کد خبر: 661943
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۱ ۱۷:۰۱:۱۸
| |

واکنش جالب سلبریتی های هالیوود به دادگاه دونالد ترامپ

بسیاری از سلبریتی‌های هالیوود به دادگاه حق السکوت ترامپ واکنش نشان دادند.

واکنش جالب سلبریتی های هالیوود  به دادگاه دونالد ترامپ
کد خبر: 661943
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۱ ۱۷:۰۱:۱۸

بسیاری از سلبریتی‌های هالیوود از جمله «لیندا کارتر» بازیگر سابق نقش «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman)، «رابر راینر» کارگردان آمریکایی، «مارک همیل» بازیگر فیلم‌های «جنگ ستارگان» (Star Wars) و «استیون کینگ» نویسنده ژانر وحشت به مجرم شناخته شدن «دونالد ترامپ» در دادگاه پرداخت حق‌السکوت به «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های پورن در نیویورک واکنش نشان دادند. ترامپ در هر ۳۴ فقره اتهام مجرم شناخته شده است.

به نقل از 30نما ، یکی از این سلبریتی‌ها که فوراً واکنش نشان داد «الن بارکین» بازیگر «سیزده یار اوشن» (Ocean’s Thirteen) بود که نوشت: «خداوند به نیویورک سیتی خیر بدهد.»

 

«استیون کینگ» می‌نویسد: «نامزد جمهوری‌خواهان برای ریاست جمهوری یک مجرم است.»

«لیندا کارتر» می‌نویسد: «۳۴ حالا عدد محبوب من است.»

«پتن اسوالت» می‌گوید: «آبرام لینکلن و حالا استورمی دنیلز. دو ستاره پورنی که وقتی تاریخ آن‌ها را فرابخواند، پیش‌قدم می‌شوند و آمریکا را نجات می‌دهند.»

«ایوت نیکول براون» بازیگر «کامیونیتی» (Community) خطاب به «دونالد ترامپ جونیور» می‌نویسد: «هیچ‌کس بالاتر از قانون نیست. نه حتی بابای جنایتکارت. بابای تو در سی و چهار اتهام مجرم شناخته شده! هشتگ «آن زن را بازداشت کنید» حالا به نظر احمقانه می‌رسد، نه رفیق؟ مثل این است که تو و بابایت این شرمندگی را برای خودتان به وجود آورده باشید.»

«دیوید سایمون» نویسنده «شنود» (The Wire) در واکنش به توییت «میگن کلی» می‌نویسد:‌‌ «این مرد با یک ستاره پورن رابطه داشته، بعد برای اجتناب از پیامدهایش و فریب رأی‌دهندگان به او حق‌السکوت داده، بعد اسناد جعلی درست کرده تا پرداخت این پول را مخفی و در پرداخت مالیات تقلب کند اما شما به دنبال شهادتنامه‌اید. جالب است. اما من و اعضای هیأت منصفه وقتی آدم پست دروغگو و شیادی را ببینیم می‌شناسیم.»

«رابرت دنیرو» که این هفته مقابل دادگاه سخنرانی کرد و با هواداران ترامپ درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد در مصاحبه با «ورایتی» گفت: «هیچ‌وقت نباید به این مرحله می‌رسید. نباید به حرف زدن من نیازی پیدا شود، اما بسیار ناراحت هستم. باید چیزی بگویم. این کشور من است. این مرد می‌خواهد نابودش کند. تمام. او دیوانه است.» او در پاسخ به این پرسش که آیا این دادگاه تأثیری روی انتخابات ریاست جمهوری دارد یا نه می‌گوید: «فکر می‌کنم داشته باشد.»

«جان لگیزامو» می‌نویسد: «ترامپ حالا از نظر قانونی نمی‌تواند به خودش رأی دهد! کارما را دوست دارم! روز خوبی برای آمریکاست.»

«زک بورنستین» کمدین می‌نویسد: «فوری: دونالد ترامپ به اولین بازیگر فیلم «تنها در خانه ۲» (Home Alone 2) تبدیل شد که به خاطر پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر پورن در ۳۴ فقره اتهام مجرم شناخته می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها