کد خبر: 610868
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۱۶:۳۹:۳۵
| |

در تور استانبول در جستجو هتل استخر دار هستید؟

کسانی که به دنبال مکانی برای اقامت در استانبول هستند که آرامش و راحتی را ارائه می دهد، باید بیشتر در هتل های با استخر اقامت کنند.

در تور استانبول در جستجو هتل استخر دار هستید؟
کد خبر: 610868
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۱۶:۳۹:۳۵

استانبول می‌تواند آشفته و شلوغ شود، که اگر به آن عادت نداشته باشید بسیار طاقت‌فرسا است، اما در بازگشت به هتل خود و یک شیرجه آرام در استخر، آرامش‌ خاطر را در تور استانبول تجربه خواهید کرد. اگر به دنبال مکانی با استخر سرپوشیده، استخر روباز، یا لوکس 5* هستید، سایت توریاب |  touryabtravel.com بهترین هتل های استانبول با استخر را به صورت اختصاصی به شما معرفی می کند تا بتوانید پس از یک روز پر گشت و گذار برگردید و خنک شوید.

1. هتل سوره ایاصوفیه

تابستان یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به استانبول است ، اما با تابستان، شلوغی و دماهای سوزان نیز دارید. این بدان معناست که داشتن یک هتل با استخر روباز در استانبول موهبتی است که از داشتن آن خوشحال خواهید شد .یکی از خیره کننده ترین هتل های تور ارزان استانبول با استخر روباز، هتل سورا ایاصوفیه است که دارای یک استخر روباز جذاب و تزئینی است که به سبک سنتی عثمانی طراحی شده است. در کنار آن یک باغ گیاه شناسی آرام قرار دارد که فرار آرام بخشی از هرج و مرج شهر را ارائه می دهد. هتل سوره ایاصوفیه که در محله تاریخی سلطان احمد واقع شده است، فاصله زیادی با تمام جاذبه های برتر مانند مسجد آبی، بازار بزرگ و البته ایاصوفیه دارد. رستوران زیبای Deraliye جایی است که می‌توانید در شب برای خوردن غذاهای سنتی ترکی بروید.ویژگی برجسته هتل، استخر و تراس روباز فصلی و همچنین باغ آرامش‌بخشی است که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. سونا و حمام ترکی نیز دارد.

3. هتل ویچنزا

این هتل 4* در استانبول با استخر روباز برای کسانی که می خواهند در تور لحظه آخری استانبول استراحت کنند و از امکانات هتل مجلل لذت ببرند بسیار مناسب است. استخر روی پشت بام نه تنها یک شیب با طراوت را ارائه می دهد، بلکه می توانید مناظر مرکز تاریخی شهر را نیز تحسین کنید.اگر استخر بیرونی بیش از حد شلوغ است، به استخر سرپوشیده بروید که یک استخر سرد نیز دارد. مرکز سلامتی Alpheus در همان نزدیکی دارای سونا و حمام سنتی ترکی است. Venezia همچنین دارای یک رستوران در محل است که غذاهای دریایی تازه و همچنین غذاهای سنتی عثمانی و ایتالیایی را سرو می کند.

4. هتل HHK

اگر می خواهید هتلی با استخر در استانبول داشته باشید، اما بودجه ای برای تجمل 5* ندارید، هتل HHK را راحت و اقتصادی خواهید یافت. این عمارت عجیب و بازسازی شده عثمانی که در محله ای آرام در نزدیکی مسجد سلیمانیه واقع شده است، حس آرامش و لوکسی دارد اما با کسری از هزینه. دارای یک تراس کوچک روی پشت بام با یک استخر روباز است که می توانید منظره های خیره کننده بسفر را ببینید.اتاق‌ها به سبک سنتی عثمانی، با سقف‌های بلند و فضای زیادی برای رفت‌وآمد تزئین شده‌اند.

5. هتل ویندهام گرند استانبول کالامیش مارینا

به دنبال هتلی در استانبول با استخر بی نهایت هستید؟ این هتل در سمت آسیایی استانبول در نزدیکی پارک کالامیس واقع شده است و از اکثر اتاق‌های هتل چشم‌انداز خیره‌کننده مارینا و دریا دارد. نه یک، بلکه دو استخر روباز و یک استخر سرپوشیده آب گرم دارد. اگر این کافی نیست، یک مرکز اسپا و تناسب اندام نیز دارد.

2

6. کلاس بوتیک هتل امیرال پالاس

هتل و اسپای امیرال پالاس فقط 5 دقیقه پیاده با ایاصوفیه فاصله دارد و در نزدیکی بسیاری از بناهای برجسته تاریخی شهر واقع شده است. رستوران تراس مکان مناسبی برای امتحان برخی از غذاهای ترکی منطقه ای بر فراز منظره ای پانوراما از شهر و دریای مرمره است.شاید بهترین نقطه در هتل استخر سرپوشیده است که در کنار مرکز تناسب اندام و اسپا قرار دارد.

7. هتل مرکور

اگر به دنبال هتلی در استانبول با استخر در سمت آسیایی هستید، بهتر از هتل Mercure در Uskudar پیدا نخواهید کرد. این هتل با اتاق‌های بزرگ و دنج، با دکور ساده، هتلی آرامش‌بخش با تغییراتی مجلل و برخی موارد غیررسمی‌تر است. دارای یک مرکز اسپا است که در آن استخر بزرگ سرپوشیده و همچنین سالن بدنسازی، سونا، و حمام ترکی را خواهید دید.صبحانه بوفه باز هر روز صبح سرو می شود.

8. کلاس بوتیک هتل رمانس استانبول

هتل Romance Istanbul Boutique Class که در فاصله کوتاهی از بازار بزرگ واقع شده است، هتلی خیره کننده است که به دکوراسیون سنتی عثمانی طراحی شده است که از ظرافت و متانت صحبت می کند.هر یک از اتاق ها دارای یک تخت بزرگ با وسایل چوبی و تمام امکانات مدرنی است که شما نیاز دارید.

9. هتل بزرگ فورچون و اسپا

یکی دیگر از هتل های مجلل استانبول با استخر در قلب شهر، هتل بزرگ فورچون است. این هتل دارای یک استخر سرپوشیده کوچک، و همچنین یک مرکز اسپا با سونا است.شاید بهترین قسمت این هتل موقعیت مکانی آن باشد که تنها در یک قدمی آب انبار باسیلیکا، مسجد آبی و ایاصوفیه قرار دارد.

10. هتل دمیرای استانبول

همچنین در مرکز تاریخی استانبول، Demiray Hotel & Spa، یک هتل 4 ستاره با یک استخر سرپوشیده خیره کننده واقع شده است. همچنین دارای مرکز آبگرم و سلامتی، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام و سونا است.

11. هتل پرا پالاس

هتل پرا پالاس یک هتل 5* در استانبول است که در نزدیکی برج گالاتا و خیابان معروف ایستیکال واقع شده است. شما نمی توانید مکان بهتری را انتخاب کنید، زیرا در چند قدمی جاذبه های برتر استانبول قرار دارید و مناظری باورنکردنی از تنگه بسفر را ارائه می دهید.کاخ پرا نه تنها یک هتل، بلکه بخشی از موزه است ، با اتاق ها و سوئیت هایی که با مبلمان کلاسیک الهام گرفته از تاریخ اروپا و عثمانی تزئین شده اند.

12. عمارت هاگیا صوفیه استانبول توسط هیلتون

از بین تمام هتل‌های 5* استانبول که دارای استخر هستند، این یکی بی‌نظیرترین است. این هتل آب انبار زیرزمینی را که در طول تاریخ به عنوان منبع آب شهر توسط رومیان قبل از سقوط قسطنطنیه مورد استفاده قرار می‌گرفت، به یک استخر سرپوشیده تبدیل کرده است.آب انبار نه تنها پس زمینه ای فوق العاده آرام را برای شما فراهم می کند تا در تعطیلات خود از شنا لذت ببرید، بلکه در بخشی از تاریخ نیز شنا می کنید. به یاد ماندنی تر از این نمی توانید داشته باشید.

13. هتل سوفیتل

سوفیتل استانبول که در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد، در مرکز شهر در نزدیکی برخی از بهترین مکان‌های زندگی شبانه در شهر قرار دارد. این هتل دارای یک تراس خیره کننده با چشم انداز شهر، به علاوه یک بار و رستوران روی پشت بام است که همیشه فضایی پر جنب و جوش دارد

3

مقایسه هتل های استانبول با هتل های آنتالیا:

هتل های استانبول در مقایسه با هتل های آنتالیا فصل مشترکی ندارند بدلیل اینکه آنتالیا یک شهر ساحلی با مناطق بلک و کمر و سیده است که بیش از 3000 هتل در آنتالیا در این مناطق خودنمایی می کنند.اکثر هتل های که مسافران تور آنتالیا انتخاب می کنند 5 ستاره uall (صبحانه و نهار و شام) هستند و بسیار گرانتر از هتل های استانبول هستند البته اگر شانس داشته باشید و با یک تور ارزان و یا لحظه آخری آنتالیا به شهر زیبا آنتالیا و بند کالیچی آن سفر کنید احتمالا بتوانید با یک هزینه اقتصادی از هتل های آنتالیا لذت ببرید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها