کد خبر: 609545
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۱۷:۳۵:۱۶
| |

قالیشویی در کرج

فرش از گذشته‌های دور یکی از وسایل مهم و لاینفک در زندگی ایرانیان محسوب ‌شده است.

قالیشویی در کرج
کد خبر: 609545
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۱۷:۳۵:۱۶

 این محصول زیبا و کاربردی ممکن است در طول زمان به‌دلایل مختلف آلوده شود و به شست‌و‌شو نیاز پیدا کند. برای این کار یکی از بهترین روش‌ها سپردن آن به قالیشویی خواهد بود. قالیشویی‌های مجهز و پیشرفته مانند قالیشویی کرج بزرگ می‌دانند با چه روشی باید فرش را بشویند تا کمترین آسیب به آن وارد شود.

روش‌های شست‌و‌شوی فرش در قالیشویی‌ها

شستن فرش در منزل علاوه بر این که کاری بسیار دشوار خواهد بود آب زیادی را نیز هدر می‌دهد. در قالیشویی‌هایی امروزی سعی می‌کنند تا فرش‌ها با استفاده از تکنیک‌های مختلف شسته شوند. این تکنیک‌ها شامل روش‌های شست‌و‌شو، انتخاب نوع مواد شوینده، نوع خشک‌کردن فرش و غیره می‌شود.  

در قالیشویی‌ها باید نوع شست‌و‌شوی فرش‌های ماشینی با دستباف تفاوت داشته باشد. عموما برای شست‌و‌شوی این دو نوع فرش از مواد شوینده مختلفی استفاده می‌کنند. استفاده از مواد شوینده مناسب باعث خواهد شد تا عمر فرش کاهش پیدا نکند.

روش سنتی برای شست‌و‌شوی فرش

در گذشته قالیشویی‌ها از روش‌های سنتی برای شستن فرش‌ها استفاده می‌کردند. این روش شبیه به همان کاری است که پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در حیاط خانه‌ها انجام می‌دادند. یعنی غبارروبی و شستن فرش با مواد شوینده رایج و موجود در خانه. در روش سنتی فرش را پس از شست‌و‌شو در داخل دستگاه خشک‌کن می‌گذارند تا سریع‌تر خشک شود.

روش نیمه‌اتوماتیک برای شست‌و‌شوی فرش

در روش نیمه‌اتوماتیک بخشی از کار به‌دست کارگران قالیشویی انجام می‌شود و بخشی دیگر توسط دستگاه صورت می‌گیرد. کارگر قالیشویی با استفاده از تجهیزات شست‌و‌شو مانند فرچه، فرش را می‌شوید و سپس آن را به خشک‌کن می‌سپارد.

روش تمام‌اتوماتیک در شست‌و‌شوی فرش

در بسیاری از قالیشویی‌هایی مدرن مانند قالیشویی کرج بزرگ، فرش‌ها را با استفاده از روش تمام‌اتوماتیک و مطمئن شسته و تمیز می‌کنند. در این روش نیروی انسانی دخالتی ندارد و تمامی مراحل توسط دستگاه و ماشین‌آلات شست‌و‌شو انجام می‌شود. بسیاری از افراد تمایل دارند فرش‌هایشان با این روش شسته شود. برخی نیز از طرف‌داران روش‌های سنتی شستن فرش هستند و اعتقاد دارند با روش سنتی فرش بهتر تمیز خواهد شد.

کسانی که به‌دنبال قالیشویی در فردیس، قالیشویی در جهانشهر، قالیشویی در گلشهر و درکل قالیشویی خوب در کرج هستند، می‌توانند به قالیشویی کرج بزرگ مراجعه کنند.

چه زمانی باید فرش را به قالیشویی بدهیم؟

بسیاری از افراد عادت دارند پیش از نوروز فرش‌های خود را به قالیشویی بدهند. البته ممکن است آن دسته از خانواده‌ها که کودکی در خانه دارند به قالیشویی نیاز بیشتری پیدا کنند. نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید این است که سپردن زودبه‌زود فرش‌ها به قالیشویی ممکن است از عمر آن‌ها کم کند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم کسانی که به‌دنبال قالیشویی در فردیس، قالیشویی در مهرشهر، قالیشویی در عظیمیه، قالیشویی در گوهردشت و در کل قالیشویی در کرج هستند، فرش‌های خود را به قالیشویی‌ تخصصی مانند قالیشویی کرج بزرگ بسپارند.

چند نکته مهم پیش از ارسال فرش به قالیشویی

  • توصیه می‌کنیم از فرستادن فرش به قالیشویی در روزهای نزدیک به تعطیلات نوروز خودداری کنید. در این زمان قالیشویی‌ها سرشان بسیار شلوغ است.بسیار بهتر خواهد بود از یک تا دو ماه قبل برای این کار اقدام کنید.  

  • پیش از این که فرش را تحویل دهید حتما تمامی قسمت‌های آن را وارسی کنید. با این کار از بروز سوءتفاهم‌های احتمالی در آینده جلوگیری می‌شود.

  • تمامی خدمات موردنیاز خود را به مسئول مربوطه در قالیشویی بگویید و حتما رسید مربوط به ارائه فرش را از ماموران حمل آن به قالیشویی دریافت کنید. از ثبت مواردی مانند تعداد فرش‌ها، قیمت و زمان تحویل در رسید مطمئن شوید.

2

 مزایای قالیشویی کرج بزرگ

یکی از قالیشویی‌های معروف و خوش‌نام در کرج، قالیشویی تخصصی کرج بزرگ است. این قالیشویی خوب کرج تلاش می‌کند تا بهترین کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. در این بخش به برخی از ویژگی‌ها و مزایای این مجموعه نگاهی می‌اندازیم.

برخورداری از سابقه خوب

هر کسب‌وکاری برای تداوم فعالیت خود به سابقه خوب نیاز دارد. از آن‌جا که قالیشویی کرج همواره تلاش کرده است تا مشتریان خود را راضی نگه دارد و خدمات مناسبی را به آن‌ها ارائه دهد به برندی خوش‌نام تبدیل شده است و از آن به‌عنوان یک قالیشویی خوب در کرج یاد می‌شود.   

برخورداری از تخصص و مهارت در شست‌و‌شوی فرش

می‌توان گفت اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش کار یک قالیشویی، شست‌و‌شوی حرفه‌ای فرش است. هرگونه سهل‌انگاری و عدم تخصص ممکن است باعث آسیب رساندن به فرش شود. یکی از برتری‌های قالی شویی خوب کرج برخورداری از مهارت و تخصص است. به همین دلیل مشتریان این مجموعه از روش کار آن‌ها رضایت دارند.

برخورداری از تجهیزات و ماشین‌آلات تمام اتوماتیک

روش شست‌و‌شوی فرش توسط قالیشویی‌ها کیفیت کار آن‌ها را مشخص می‌کند. با استفاده از روش‌های سنتی و نیمه‌اتوماتیک ممکن است برخی از آلودگی‌ها و لکه‌ها روی فرش باقی بماند. در صورتی که با استفاده از دستگاه‌های تمام‌اتوماتیک چنین احتمالی رخ نخواهد داد. به همین دلیل در قالیشویی کرج از به‌روزترین ماشین‌آلات تمام‌اتوماتیک برای شست‌و‌شوی فرش بهره گرفته می‌شود. 

 استفاده از مواد شوینده مناسب

مواد شوینده با رخنه کردن در تار‌وپود فرش باعث از بین رفتن آلودگی‌ها و لکه‌های آن می‌شوند. اگر از موادی استفاده شود که دارای PH بیش از حدی باشند این احتمال وجود دارد که به فرش لطمه وارد شود. یکی از برتری‌های قالیشویی کرج بزرگ استفاده از شوینده‌هایی است که علی‌رغم زدودن آلودگی از فرش به تار‌وپود آن آسیب نخواهد زد.

برخورداری از امکان ثبت آنلاین سفارش

همان‌طور که آگاهی دارید امروزه بسیاری از خدمات به‌صورت اینترنتی و آنلاین ارائه می‌شوند. به همین دلیل افراد به‌محض این که به خدمات خاصی نیاز پیدا می‌کنند به سراغ اینترنت می‌روند. به‌عنوان مثال فردی که به‌دنبال قالیشویی در مهرشهر است قالیشویی موردنظر خود را با جست‌وجوی اینترنتی می‌یابد و به همین منوال علاقه دارد ثبت سفارش خود را نیز به‌صورت آنلاین انجام دهد. مشتریان می‌توانند با رجوع به وب‌سایت مجموعه قالیشویی کرج بزرگ و انجام ثبت سفارش آنلاین، مراحل تحویل فرش را ساده‌تر کنند.

خدمات‌رسانی به بخش‌های مختلف شهر

یک قالیشویی خوب و مجهز باید بتواند نقاط مختلف شهر را پوشش دهد. این ویژگی همان چیزی است که در قالیشویی تخصصی کرج بزرگ به چشم می‌خورد. این مجموعه تلاش کرده است تا به محله‌ها و قسمت‌های مختلف شهر سرویس‌دهی داشته باشد. به‌صورتی که هرکس که به قالیشویی در عظیمیه، قالیشویی در جهانشهر، قالیشویی در گوهردشت و دیگر نقاط کرج نیاز داشته باشد با تماس تلفنی یا ثبت درخواست آنلاین بتواند از خدمات این قالیشویی بهره ببرد. 

تحویل به‌موقع سفارش‌ها

نکته‌ای که همه ما از آن اطمینان داریم این است که هیچ‌کس بدقولی هنگام تحویل سفارش را نمی‌پسندد. قالیشویی‌هایی که سفارش‌های خود را به‌موقع به مشتری تحویل نمی‌دهند، به‌مرور اعتماد مشتریان خود را از دست خواهند داد. یکی از مزیت‌های قالیشویی کرج بزرگ تحویل به‌موقع سفارش‌ها است. وقت‌شناسی و احترام به مشتری باعث می‌شود تا به اعتبار مجموعه افزوده شود.

عضویت در اتحادیه

قالیشویی‌هایی که عضو اتحادیه نیستند عموما خدمات ضعیف‌تری ارائه می‌کنند. قوانین وضع‌شده توسط اتحادیه باعث می‌شود تا روش کار و نوع مصرف آب به‌صورت بهینه انجام شود. یک قالیشویی خوب باید به‌طور رسمی عضو اتحادیه باشد. این مسئله در اعتمادسازی برای مشتریان نیز اهمیت زیادی دارد.

تماس با قالیشویی کرج بزرگ

karajbozorg.com

کرج ، میدان مادر - جنب پل هاشمی رفسنجانی دفتر مرکزی قالیشویی کرج بزرگ

ساعت کاری شنبه - جمعه 9 صبح تا 8 شب

02636320120

02632709232

02632720705

09372709232

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها