کد خبر: 537931
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۰۸:۱۹:۲۹
| |

بهمن گودرزی، کارگردان سریال «ساخت ایران ۳»:

قصه «ساخت ایران» جدید شده است

کارگردان سریال «ساخت ایران 3» گفت: قصه ساخت ایران در فصل سوم، جدید شده است و نیاز به بازیگران جدیدی داشتیم که به خوبی در جای خود قرار گرفتند.

قصه «ساخت ایران» جدید شده است
کد خبر: 537931
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۰۸:۱۹:۲۹

بهمن گودرزی، کارگردان سریال «ساخت ایران ۳» پیرامون این سریال گفت: مدتی است مشغول تصویربرداری فصل سوم هستیم و این روزها هفته پایانی تصویربرداری‌مان در حومه تهران است.

به گزارش فارس، وی درباره تفاوت بین فصل های این سریال ادامه داد: ما سعی کردیم این فصل از ساخت ایران را با کیفیت و جذاب تر از فصل های قبلی بسازیم، چه در بخش قصه و فیلم نامه و چه در متن و اجرا. به طور معمول بین سریال های چند فصلی، دیده می شود که فصل های جدیدشان کیفیت مطلوبی نسبت به فصل های قبلی ندارند. اما در مورد فصل سه ساخت ایران این موضوع مصداق ندارد.

کارگردان سریال «زیر همکف» درباره اینکه آیا تغییر بازیگران این سریال به کیفیت کار لطمه زده است؟ گفت: نه، چون قصه جدید شده است نیاز به بازیگران جدید داشتیم که آمدند و به خوبی در جای خود قرار گرفتند و فکر می کنم اگر فصل بعدی هم ساخته شود نیازمند حضور بازیگرانی است که در فصل سه حضور داشتند.

گودرزی در ادامه بیان داشت: خط قصه فصل سه تغییر کرده است، هر چند خط اصلی در  فصل یک و دو هم خیلی به هم مرتبط نبود و تنها نقطه تشابه‌شان حضور برخی بازیگران بود.

وی درباره حضور خود به عنوان کارگردان در تلویزیون نیز گفت: چند طرح و فیلم نامه تلویزیونی دارم اما نمی دانم که به کجا برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها