کد خبر: 272927
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۴ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۴ اسفندماه ۱۳۹۷

از منتفی شدن حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و بلاروس تا استعفای مدیرعامل سایپا

تاکید مسعود سلطانی‌فر به ورزشکاران برای تحمل فشار اقتصادی، استعفای مدیرعامل سایپا و تحقق نیافتن وعده رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضور زنان برای تماشای بازی ایران و بلاروس مهم‌ترین خبرهای ورزشی امروز بودند.

از منتفی شدن حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و بلاروس تا استعفای مدیرعامل سایپا
کد خبر: 272927
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۴ ۱۷:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ وعده‌ای که رئیس فدراسیون فوتبال برای حضور پرتعداد زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران-بلاروس داده بود با انتخاب یک ورزشگاه دیگر محقق نخواهد شد.

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: خداحافظی بهداد سلیمی هنوز به صورت رسمی به فدراسیون اعلام نشده و نام او در لیست ورزشکاران است.

پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در واکنش به پاره‌ای شایعات در آستانه بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: گمانه‌زنی‌ها درباره شجاع خلیل‌زاده و دلیل غیبت او در بازی برابر نفت مسجد سلیمان و ارتباط آن با مصاحبه‌ای که اصلا انجام نشده بود، به هیچ وجه صحت ندارد و او اگر آسیب‌دیده نبود به طور قطع در این بازی حضور پیدا می‌کرد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا به دلیل آنچه آن را «مشکلات موجود در باشگاه سایپا و حمایت نکردن مسئولان» خواند، از سمت خود استعفا داد.

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: فشار اقتصادی باید توسط همه اقشار از جمله ورزشکاران تحمل شود، چرا که اکنون دیگر در ورزش کشور دسترسی به منابع نامحدود نداریم و در عرصه ورزش هم باید خودمان را با شرایط جامعه تطبیق دهیم.

.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها