کد خبر: 658835
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

همکاری امیر جدیدی با یک پروژه جنجالی + جزئیات

امیر جدیدی در فیلم کارگردان فرانسوی حضور دارد.

همکاری امیر جدیدی با یک پروژه جنجالی + جزئیات
کد خبر: 658835
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۶:۰۰:۰۰

امیر جدیدی بازیگر «قهرمان» (A Hero) «اصغر فرهادی» در یک فیلم بیوگرافی نقش «منصور بهرامی» تنیسور ایرانی را بازی می‌کند. بهرامی پس از انقلاب سال ۱۳۵۷ به فرانسه مهاجرت کرد و به یک سلبریتی تبدیل شد.

به گزارش 30 نما  ،جدیدی در خارج از ایران بیشتر با فیلم «قهرمان» شناخته می‌شود که در جشنواره کن سال ۲۰۲۱ برنده جایزه گران پری شد.

«ددلاین» گزارش داده است که جدیدی در فیلم بیوگرافی بهرامی به کارگردانی «رومالد بولانژه» فرانسوی نقش تنیسور را بازی می‌کند. «دان مک‌دنیل» و «فیلیپ دلیون» نویسندگان فیلمنامه خواهند بود.

تنیسور ۶۸ ساله با سبک طنزآمیزش در سراسر دنیا شناخته می‌شود. او در دهه ۱۹۵۰ در ایران متولد شده و پس از مهاجرت به فرانسه در سال ۱۹۷۹ با فقر دست به گریبان بوده است. این فیلم نشان خواهد داد که او چگونه به عنوان یک پناهجوی غیرقانونی با تنیسورهای سرشناس برخورد و رؤیای کودکی‌اش را با حضور در رولان گاروس محقق می‌کند.

بهرامی می‌گوید: «افراد زیادی به من گفته‌اند که سرگذشت من سینمایی است اما در واقع باعث افتخار است که فیلم بلندی بر اساس زندگی من ساخته می‌شود.» او درباره جدیدی می‌گوید: «امیر جدیدی بازیگری استثنائی است. او واقعاً تغییر شکل پیدا می‌کند. اینکه او یک بازیکن نیمه-حرفه‌ای تنیس است یکی از آن خوش‌اقبالی‌های بزرگ است.»

بولانژه بهرامی را یک «قهرمان حقیقی» می‌خواند و می‌گوید«مقاومت و شوق» او الهام‌بخش بسیاری بوده است: «بسیار مفتخرم که سرگذشت شگفت‌آور او را برای سینما می‌سازم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها