کد خبر: 266431
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

سر خط مهمترین خبرهای اقتصادی/ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

از ممنوع شدن فروش چارتری بلیط هواپیما تا مصوبه کمیسیون تلفیق برای اختصاص 40 هزار وام مسکن بازنشستگان

افزایش حقوق کارکنان 20 درصدی شد، پرداخت 40 هزار فقره وام مسکن به بازنشستگان، احتمال کاهش قیمت میوه شب عید و ممنوع شدن فروش چارتری بلیط هواپیما‌ از جمله خبرهای اقتصادی امروز بودند.

از ممنوع شدن فروش چارتری بلیط هواپیما تا مصوبه کمیسیون تلفیق برای اختصاص 40 هزار وام مسکن بازنشستگان
کد خبر: 266431
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۲۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| افزایش حقوق کارکنان 20 درصدی شد ‌ با وجود اصراری که نمایندگان برای افزایش بیش از رقم 20 درصد پیشنهادی دولت به منظور افزایش حقوق کارکنان در سال 1398 داشتند، آخرین اخبار از این حکایت دارد که بعد از مذاکرات و رایزنی‌ها در کمسیون تلفیق در نهایت همان افزایش 20 درصدی مورد موافقت قرار گرفته است.

سعید لیلاز، اقتصاددان در واکنش به نامه 72 نماینده مجلس در انتقاد از عملکرد وزیر نفت گفت: ما راجع به رب گوجه فرنگی که حرف نمی‌زنیم ؛ نفت با مسایل امنیتی، دیپلماتیک، سیاسی، فنی و اقتصادی گره خورده است. بیژن زنگنه، وزیر نفت هم به این نامه واکنش نشان داده و گفته: به نامه 72 نماینده جواب خواهیم داد، هر کسی چیزی مطرح می‌کند باید با سند باشد ، فعلا جواب می‌دهیم، اما حق پیگیری قضایی دارم.

استعفایم از شرکت در انتخابات اتاق شایعه و کذب است ‌ آل‌اسحاق، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در خصوص شایعه استعفایش از شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی ایران به اعتمادآنلاین گفت: خبر شایعه استعفایم از شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی را رد می‌کنم . آن‌هایی که این خبر را به دروغ منتشر کرده‌اند از حضور من در انتخابات اتاق نگران هستند.

پرداخت 40 هزار فقره وام مسکن به بازنشستگان ‌ مهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 98 از مصوبه این کمیسیون برای اختصاص 40 هزار وام مسکن بازنشستگان خبر داد.

احتمال کاهش قیمت میوه شب عید ‌ رئیس اتحادیه بارفروشان استان البرز از احتمال کاهش قیمت میوه برای بازارهای شب عید خبر داد و گفت: در حال حاضر کشاورزان و باغداران خودشان محصولات را ذخیره‌سازی کرده‌اند به امید آن که بتوانند در بازارهای شب عید به قیمت‌های مورد نظر خود بفروشند.

ممنوع شدن فروش چارتری بلیط هواپیما ‌ محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گفت: فروش بلیط‌ پروازهای برنامه‌ای به صورت چارتری تخلف بوده و سازمان هواپیمایی با متخلفان برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها