کد خبر: 596893
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۲۱:۳۵:۰۸
| |

ابراز رضایت روزنامه نزدیک به سپاه از اختتامیه جشنواره فیلم فجر:

خبری از اعتراض‌ها و گلایه‌های روشنفکرانه نبود

روزنامه جوان نوشت: اختتامیه جشنواره فیلم فجر بسیار پرحاشیه بود اما نه از جنس اعتراض‌ها و گلایه‌های روشنفکرانه که گاهی اختتامیه فجر را در حد بیانیه‌خوانی پایین می‌آورد.

خبری از اعتراض‌ها و گلایه‌های روشنفکرانه نبود
کد خبر: 596893
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۲۱:۳۵:۰۸

روزنامه جوان اختتامیه جشنواره فیلم فجر را نمایشی از وحدت و همدلی دانست و از اینکه در این اختتامیه خبری از «اعتراض‌ها» و «گلایه‌های روشنفکرانه» نبود، ابراز رضایت کرد.

 به گزارش جوان، اختتامیه چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر را می‌توان هم نمایشی از وحدت ملی و همدلی میان مردم دید و هم نمایشی از کیفیت برگزاری چهل‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر که می‌توانست بهتر از این باشد. حواشی اختتامیه جشنواره فیلم فجر در دوره چهل‌و‌یکم نه از جنس سوتی‌های کلامی و گاف‌های اعلام برندگان جوایز بود که اتفاقاً این شب در این بخش بسیار پرحاشیه بود، نه از جنس اعتراض‌ها و گلایه‌های روشنفکرانه که گاهی اختتامیه فجر را در حد بیانیه‌خوانی پایین می‌آورد. حاشیه شب پایانی جشنواره فیلم فجر، از نوع مردم بود، مردمی که به یاد شهیدان هستند و هنرمندان‌شان جوایز خود را با افتخار به شهدا تقدیم می‌کنند. در شبی که برنده جایزه جشنواره فیلم فجر جایزه‌اش را برای هزینه کمک به زلزله‌زدگان اهدا کرد و هنرمند دیگر خواستار این شد تا همه اخلاق حاج قاسم را داشته باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها