کد خبر: 608046
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۷:۰۵:۱۵
| |

چرا برنامه نوروزی مجری 20:30 پخش نشد؟

تهیه کننده از دلیل عدم پخش برنامه نوروزی مجری 20:30 توضیح می دهد.

چرا برنامه نوروزی مجری 20:30 پخش نشد؟
کد خبر: 608046
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۷:۰۵:۱۵

علی صدری‌نیا تهیه‌کننده مجموعه «بی‌واسطه» که قرار بود در ایام نوروز با اجرا و روایت محمد دلاوری از تلویزیون پخش شود درباره تاخیر در پخش این مجموعه به مهر بیان کرد: بنا بود «بی واسطه» در نوروز ۱۴۰۲ و ایام عید پخش شود اما به دلیل فشردگی کنداکتور روی آنتن نرفت.

وی اضافه کرد: قرار بود ساعت ۱۶ هر روز پخش شود اما آن ساعت فیلم سینمایی هر روز روی آنتن رفت. البته شبکه یک ساعت‌های دیگری را پیشنهاد داد اما در نهایت با توافقی که داشتیم بنا بود برنامه در ساعت بهتری پخش شود و بعد از ایام نوروز روی آنتن برود و به همین دلیل پخش عقب افتاد.

صدری‌نیا درباره جزئیات پخش جدید این مجموعه اظهار کرد: با توافق جدید از هفته آینده هر هفته یکشنبه، سه‌شنبه ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه یک می‌رود و روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۶ هم در شبکه افق بازپخش دارد. در خود شبکه یک هم روز بعد ساعت ۱۰ صبح بازپخش برنامه روی آنتن می‌رود.

وی درباره دغدغه این برنامه یادآور شد: در برنامه «بی واسطه» تلاش داریم در هر قسمت سراغ یک ماجرا از زاویه‌ای شنیده نشده و روایت نشده برویم. محمد دلاوری که مجری و راوی هر قسمت از برنامه است به نوعی هم ماجراجویی می‌کند و هم سراغ اتفاقات مختلفی می‌رود که می‌تواند روایت ناگفته‌ای از یک پدیده یا معضل در کشور باشد یا موضوعی را باز کند که دغدغه افکار عمومی است. مثلاً به موضوعاتی چون خودروسازی یا موضوعات هواپیمایی یا خیلی از موضوعاتی که مردم درباره آن سوال دارند بی واسطه نزدیک می‌شویم و بخش‌های بازنشده آنها را واکاوی می‌کنیم. یا تلاش می‌کنیم پشت صحنه خیلی از این اتفاقات را بتوانیم روایت کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها