کد خبر: 284960
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای فرهنگی/ ۲۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از توقیف فیلم «رحمان 1400» تا جدایی رسمی برد پیت و آنجلینا جولی

توقیف فیلم «رحمان 1400»، پخش پویانمای‌ ترمیم‌شده علی‌اکبر صادقی در جشنواره جهانی فیلم فجر، انتقاد رابرت دنیرو از حزب جمهوری‌خواه آمریکا، تصویب طرح خرید بیش از 46 هزار نسخه کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جدایی رسمی برد پیت و آنجلینا جولی مهم‌ترین اخبار فرهنگی 25 فروردین بود.

از توقیف فیلم «رحمان 1400» تا جدایی رسمی برد پیت و آنجلینا جولی
کد خبر: 284960
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فیلم «رحمان 1400» به خاطر حذف نکردن کامل برخی از صحنه‌های اعلامی از سوی شورای پروانه نمایش توقیف شد. بعد از اظهارات کارگردان این فیلم درباره نمایش نسخه اصلاح‌شده در سینماها، مدیرکل سینمای حرفه‌ای اعلام کرد: از نظر حقوقی فعلا پخش‌کننده و تهیه‌کننده باید پاسخگوی این اتفاق باشند.

آثار پویانمایی ترمیم‌شده علی‌اکبر صادقی در بخش کلاسیک سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در می‌آید.

«رابرت دنیرو» بازیگر سرشناس آمریکا در گفت‌وگویی با انتقاد شدید از حزب جمهوری‌خواه گفت: ما فراموش نمی‌کنیم که آنها در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ چه کارها کرده‌اند.

هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت ارشاد خرید 46 هزار و 40 نسخه کتاب به ارزش 12 میلیارد و 652 میلیون و 200 هزار ریال را تصویب کرد.

2 بازیگر مشهور سینمای جهان برد پیت و آنجلینا جولی که جدایی‌شان مدت‌ها خبرساز شده بود، به صورت رسمی از هم جدا شدند.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران پیشنهاد کرد فاصله بین خانه نیما یوشیج تا خانه سیمین و جلال آل‌احمد به گذر فرهنگی در شمال تهران تبدیل شود.

واشنگتن‌پست در تحلیلی از سریال «بازی تاج و تخت» با طرح این سوال که دراگون‌های این سریال سلاح اتمی هستند یا نیروی هوایی نوشت: در اختیار داشتن مخرب‌ترین سلاح الزاماً پیروزی سیاسی را تضمین نمی‌کند. این امر به یک نیروی زمینی نیاز دارد که قلمرویی را به تسخیر درآورد. این ارتش متعلق به چه کسی خواهد بود؟‌‌‌‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها