کد خبر: 622330
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۱ ۱۵:۲۵:۱۲
| |

گرافیک محیطی تبلیغاتی

تبلیغات در دهه‌های اخیر با تغییرات چشمگیری همراه بوده است.

گرافیک محیطی تبلیغاتی
کد خبر: 622330
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۱ ۱۵:۲۵:۱۲

در حال حاضر گرافیک محیطی تبلیغاتی برای کسب‌وکارها و سازمان‌هایی که می‌خواهند رویکرد مدرن‌تری برای تبلیغات کسب‌وکارشان داشته باشند، تا حد زیادی جای تبلیغات قدیمی را گرفته است  اگر می‌خواهید از رقبای خود عقب نمانید، لازم است با شیوه‌های تبلیغی جدید آشنا شوید و آنها را به کار بندید.

گرافیک محیطی تبلیغاتی چیست؟

گرافیک محیطی تبلیغاتی -از جمله ساخت بیلبورد و تابلو اخطار ایمنی- شامل عناصر گرافیکی است که در محیط پیرامون انسان‌ها گنجانده می‌شوند تا آنها را به سمت خرید یک محصول و یا استفاده از یک خدمت ترغیب کنند. این روش، شامل طراحی گرافیکی محیط روزمره به گونه‌ای است که افراد را با تبلیغات مورد نظر درگیر کند. گرافیک محیطی تبلیغاتی ترکیبی از گرافیک، معماری، طراحی داخلی، طراحی منظره و طراحی صنعتی است تا فضای پیرامون را برای افراد آموزنده‌، ترغیب‌کننده و خاطره انگیزتر کند.

تابلو اخطار ایمنی

این نوع گرافیک می‌تواند به سادگی یک بیلبورد باشد و یا یک داستان کامل را بر روی دیوارهای طولانی به تصویر بکشد. ساخت بیلبورد و تابلو اخطار ایمنی یکی از ساده‌ترین انواع گرافیک‌های تبلیغاتی محیطی هستند. اما شما می‌توانید برای کسب‌وکار خود از روش‌های جدیدتر و پیشرفته‌تری نیز استفاده کنید. طراحی داخلی هدفمند فروشگاه، طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت بیلبورد، طراحی گرافیکی روی وسایل نقلیه و دیوارها از جمله انواع خلاقانه گرافیکی تبلیغاتی محیطی محسوب می‌شوند. 

ساخت بیلبورد

ساخت بیلبورد برای تبلیغات، یکی از قدیمی‌ترین و ساده‌ترین انواع گرافیک محیطی تبلیغاتی است. انسان‌ها ذاتا موجودات بصری هستند. ما دائماً به نشانه‌های بصری برای تفسیر محیط خود و تصمیم‌گیری متکی هستیم. بیلبوردها یکی از این نشانه‌های بصری هستند که می‌توانند افراد زیادی را بدون تلاش مضاعف به سمت کسب‌وکار شما بکشانند. طراحی یک بیلبورد، مهمترین بخش کار است. بدون یک طراحی خلاقانه، ساخت بیلبورد شما با موفقیت زیادی همراه نخواهد بود و در میان صدها بیلبورد دیگر نصب‌شده در شهر گم خواهد شد. بیلبورد انواع مختلفی دارد که ما در این‌جا آنها را معرفی می‌کنیم.

ساخت بیلبورد

بیلبورد استاتیک

این نوع بیلبوردها به‌طور رایجی در فضای شهر قابل مشاهده هستند. با این حال، خلاقیت به‌کار‌رفته در نوع تبلیغات می‌تواند بیلبورد شما را از سایر بیلبوردها مجزا کند. استفاده از طراحی سه‌بعدی، ترکیبی از نقاشی و قطعات برجسته و یا ساخت اشکال خلاقانه از جمله شیوه‌هایی است که می‌تواند یک تبلیغ را کاملا متمایز و موثر کند. برای مثال طراحی یک بیلبورد به شکل جعبه دستمال کاغذی با بخش‌های برجسته و سه بعدی، می‌تواند ایده خوب و متمایزی برای تبلیغ یک برند تولیدی وسایل بهداشتی باشد.

بیلبوردهای دیجیتال

بیلبوردهای دیجیتال نسخه مدرن بیلبوردهای استاتیک هستند. با استفاده از نمایشگرهای دیودی ساطع نور (LED)، بیلبوردها به نمایش درمی‌آیند. این تبلیغات محیطی می‌توانند انبوهی از اطلاعات جذاب و رنگی را در چند ثانیه در معرض دید رهگذران قرار دهد.

بیلبوردهای بنری

ساخت بیلبورد بنری با هزینه کمتری همراه است و می‌توانید آنها را در جایی قرار دهید که در غیر این صورت استفاده نمی‌شد. این نوع بیلبوردها برای نمایشگاه، محل کسب‌وکار و مکان‌های پر رفت و آمد بسیار مفید هستند.

طراحی گرافیک بر روی وسایل نقلیه

وسایل نقلیه می‌توانند بیلبوردهای متحرک تبلیغاتی شما باشند. یک طراحی گرافیکی جذاب روی یک اتوبوس، ون، ماشین ارسال سفارشات و وسایل نقلیه شرکتی می‌توانند کمک زیادی به کسب و کار شما بکنند. برای تاثیر حداکثر، لازم است شرکت گرافیک محیطی تبلیغاتی را انتخاب کنید که به شکل خلاقانه عمل کند.

طراحی داخلی

برای تبلیغات موثر می‌توانید طراحی داخلی فروشگاه، محل کسب‌و‌کار و یا غرفه نمایشگاهی خود را با کمک یک شرکت محیطی تبلیغاتی تغییر دهید. برای مثال، یک داستان تبلیغاتی طراحی‌شده بر روی دیوار یا زمین که از ابتدای ورود به فروشگاه تا محل صندوق ادامه دارد، می‌تواند نقش زیادی در فروش شما داشته باشد.

علاوه بر این، ساخت انواع تابلو اخطار ایمنی به‌شکل مرتبط با سایر بخش‌های داخلی می‌تواند به یکپارچگی و تاثیر بیشتر تبلیغات شما کمک کند.

راهیابی مسیر، داستان‌های به هم پیوسته بر روی دیوارها، طراحی عناصر طبیعی داخل شرکت مانند درخت و سنگ‌ها، تابلو اخطار ایمنی و.... همه می‌توانند یک داستان را دنبال کنند و به خریداران و یا بازدید‌کنندگان از محل کسب‌وکار شما، این ایده را القا نمایند که محصولات و خدمات شما ارزش زیادی دارند. ایجاد یک حال خوب می‌تواند افراد را به سمت آن‌چه می‌خواهید هدایت کند.

تابلوهای تبلیغاتی اینتراکتیو

این نوع از تبلیغات محیطی با برقراری ارتباط با مشتری، او را درگیر کرده و تاثیرات عمیق‌تری را در تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل می‌گذارد. تابلو اینتراکتیو تبلیغی است که بر روی دیوار، زمین یا بخش خاصی از محیط نصب شده و از بازدیدکنندگان اقدام خاصی را درخواست می‌کند. برای مثال نوشتن نظرات بر روی بخش مشخصی از تبلیغ، عکس‌گرفتن و ارسال تصویر خود در مقابل بیلبوردی با دو بال فرشته، کشیدن نقاشی و.... از جمله اقداماتی هستند که می‌توانند مشتری را با گرافیک محیطی تبلیغاتی درگیر کرده و امکان فروش را بالا ببرند.

چه مشاغلی از گرافیک محیطی تبلیغاتی بهره می‌برند؟

در دنیای جدید همه کسب‌وکارها به تبلیغات مدرن نیاز دارند. تبلیغات محیطی گرافیکی نیاز هر کسب‌وکار جوان و جویای نامی است که قصد دارد از رقبای خود پیشی گرفته و مشتریان بیشتری را جذب نماید. علاوه بر این کسب‌وکارهایی که قصد ساخت یا فروش تابلو اخطار ایمنی را دارند، می‌توانند با استفاده از گرافیک محیطی این تابلوها را به شکل خلاقانه و جذابی به نمایش بگذارند. در دنیای پر از تبلیغات، ارائه یک تبلیغ منحصر‌به فرد و در معرض دید، بهترین کاری است که می‌توانید برای رونق شغل خود انجام دهید.

فرقی ندارد به یک بیلبورد نیاز دارید، تابلو اخطار ایمنی می‌خواهید و یا تبلیغات پیچیده‌تری را در نظر دارید، در هر حال قدم اول، انتخاب یک شرکت تبلیغاتی خلاق، با تجربه و در عین حال ارزان قیمت است. شرکت ریحان ساین یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغات محیطی است که علاوه بر ساخت بیلبورد و تابلو اخطار ایمنی، طراحی و اجرای انواع تبلیغات محیطی خلاقانه را برعهده می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از نمونه‌ کارهای ما بازدید کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها