کد خبر: 621061
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۱۸:۴۲:۰۱
| |

مرکز تخصصی تعمیر روتس بلوئر

تعمیر تخصصی روتس بلوئر، فرایندی حساس و حیاتی است. به همین دلیل حتما از متخصصین کاربلد و ماهر برای تعمیر و عیب یابی کمک بگیرید.

مرکز تخصصی تعمیر روتس بلوئر
کد خبر: 621061
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۱۸:۴۲:۰۱

تعمیر تخصصی روتس بلوئر را به نیرو های ماهر و حرفه ای بسپارید. فرایند عیب یابی این دستگاه های دمنده هوایی، بسیار حساس است و اگر به درستی انجام نشود، طول عمر دستگاه را کاهش می دهد. برای عیب یابی و تعمیر تخصصی این دستگاه ها با واحد های پشتیبانی رادوکو در ارتباط باشید.

مهم ترین مشکلات روتس بلوئر

روتس بلوئرها دستگاه های دوگانه جهت مکندگی و دمندگی هوا هستند که امروزه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. روتس بلوئر نیز مانند سایر دستگاه های صنعتی، پس از گذشت مدت زمانی، دچار فرسودگی می شوند. یکی از بزرگ ترین مشکلات این دمنده های هوایی را می توان نشتی روغن و عدم آب بندی قطعات داخلی دانست. ناهماهنگی در روتس بلوئرها از دیگر مشکلات این دستگاه ها هستند که به دلیل استفاده از روغن نامرغوب و عدم تعویض آن به وجود می آید.

نحوه عیب یابی و تعمیر تخصصی روتس بلوئر ها

با توجه به مشکلات گسترده روتس بلوئرها، تعمیرات تخصصی و عیب یابی روتس بلوئر را باید در اولویت قرار داد. اگر این دستگاه های صنعتی به درستی یا در زمان مناسب تعمیر نشوند، طول عمر و راندمان آن ها کاهش می یابند. از سوی دیگر باید بدانید که تعمیر روتس بلوئرها از خرید مجدد آن ها مقرون به صرفه تر است. به شرطی که تعمیرگاه مورد نظر، کیفیت قطعات تعویض شده را تضمین کند. توجه داشته باشید که برای تعمیر تخصصی روتس بلوئر ابتدا باید قطعات داخلی را جدا کرده و آن ها را به صورت مجزا بررسی کنید تا علت خرابی مشخص شود. دلیل این امر، این است که خرابی هر قطعه می تواند موجب اختلال در کل سیستم شود.

A close-up of a machineDescription automatically generated with medium confidence

تعمیر پوسته و اورینگ های روتس بلوئر

پوسته روتس بلوئرها، از جمله اجزای حیاتی این دستگاه ها هستند که از سایر قطعات محافظت می کنند. از این جهت آسیب پوسته، می تواند کل اجزای داخلی را تحت تاثیر قرار دهد. از جمله رایج ترین مشکلات پوسته روتس بلوئرها خراش قسمت داخلی و ترک خوردگی آن است. این امر موجب نشتی سیال و انحراف آن از میان لوب ها می شود. اورینگ ها نیز از دیگر قطعات حیاتی در روتس بلوئرها هستند که وظیفه آب بندی سایر اجزا را بر عهده دارند. آسیب این قطعه نیز موجب بروز نشتی در روتس بلوئر می شود. نشتی سیال یا روغن، کارایی این دستگاه ها را کاهش داده و فشار زیادی را به پمپ تحمیل می کند.

عیب یابی پروانه ها و شفت در روتس بلوئر

در هنگام عیب یابی و تعمیر تخصصی روتس بلوئر، حتما به پروانه ها توجه کنید. پروانه ها با چرخش به دور شفت، موجب انتقال سیال می شوند. یکی از بزرگ ترین مشکلات پروانه ها را می توان اصطکاک لوب آن ها با پوسته روتس بلوئر، دانست. این امر موجب بروز صدای بسیار ناخوشایند در دستگاه و افزایش دما پمپ می شود. در صورت عدم تعمیر این مشکل، شاهد سوختگی پمپ و از کار افتادن آن خواهید بود.

شفت ها، نقش چشمگیری در عیب یابی روتس بلوئرها دارند. این قطعات کوچک، مسئول تراز بندی دستگاه هستند و انرژی مکانیکی دوار را به سایر قطعات داخلی انتقال می دهند. کج شدن، شکستگی جزئی، ترک برداشتن، خراشیدن و ... از جمله مشکلات رایج در شفت ها هستند.

A blue and yellow machineDescription automatically generated with low confidence

مشکلاتی که در فیلتر های هوای ورودی و بلبرینگ های روتس بلوئر به وجود می آیند

بزرگ ترین عامل خرابی در روتس بلوئرها را می توان ترک خوردگی پوسته و اصطکاک لوب ها دانست. این امر به عنوان مادر مشکلات روتس بلوئرها شناخته می شود که دلیل بروز آن، ورود گرد و غبار و ذرات آلودگی به داخل دستگاه است. برای جلوگیری از ورود آلایندگی ها باید به طور مرتب فیلتر های هوای ورودی روتس بلوئر را بررسی کنید. این فیلتر ها با جذب گرد و غبار و آلایندگی، تمیزی داخل سیستم را تضمین می کنند.

در صورتی که این فیلتر ها دچار مشکل شوند، نویز دستگاه به طور چشمگیری افزایش یافته و پوسته دچار ترک خوردگی خواهد شد. از این جهت در صورت مشاهده آلودگی در دستگاه یا افزایش نویز، به سرعت فیلتر های هوایی را تعویض کنید. بلبرینگ ها نیز قطعاتی هستند که عملکرد شفت های لوب را بهبود می بخشند. از رایج ترین مشکلات این قطعه می توان به شکستگی آن و تبخیر روغن گریس اشاره کرد. توجه داشته باشید که آسیب در بلبرینگ ها، عملکرد کل دستگاه را مختل می کند.

چه زمانی نیاز به تعمیر تخصصی روتس بلوئر داریم؟

برای این که بدانید چه زمانی برای تعمیر تخصصی روتس بلوئر مناسب است، باید به رفتار و عملکرد دستگاه خود دقت کنید. در صورتی که هر کدام از نشانه های زیر را مشاهده کردید، باید نسبت به عیب یابی روتس بلوئر ها اقدام کنید. روشن نشدن دستگاه و نشتی گاز، از جمله نشانه های خرابی روتس بلوئر هستند. از دیگر نشانه های خرابی می توان به عدم قدرت و فشار موتور اشاره کرد. در این شرایط احتمالا فیلتر های هوا، صدا خفه کن یا سیلندرها دچار آسیب شده اند. در صورتی که شیلنگ بلوئر وصل نشود، باید نازل ها را تعویض کنید.

A close-up of a pumpDescription automatically generated with low confidence

مهم ترین ویژگی های تعمیرگاه روتس بلوئر

تعمیر روتس بلوئرها نیاز به تخصص و مهارت دارد. در صورتی که تعمیر این دستگاه ها توسط افراد نابلد انجام گیرد، علاوه بر این که عملکرد روتس بلوئر بهبود نمی یابد، بلکه شاهد کاهش طول عمر و خرابی بیشتر آن خواهید بود. از این جهت حتما از مهارت و تخصص نیرو های تعمیرگاه مطمئن شوید و سپس روتس بلوئرها را به آن ها بسپارید. بهتر است تعمیر های روتس بلوئر، تامین کننده قطعات اصلی این دستگاه ها باشند. در این صورت از کیفیت قطعات تعویض شده مطمئن خواهید شد.

ضمانت های لازم هنگام تعمیر

از جمله ضمانت های مهمی که باید در هنگام تعمیر تخصصی روتس بلوئر به آن توجه کنید، گارانتی و خدمات پس از فروش واحد تعمیرگاهی است. در واقع واحد های تعمیرگاهی باید کارت گارانتی و خدمات پس از فروش را پس از تعمیر و عیب یابی روتس بلوئرها به شما ارائه دهند. این امر کیفیت قطعات تعویض و فرایند تعمیر این دستگاه ها را تضمین می کند.

معرفی رادوکو و خدمات تعمیرگاهی آن

شرکت رادوکو، به عنوان بزرگ ترین و معتبر ترین تامین کننده تجهیزات صنعتی، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. شما می توانید دستگاه های روتس بلوئر را از این مجموعه خریداری کنید. همچنین می توانید روتس بلوئر های آسیب دیده را به واحد پشتیبانی ارسال کنید تا متخصصان رادوکو نسبت به تعمیر آن ها اقدام کنند. مجموعه رادوکو با ارائه بهترین تجهیزات جانبی و قطعات تعویضی، کیفیت خدمات خود را تضمین می کند. تمامی خدمات این مجموعه دارای گارانتی پس از تعمیر هستند که برای دریافت آن باید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

نتیجه گیری

 واحد پشتیبانی رادوکو به صورت شبانه روزی خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. جهت ارتباط با کارشناسان این مجموعه می توانید به وبسایت رادوکو مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق شماره های درج شده به صورت مستقیم با تعمیرکاران رادوکو در ارتباط باشید و برای عیب یابی روتس بلوئرها با آن ها مشورت کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها