کد خبر: 607379
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۶:۴۰:۵۷
| |

بازیگر «خوب، بد، زشت» در ۹۳ سالگی فیلم می سازد

«ایستوود» در طول دوران فعالیت سینمایی خودهم در فهرست محبوب‌ترین ها بوده و هم چندین اسکار دریافت کرده است.

بازیگر «خوب، بد، زشت» در ۹۳ سالگی فیلم می سازد
کد خبر: 607379
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۶:۴۰:۵۷

«کلینت ایستوود» بازیگر و فیلمساز افسانه ای، در حال آماده‌سازی ساخت پروژه بعدی خود برای کارگردانی با عنوان « هیات منصفه شماره ۲» است.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این درام حقوقی توسط کمپانی برادران وارنر ساخته می شود و «نیکلاس هولت» و «تونی کولت» نقش‌های اصلی را بازی می کنند و «ایستوود» بر اساس فیلمنامه‌ای از «جاناتان آبرامز» آن را کارگردانی خواهد کرد و همچنین در کنار «آدام گودمن»، «تیم مور»، «جسیکا مایر» و «مت اسکینا» این پروژه را تولید خواهد کرد. تهیه کنندگان اجرایی این پروه سینمایی نیز «الن گلداسمیت وین» و «جرمی بل» هستند.

فیلم «هیات منصفه شماره ۲» در طول یک محاکمه قتل اتفاق می افتد و داستان یک اعضای هیات منصفه (نیکلاس هولت) را دنبال می کند که متوجه می شود ممکن است باعث مرگ قربانی شده باشد. او باید تصمیم بگیرد که آیا هیات منصفه را برای نجات خود تحت تاثیر قرار دهد یا حقیقت را فاش کند و خود را تحویل دهد. «تونی کولت» در نقش دادستان بازی می‌کند.

قرار است ساخت این پروژه سینمایی از ماه ژوئنو همزمان با ۹۳ سالگی «کلینت ایستوود» آغاز شود.

 «ایستوود» در طول دوران فعالیت سینمایی خود که از دهه ۱۹۵۰ میلادی آغاز شده توانسته هم در فهرست محبوب‌ترین بازیگران تاریخ سینما قرار بگیرد و هم در عرصه کارگردانی به دو اسکار بهترین فیلم و دو اسکار بهترین کارگردانی دست یابد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها