کد خبر: 629755
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۲۲:۵۰:۰۰
| |

سنگ‌تمام روزنامه صداوسیما برای مجری جنجالی که به خاطر بازگشت رشید‌پور به آنتن تلویزیون قهر کرده بود

روزنامه جام جم نوشت: محمدرضا شهبازی به نوعی صحبت می‌کند که برای مخاطب قابل باور است. شاید بیراه نباشد اگر بگوییم به کاری که می‌کند عمیقا باور دارد و به‌همین‌دلیل نسبت به تک‌تک کلماتی که می‌گوید آگاه است.

سنگ‌تمام روزنامه صداوسیما برای مجری جنجالی که به خاطر بازگشت رشید‌پور به آنتن تلویزیون قهر کرده بود
کد خبر: 629755
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۲۲:۵۰:۰۰

روزنامه وابسته به صداوسیما بعد از سکوت چند هفته‌ای در ماجرای قهر مجری انقلابی پاورقی به دلیل شائبه بازگشت رضا‌ رشیدپور به آتن برای محمدرضا شهبازی سنگ‌تمام گذاشت.

به گزارش جام جم، برنامه پاورقی تقریبا همزمان با برنامه‌هایی مثل «دی‌بی‌سی» روی آنتن رفت اما چیزی که پاورقی را از دیگر برنامه‌ها متمایز کرد، نحوه پرداختن به برخی حاشیه‌های سیاسی، زبان طنز و استمرار آن به‌صورت هر شبی بود. نکته دیگری که به‌وضوح درباره پاورقی دیده می‌شود، تسلط و نحوه اجرای محمدرضا شهبازی در قامت مجری برنامه است. او که در تیم نویسندگان این برنامه هم حضور دارد، به نوعی صحبت می‌کند که برای مخاطب قابل باور است. شاید بیراه نباشد اگر بگوییم به کاری که می‌کند عمیقا باور دارد و به‌همین‌دلیل نسبت به تک‌تک کلماتی که می‌گوید آگاه است. محمدرضا شهبازی که پیش از این دستی بر قلم داشته، در شب شعر طنز انقلاب اسلامی هم اجرا کرده و به این حوزه مسلط است. 

این روزنامه در ادامه به حاشیه‌های اخیر درباره بازگشت رضا رشیدپور به صداوسیما و اعتراض‌های مجری پاورقی پرداخته و نوشته است: شهبازی کمی قبل در واکنش به حضور برخی افراد حامی اغتشاشات سال گذشته در سازمان صداوسیما، ویدئویی منتشر و اعلام کرد به‌دلیل حضور آنها، دیگر حاضر به اجرا در رسانه‌ملی نیست.  صحبت‌های او باعث شد تا به شبهات ایجادشده در این رابطه پاسخ داده شود. کما این‌که رئیس رسانه‌ملی هم بعد از این ویدئو اعلام کرد به‌هیچ‌عنوان قرار نیست حامیان اغتشاشات آنتن بگیرند. در عمق ماجرا و علاوه بر تاکیدی که رئیس سازمان برای روشن بودن موضع رسانه‌ملی داشت، بسیاری از مخاطبان پاورقی در تماس‌های پیاپی، نسبت به حضور برخی چهره‌ها ابراز نارضایتی کرده و خواستار بازگشت شهبازی شده بودند. هرچند که حاشیه‌سازی برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی کماکان ادامه دارد و بسیاری واکنش تند خودشان را روانه صفحه محمدرضا شهبازی کرده‌اند. شهبازی پیش از این هم در واکنش به این فحاشی‌های مجازی گفته بود به راهی که می‌رود اعتقاد دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها