کد خبر: 275140
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای فرهنگی/ ۱۱ اسفند‌ماه ۱۳۹۷

از برگزاری مراسم تشییع خشایار الوند تا اختلافات جشنواره کن با کمپانی نتفلیکس

برگزاری مراسم تشییع خشایار الوند، حواشی و اختلافات جشنواره کن با کمپانی نتفلیکس و تخریب لوکیشن فیلم محمد(ص) از مهم‌ترین خبر‌های فرهنگی 11 اسفندماه سال 97 بود.

از برگزاری مراسم تشییع خشایار الوند تا اختلافات جشنواره کن با کمپانی نتفلیکس
کد خبر: 275140
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کن آیا «نتفلیکس» را به «اسکورسیزی» ترجیح می‌دهد؟ جشنواره فیلم «کن» در دوراهی توافق با کمپانی نتفلیکس و یا از دست دادن مهم‌ترین فیلم‌های روز جهان از جمله ساخته جدید «مارتین اسکورسیزی» قرار گرفته است.

طنین ارکستر فیلارمونیک اسلوواکی با رهبری آهنگساز ایرانی در براتیسلاوا با حضور سفیر ایران در اتریش، در سالن طلایی براتیسلاوا، صدای کنسرت ارکستر فیلارمونیک اسلوواکی به رهبری « علی رهبری» در این کشور طنین‌انداز شد.

تخریبی لوکیشنی که جاذبه گردشگری شده بود بخش‌هایی از لوکیشن فیلم سینمایی محمد(ص) در منطقه عسلویه تخریب شد. این در حالی است که کمتر از یک ماه پیش اعلام شد لوکیشن این فیلم به جاذبه گردشگری تبدیل شده است.

مراسم تشییع خالق «قهوه تلخ» و «شب‌های برره» برگزار شد مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد خشایار الوند نویسنده سریال‌های طنز تلویزیون با حضور پرشمار مردم و هنرمندان امروز در ساختمان شماره 2 خانه سینما برگزار شد.

بزرگداشت استاد رکن‌الدین خسروی در خانه تئاتر بزرگداشت رکن‌الدین خسروی روز چهارشنبه 15 اسفند 97 در خانه تئاتر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها