کد خبر: 282621
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای بین‌الملل/ ۱۸ فروردین‌‌ماه ۱۳۹۸

از تظاهرات مردم ونزوئلا علیه مادورو تا تهدید استعفای دسته‌جمعی وزرای هم‌حزبی ترزا می

تظاهرات مردم ونزوئلا علیه مادورو، تهدید استعفای دسته‌جمعی وزرای هم حزبی ترزا می و وعده بنیامین نتانیاهو رهبر حزب راستگرای «لیکود» برای الحاق شهرک‌های اسرائیلی در اراضی اشغالی فلسطین به اسرائیل مهم‌ترین خبرهای حوزه بین‌الملل بود.

از تظاهرات مردم ونزوئلا علیه مادورو تا تهدید استعفای دسته‌جمعی وزرای هم‌حزبی ترزا می
کد خبر: 282621
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پارلمان الجزایر روز سه‌شنبه آتی برای تعیین جانشین «عبدالعزیز بوتفلیقه» رئیس‌جمهوری مستعفی این کشور تشکیل جلسه می‌دهد.

***

وزرای هم‌حزبی ترزا می ، نخست‌وزیر انگلیس تهدید کرده‌اند چنانچه او تحقق برگزیت را بیش از این به تاخیر بیندازد، به طور دسته‌جمعی استعفا خواهند کرد.

***

ده‌ها هزار تن از مردم ونزوئلا چندین هفته پس از قطعی مکرر برق و محدودیت دسترسی به آب آشامیدنی در حمایت از رهبری اپوزیسیون این کشور و علیه رئیس‌جمهوری کنونی به خیابان‌ها آمدند.

***

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر حزب راستگرای «لیکود» وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات سراسری پیش‌رو در اسراییل، شهرک‌های اسراییلی در اراضی اشغالی فلسطین را به اسراییل ملحق خواهد کرد.

***

«مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوال شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» در خصوص سیاست دوگانه آمریکا علیه ایران و عربستان‌ سعودی مدعی شد خطر واقعی در غرب آسیا، ایران است.

***

«ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد: وزرای خارجه گروه 7 در نشست دوروزه خود در فرانسه در مورد موضوعات گسترده‌ای به توافق رسیدند، اما نتوانستند اختلافات خود در مورد نحوه رفتار با ایران و درگیری بین اسرائیل و فلسطینی‌ها را کنار بگذارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها