کد خبر: 266101
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهمترین خبرهای اقتصادی/ ۹ بهمن ماه ۱۳۹۷

از تکذیب افزایش نرخ گوشت به 110 هزار تومان تا تعویق عرضه «اوراق منفعت» نفت

استعفای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران صحت ندارد، تکذیب افزایش نرخ گوشت به 110 هزارتومان و معافیت گمرکی اعمال شده 727 درصد بیشتر از قانون بودجه سال 96 است از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بودند.

از تکذیب افزایش نرخ گوشت به 110 هزار تومان تا تعویق عرضه «اوراق منفعت» نفت
کد خبر: 266101
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| استعفای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران صحت ندارد ‌ امروز اخباری در فضای مجازی در مورد استعفای دسته‌جمعی اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگان ایران منتشر شد که مسعود دانشمند، عضو اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین آن را تکذیب و تأکید کرد با توجه به پیگیری‌هایی که انجام داده، این استعفا صحت ندارد.

تکذیب افزایش نرخ گوشت به 110 هزارتومان ‌ علی‌اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با تکذیب افزایش قیمت گوشت گوسفندی به 110 هزار تومان گفت: امروز قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف‌کنندگان به 85هزار تومان کاهش یافته است.

موکول شدن انتشار اوراق 10هزار میلیارد ریالی نفت به 13 بهمن ‌ در حالی که سازمان بورس و اوراق بهادار از آغاز انتشار10 هزار میلیارد ریال «اوراق منفعت» نفت از امروز خبر داده بود، فرابورس اعلام کرد عرضه این اوراق به 13 بهمن موکول شده است.

ایثارگران از تسهیلات مسکن ارزان قیمت برخوردار می‌شوند ‌ محمدمهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس اعلام کرد: دولت و بانک مرکزی مکلف شدند تسهیلات بانکی برای مسکن 100 هزارنفر را پرداخت و یارانه تسهیلات را از محل منابع ذیربط تامین کنند. او همچنین گفته ایثارگران از تسهیلات مسکن ارزان‌قیمت برخوردار می‌شوند.

معافیت گمرکی اعمال شده 727 درصد بیشتر از قانون بودجه سال 96 است براساس گزارش دیوان محاسبات میزان پیش‌بینی معافیت‌های گمرکی در قانون بودجه سال 1396 کل کشور مبلغ 600 میلیارد تومان است، در حالی که در عمل مبلغ چهار هزار و شصت و شش میلیارد تومان معافیت در سال مذکور اعمال شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها