کد خبر: 610243
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ۱۷:۵۰:۴۶
| |

دما استار بورس لوازم استخر طالقانی تهران

همیشه در مورد خرید لوازم استخر سؤالات زیادی مطرح می‌شود، اکثر فروشگاه‌ها، نمی توانند تجهیزات را به‌ صورت کامل در اختیار مشتریان قرار دهند. از این رو یکی از فروشگاه های کامل که پخش کننده تجهیزات موتورخانه و استخر هستند را به شما معرفی میکنیم.

دما استار بورس لوازم استخر طالقانی تهران
کد خبر: 610243
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ۱۷:۵۰:۴۶

اگر قصد خرید لوازم استخری در تهران و یا شهرستان‌ها را دارید، در ادامه یک راهنما در مورد خرید پمپ استخری، فیلترهای استخر شنا و سایر لوازم بهداشتی که برای راه اندازی استخر لازم است را معرفی میکنیم؛ که با چک‌ لیست تجهیزات استخر آشنا شوید.

لوازم و تجهیزات مورد نیاز استخر

لوازم و تجهیزات استخری در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند؛ برخی از آن‌ها برای راه‌اندازی استخر شنا لازم و ضروری هستند، مانند فیلتر شنی استخر و برخی دیگر نیز برای آسان‌تر شدن کارها تهیه شده اند مانند جارو استخری اتوماتیک و برخی موارد دیگر که جنبه‌ تجملاتی دارند مانند کرتین استخر. درهرحال، اگر به‌تازگی اقدام به راه‌اندازی استخر شنا کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به این چک‌لیست بیندازید.

پمپ‌ و فیلتر استخری

انواع پمپ آب استخری

به‌ طور کلی پمپ آب استخر، یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین تجهیزاتی است که باید تهیه گردد. این محصول توسط برندهای داخلی و خارجی زیادی تولید می‌گردد و عموماً مشتریان، ترجیح می‌دهند به سراغ لیبل‌های قابل‌اعتمادتر بروند. پمپ‌های استخری باید دوام فنی و طول عمر زیادی داشته باشند که در هنگام بروز مشکلات و یا کارکرد مداوم دچار مشکل و نقص نشوند.

پمپ‌های استخری به‌طورکلی به دو نوع تقسیم می‌شوند: پمپ‌های تک سرعته و پمپ‌های چند‌سرعته.

  1. پمپ‌ استخری تک سرعته: این نوع پمپ استخری تنها دارای یک سرعت عملکرد هستند و برای استفاده در استخرهای کوچک و متوسط با سیستم‌های فیلتراسیون ساده مناسب هستند.
  2. پمپ‌ استخری چند سرعته: این نوع پمپ استخری دارای چندین سرعت عملکرد هستند که باعث می‌شود بتوانند در استخرهای بزرگ‌تر با سیستم‌های پیچیده‌تر فیلتراسیون کارایی بیشتری داشته باشند. در این نوع پمپ استخری، سرعت عملکرد معمولاً با استفاده از کنترل‌های از راه دور تنظیم می‌شود.

به‌علاوه، برای استفاده در استخرهایی با سطح آب بالا یا در مناطق با زمین‌شناسی خاص، پمپ‌های ورودی برای جلوگیری از ورود آب و سایر ذرات غیرمجاز به پمپ‌های استخری نیز وجود دارند.

انواع فیلتر آب استخری

فیلتر آب استخری یکی از قسمت‌های مهم و ضروری در سیستم تصفیه آب استخر است که به‌منظور حفظ کیفیت آب استخر و جلوگیری از ورود ذرات و آلودگی‌های مختلف به آب استخر استفاده می‌شود. انتخاب اشتباه و بدون بررسی این دستگاه، می‌تواند در درازمدت شما را دچار مشکل کند.

فیلتر آب استخری در اصل یک وسیله تصفیه آب است که باعث حذف ذرات معلق در آب استخر می‌شود. فیلتر آب استخری معمولاً شامل یک محفظه بزرگ است که داخل آن یک جاذب (مانند شن، ماسه یا زئولیت) قرار دارد. آب استخر از طریق لوله‌های ورودی به محفظه وارد می‌شود و با عبور از جاذب، ذرات و آلودگی‌های مختلف را به خود جذب می‌کند. سپس آب تصفیه شده از طریق لوله‌های خروجی به استخر بازمی‌گردد.

فیلترهای شنی و کارتریجی استخر

فیلتر شنی و کارتریجی هر دو نوعی از فیلتراسیون آب استخر هستند، اما با روش‌های متفاوتی کار می‌کنند.

فیلتر شنی با استفاده از شن و گریس برای حذف ذرات معلق در آب استخر استفاده می‌شود. آب استخر از طریق لوله‌های ورودی به فیلتر شنی جاری شده و از طریق شن‌های موجود در فیلتر جاری شده و ذرات معلق در آب در آن نگهداری می‌شوند. پس از مدتی، شن‌ها نیاز به شستشو دارند تا ذرات معلق را کاملاً از خود رها کنند و دوباره بتوانند به‌عنوان فیلتر استفاده شوند.

در مقابل، فیلتر کارتریجی با استفاده از کارتریج فیلتراسیون می‌کند. کارتریج‌ها معمولاً از جنس پلی‌پروپیلن ساخته می‌شوند و دارای بازدهی بالا در حذف ذرات ریز معلق در آب هستند. این فیلترها نیز به شستشو نیاز دارند؛ اما به‌راحتی با تعویض کارتریج ها، جایگزین شده و تمیز شده می‌شوند.

هر دو نوع فیلتر شنی و کارتریجی قابلیت حذف ذرات معلق، گردوغبار، باکتری‌ها و ویروس‌ها و مواد آلی در آب استخر را دارند. انتخاب نوع فیلتر مناسب بستگی به میزان آلودگی آب و حجم آب استخر دارد.

لیست تجهیزات بهداشتی استخر

انواع تجهیزات بهداشتی استخر

تجهیزات بهداشتی استخر عبارت‌اند از تجهیزاتی که برای حفظ بهداشت استخرها و جلوگیری از انتقال بیماری‌های مختلف از آب استخر به کاربران استفاده می‌شوند. برخی از این تجهیزات بهداشتی استخر عبارت‌اند از:

  • مواد شیمیایی: شامل مواد ضدعفونی‌کننده، مواد حاوی کلر و غیره که به‌منظور حفظ بهداشت استخرها و جلوگیری از انتقال بیماری‌های مختلف به کاربران مورداستفاده قرار می‌گیرند.
  • رطوبت‌ گیر استخر: رطوبت‌گیر یا هوادهی استخر یک دستگاه است که برای کنترل رطوبت و رطوبت ناشی از بخار آب در داخل استخر استفاده می‌شود. این دستگاه هوای خشک را از داخل استخر جمع‌آوری کرده و آن را به بیرون انتقال می‌دهد تا رطوبت در داخل اتاق ایجاد نشود.
  • اسکیمر استخر: اسکیمر استخر یک دستگاه است که برای حذف آلودگی‌های سطحی آب از استخر استفاده می‌شود. این دستگاه شامل یک برج خنک‌کننده است که آب را از سطح استخر جمع‌آوری می‌کند و آلودگی‌های سطحی آن را حذف می‌کند.
  • جارو استخری: جارو استخری یک دستگاه است که برای پاک‌کردن آلودگی‌های قابل‌مشاهده و غیرقابل‌مشاهده از آب استخر استفاده می‌شود. این دستگاه معمولاً شامل یک لوله و یک سر جارو است که به دسته متصل است.
  • مبدل حرارتی استخر: مبدل حرارتی استخر یک دستگاه است که برای گرم‌کردن آب استخر با استفاده از حرارت گرفته شده از سیستم گرمایشی ساختمان استفاده می‌شود. این دستگاه شامل لوله هایی است که آب گرم را از سیستم گرمایشی ساختمان عبور می‌دهد و آن را به آب استخر منتقل می‌کند.
  • کرتین استخر: کرتین یا توپ شناور استخر یک دستگاه است که برای جلوگیری از تجمع آلودگی‌ها در گوشه‌ها و لبه‌های استخر استفاده می‌شود. این دستگاه شامل یک توپ شناور است که به لبه‌های استخر نصب می‌شود و آلودگی ها را به سمت اسکیمر جمع خواهد کرد.

فاکتورهای مهم برای خرید لوازم استخری

در خرید لوازم و تجهیزات استخر شنا، به چندین فاکتور باید توجه کرد تا بهترین خرید را انجام دهید. برخی از این فاکتورها عبارت‌اند از:

  • کیفیت محصولات: در خرید هر نوع لوازم و تجهیزات استخر شنا، کیفیت محصولات از اولویت بالاتری برخوردار است. برای اینکه محصولات مرتبط با استخر شما برای مدت‌زمان طولانی قابل‌استفاده باشند، باید به کیفیت ساخت آنها توجه کنید.
  • مقاومت در برابر آب و حرارت: لوازم و تجهیزات استخر شنا باید مقاوم در برابر آب و حرارت باشند؛ بنابراین، باید محصولاتی را که برای استخر شما انتخاب می‌کنید، بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که مقاومت بالایی در برابر آب و حرارت دارند.
  • اندازه و ابعاد: برای خرید هر نوع لوازم و تجهیزات استخر شنا، اندازه و ابعاد محصولات نیز مهم است. قبل از خرید هر گونه تجهیزات، اندازه استخر و نیازهای خود را به‌دقت بررسی کنید تا محصولی را انتخاب کنید که به نیازهای شما بیشترین تطابق را دارد.
  • قیمت: هزینه محصولات نیز در خرید لوازم و تجهیزات استخر شنا بسیار مهم است. برای خرید بهینه، بهترین کیفیت را با قیمت مناسب پیدا کنید.
  • برند: برند محصولات نیز می‌تواند بر روی کیفیت و قیمت آن تأثیر بگذارد. محصولاتی را انتخاب کنید که توسط برندهای معتبری تولید شده‌اند.

دما استار بورس لوازم و تجهیزات استخری

شما می‌توانید برای خرید تجهیزات و لوازم استخر، از فروشگاه دما استار که بورس لوازم استخری در خیابان طالقانی تهران است، استفاده کنید. دما استار به عنوان شرکت پخش کننده در زمینه فروش تجهیزات و لوازم استخر با تجربه بالا، محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. تجهیزات و لوازم استخری مانند پمپ‌های استخر، فیلترها، جارو برقی استخری، کلرزن، کرتین، دستگاه ازن ژنراتور استخر، دستگاه رطوبت گیر، مبدل حرارتی و... از بهترین برندهای موجود در بازار تهران در دسترس شماست.

از مزایای خرید تجهیزات و لوازم استخر از ما عبارت‌اند از:

  • تضمین کیفیت محصولات و اعتماد به‌دست آوردن بهترین تجهیزات و لوازم استخری
  • قیمت مناسب با تخفیف برای پروژهای بزرگ
  • تحویل سریع و به‌موقع محصولات
  • مشاوره حرفه ای و صادقانه قبل از خرید

ما به‌منظور ارتقای سطح خدمات و رفاه حال شما، با تیمی از متخصصان و کارشناسان فنی همراهی می‌کنیم تا در صورت نیاز به انتخاب و خرید تجهیزات و لوازم استخری بهترین توصیه‌ها و راهکارها را به شما ارائه دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها