کد خبر: 273668
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۸:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۶ اسفندماه ۱۳۹۷

از تاکید حناچی بر برخورد با فساد در مدیریت شهری تا تکذیب واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها

باروری با استفاده از رحم جایگزین اشکال شرعی ندارد، واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها شایعه است، برای جلوگیری از ازدواج دختران در سنین پایین به کمک علما نیاز داریم، تاکید حناچی به برخورد با فساد در مدیریت شهری و... مهم‌ترین خبرهای اجتماعی 6 اسفند است.

از تاکید حناچی بر برخورد با فساد در مدیریت شهری تا تکذیب واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها
کد خبر: 273668
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۸:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کمترین مشکل را در حوزه کمبودهای دارویی داریم؛ مهدی پیرصالحی، رئیس سازمان غذا و دارو گفت: کمترین مشکل را در حوزه کمبودهای دارویی داریم و این کمبودهابه حدود 20 قلم رسیده است که برای بهبود و پایداری این وضعیت تلاش می‌کنیم. او همچنین گفته به دلیل ممنوعیت واردات دارو و مکمل‌های دارای مشابه تولید داخل، نظارت‌ها بر دارو و مکمل‌ها را تشدید می‌کنیم

باروری با استفاده از رحم جایگزین اشکال شرعی ندارد؛ ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه باروری با استفاده از رحم جایگزین اشکال شرعی ندارد، گفت: البته استفاده از مدل باروری به نام «رحم جایگزین » زمانی که برای واسطه‌گری و دریافت پول مازاد صورت بگیرد تخلف محسوب شده و باید برخورد شود.

پایتخت از نظر فضای آموزشی جزو 4 استان کم برخوردار ایران است؛ سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفته پایتخت از نظر فضای آموزشی جزو 4 استان کم برخوردار ایران است.

استفاده شبانه از شبکه‌های اجتماعی برای نوجوانان خطرناک است؟؛ بر اساس تحقیقات آن دسته از نوجوانانی که روزانه سه ساعت یا بیشتر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، احتمال بیشتری برای دیرتر خوابیدن دارند.

پیروز حناچی، شهردار تهران در نخستین نشست خبری‌اش با اهالی رسانه در پاسخ به پرسش اعتمادآنلاین مبنی بر اینکه در نزاع بین شورای شهر و قالیباف شهردار اسبق تهران کدام سمت است گفت: من همواره سمت مردم می‌ایستم. او همچنین اعلام کرد با هرگونه فساد در مدیریت شهری برخورد می‌کند اما بدون سروصدا .

واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها شایعه است؛ ناصر شریفی، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در رابطه با شایعه مطرح شده واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها گفت: موضوع مطرح شده در خصوص فروش جزیره کیش از اساس کذب محض است و نباید به شایعاتی در این خصوص دامن زد، امکان ندارد کسی سرزمین و خاک خود را به فروش برساند.

برای جلوگیری از ازدواج دختران در سنین پائین به کمک علما نیاز داریم؛ مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با تأکید بر جلوگیری از ازدواج دختران در سنین پایین گفت: برای جلوگیری از ازدواج دختران در سنین پائین به کمک علما نیاز داریم تا از بروز این عمل در جامعه جلوگیری شود.

.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها