کد خبر: 256670
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۷

از سکوت روحانی در مقابل استعفای وزیر بهداشت تا آمار 40 میلیونی ایرانی‌های زیر خطر فقر

سکوت روحانی در مقابل استعفای وزیر بهداشت، 2 دانشجوی علوم و تحقیقات در کما هستند، کودکان رها‌شده در معرض آسیب جنسی و جسمی و آمار 40 میلیونی ایرانیان زیر خط فقر از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی 11 دی است.

از سکوت روحانی در مقابل استعفای وزیر بهداشت تا آمار 40 میلیونی ایرانی‌های زیر خطر فقر
کد خبر: 256670
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ با گذشت 2 روز از رسانه‌ای شدن استعفای رسمی وزیر بهداشت و معرفی گزینه‌های جایگزینی او یعنی علی اصغر پیوندی و محمدباقر لاریجانی، هنوز رییس‌جمهور هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده‌ است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در تشریح آخرین وضعیت دانشجویانِ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات گفت: 2 دانشجو هنوز در کما هستند.

مرجان انصاری، کارشناس ارشد روان‌شناسی با اشاره به شناسایی کودکان در معرض آسیب جنسی و جسمی گفت: کودکان رها شده از جمله افرادی هستند که بیش از دیگران در معرض کودک‌آزاری‌های جسمی و جنسی قرار می‌گیرند که باید مراقب آن‌ها بود.

شیما قوشه، فعال حوزه زنان و وکیل دادگستری در پی افزایش آمار ازدواج موقت به اعتمادآنلاین گفت: ازدواج موقت با چهارچوب فعلی‌اش فضای سوءاستفاده را باز گذاشته‌ و همه درخواست ما این است که مسئله تعدد زوجین از بین برود.

زهرا ساعی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ترویج افکاری همچون «نامزدی با شهدا»، زنگ خطری برای متولیان فرهنگی است و خانواده شهدا خواهان برخورد با مروجان این تفکر هستند.

حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تشریح حادثه آتش‌سوزس مدرسه اسوه حسنه این شهر گفت: ناظم و مدیر در روز حادثه داخل مدرسه نبودند. خدمتکاری آمده بود که داخل بخاری نفت بریزد، باید ابتدا بخاری را خاموش می‌کرد. او همچنین گالن نفت را کنار بخاری گذاشت و انفجار گالن نفت بود که منجر به این حادثه شد.

رسول خضری، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه 40 میلیون نفر در کشور زیر خط فقر هستند، درخواست کرد تا بودجه وزارت بهداشت همسو با انتظارات حوزه بهداشت و درمان تعیین شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها