کد خبر: 602548
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ۱۸:۱۳:۵۶
| |

به دوره های مدیریت فروش و بازاریابی ما بپیوندید؛

رازهای فروش و بازاریابی موفق را کشف کنید

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در کسب و کارها، عملکرد سنتی و غیرعلمی واحدهای فروش و بازاریابی است. طبق بررسی ها، هر فرد روزانه در معرض 4 تا 10 هزار تبلیغ قرار می‌گیرد، درنتیجه مخاطبان علاقه‌ای به دریافت تماس و پیام‌های مکرر تبلیغاتی ندارند.

رازهای فروش و بازاریابی موفق را کشف کنید
کد خبر: 602548
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ۱۸:۱۳:۵۶

اگر فعالیت‌های بازاریابی و فروش بدون شناخت مخاطبان و به صورت احساسی و سنتی انجام گیرد، باعث آزرده شدن مخاطبان می‌شود، بنابراین برای رشد کسب و کار، فروش و بازاریابی باید به صورت علمی انجام شوند. یکی از روش‌های موثر در رشد کسب و کار، آموزش است. برای مثال می‌توان برای پیشرفت درآمدی، تخصص و مهارت مدیران و کارکنان واحدهای بازاریابی و فروش را بروزرسانی کرد که این مستلزم آموزش های حین کار یا ضمن خدمت است.

به علت نبود خلاقیت و عدم به‌کارگیری نیروهای خلاق در پست‌های مدیریتی، متاسفانه کپی‌برداری در انجام فرآیندهای بازاریابی و تکنیک فروش بصورت امری طبیعی در سازمان‌های خصوصی و دولتی ما ، رواج یافته است. از طرف دیگر هر روز تئوری‌ها و روش‌های جدیدی در دنیای بازاریابی و فروش مطرح می‌شود. سازمان‌هایی که از این روش‌های نوین بهره نمی‌گیرند، به تدریج بازار خود را از دست می‌دهند، فضا را برای رقبا باز می‌کنند و محو می‌شوند.

فروش و بازاریابی سنتی یا علمی

شرکتی را تصورکنید که سالانه مبالغ زیادی را بعنوان هزینه نگهداشت کارمندان فروش، پیامک‌های تبلیغاتی، تبلیغات محیطی، شبکه‌های اجتماعی، چاپ بروشور و تراکت، ادوردز و غیره هزینه می‌کند، اما نتایج ناچیزی به دست می‌آورد. این شرکت تصمیم می‌گیرد تا از دوره های مدیریت فروش و دوره های مدیریت بازاریابی حرفه پلاس در راستای آموزش مدیران این واحدها استفاده کند که به آشنایی با ابزارهای مدیریتی فروش و کاربرد آن‌ها می‌انجامد. همچنین مدیران مهارت‌های تحلیل مشتری را می‌شناسند و با انتقال دانش خود به سایر کارمندان، ضمن بهبود روابط شرکت با مشتریان، فروش را افزایش می‌دهند. درضمن توانایی این را خواهند داشت که عملکرد فروش را ارزیابی کنند.

 اما در حوزه بازاریابی چه اتفاقی می‌افتد. شرکت قبل از این، شناخت مناسبی از مخاطبان نداشت و بودجه بازاریابی و تبلیغات خود را در کانال‌هایی هزینه می‌کرد که مخاطبانش در آن‌جا حضور نداشتند یا اگر حضور داشتند پیام را به طور مناسبی دریافت نمی‌کردند. اما پس از دوره مدیریت بازاریابی حرفه پلاس می‌تواند بازار هدف و مخاطبان خود را بشناسد، ویژگی آن‌ها را تعریف و تبلیغات مناسب برای آ‌ن‌ها طراحی و منتشر کند. شرکت هرگز زمانی را برای تحقیقات بازار و شناخت رقبا اختصاص نداده بود. اما  اکنون به این موضوع می‌پردازد و استراتژی‌های لازم را در زمان مناسب اتخاذ می‌کند. رشد و بهبود واحد بازاریابی به همین چند مورد ختم نمی‌شود. بخش تولید محتوا، مطالب ارزشمندی را تولید می‌کند که قابل استناد و اشتراک‌گذاری است. ازاین‌رو مخاطبان به عنوان بازاریاب برای شرکت عمل می‌کنند، چراکه محتوای کسب و کار را به اشتراک می‌گذارند و همین امر باعث جانمایی قلاب‌های فروش می‌شود. در نهایت بودجه، به‌طور موثرتری مدیریت می‌شود و بازگشت سرمایه به حداکثر می‌رسد.

2

راه‌حلی برای پیشرفت شغلی

حال اجازه دهید تا از زاویه‌ای دیگر به مزایای دوره های مدیریت فروش و دوره های مدیریت بازاریابی حرفه پلاس نظر کنیم. کارمندی را فرض کنید که سال‌ها در موقعیت شغلی یکسانی قرار دارد و هیچ پیشرفت شغلی برای او حاصل نشده است. او باید هر روز وظایف تکراری و روزمره خود را انجام دهد. دانشجویی در رشته‌های مرتبط با بازاریابی یا فروش را درنظر بگیرید که بدون سابقه کاری قصد دارد وارد بازار کار شود. اما به دلیل این‌که در دانشگاه تنها تئوری‌ها را آموخته و فاقد مهارت‌های تخصصی است، نمی‌تواند شغل موردنظر خود را بیابد یا اگر وارد بازار کار شود، موفقیت چندانی حاصل نخواهد کرد. دوره مدیریت فروش حرفه پلاس به این افراد کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در حوزه‌های زیر ارتقا دهند.

  • هدف‌گذاری و تکنیک‌های فروش

  • مدیریت بحران و استراتژی‌های فروش

  • تحلیل مشتری

  • سبک‌های رهبری

  • ابزارهای مدیریتی فروش و استفده از آن‌ها

  • ارزیابی عملکرد فروش

همچنین افراد پس از گذراندن دوره مدیریت بازاریابی حرفه پلاس در موارد زیر مهارت می‌یابند.

  • تکنینک‌های به‌روز بازاریابی

  • طراحی و تدوین پلن مارکتینگ

  • تحقیقات بازار و شناخت رقبا

  • تحلیل رفتار مصرف‌کننده

  • طاحی استراتژی‌های بازار و محصول

  • توسعه و رشد سازمان

با مراجعه به وب‌سایت حرفه پلاس می‌توانید در هر یک از دوره‌ها ثبت‌نام کنید و در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری درخصوص حرفه پلاس و دوره‌ها دارید، با شماره زیر تماس حاصل کنید.

تلفن: 86046281-021

آدرس وب‌سایت: herfehplus.ir

آشنایی با حرفه پلاس

حرفه پلاس پلتفرمی پیشرو در آموزش آنلاین کشور به حساب می‌آید. این پلتفرم با ایجاد فضای تعاملی موجب شکل‌گیری شبکه حرفه‌ای و برقراری ارتباطات سازنده بین صاحبان کسب و کار و مشاغل با افراد متخصص شده است. آموزش‌ها و شبکه ارتباطات بستری برای حرکت در مسیر حرفه‌ای شدن و ورود به دنیای حرفه ای‌ها در عصر جدید است. امروزه با پیشرفت‌های چشمگیر تکنولوژی و افزایش سرعت تحول در صنایع و کسب و کارها، مدیران ارشد و میانی نیاز دارند تا دانش خود را به‌روز نگه دارند، در عین حال مدیران و کارکنان نیاز به تخصص‌های متعددی دارند. ضمن این‌که کیفیت دوره‌های تخصصی برای مدیران اهمیت دارد، وقت زیادی را نیز نمی‌توانند اختصاص دهند. حرفه پلاس با ارائه دوره‌های آنلاین و باکیفیت مدیریتی، تلاش کرده تا این نیاز را برطرف کند.

علاوه بر مدیران، بسیاری از دانشجویان و فارق التحصیلان دانشگاهی با مساله شکاف عمیق بین دانشگاه و بازارکار مواجه هستند. این معضل بزرگ باعث شده تا بسیاری از دانشجویان پس از فارغ التحصیلی مهارت‌های مورد نیاز برای ورود به صنعت را نداشته باشند یا اگر وارد بازار کار شوند، نمی‌توانند پاسخ نیازهای بازارکار را بدهند و موفقیت چندانی حاصل نخواهند کرد. در نهایت صاحبان کسب و کار نیز برای استخدام افراد متخصص که دارای مهارت‌های تخصصی و کاربردی هستند، با مشکل مواجه می‌شوند. در حرفه پلاس تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این شکاف را پر کنیم و مهارت‌های مورد نیاز در بازار کار را به مدیران، کارکنان و تازه‌واردان در این بازار بیاموزیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها