کد خبر: 626837
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۱۶:۴۶:۳۴
| |

مفتول سینا تولید کننده انواع سیم مفتول آنیل شده

سیم مفتول، از جمله محصولاتی است که به عنوان یک محصول خام برای تولید بسیاری از محصولات دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع صنعت تولید انواع سیم مفتول، به عنوان یک صنعت مادر در کشور ایران شناخته می‌شود که تاثیر زیادی روی تامین محصولات و متریال‌های مورد نیاز برای صنایع مختلفی از جمله ساختمان‌سازی، خودروسازی، صنایع غذایی و... دارد.

مفتول سینا تولید کننده انواع سیم مفتول آنیل شده
کد خبر: 626837
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۱۶:۴۶:۳۴

 صنایع مفتولی سینا به عنوان تولید کننده انواع سیم مفتول با 2 کارخانه، توانسته محصولات خود را با بهترین کیفیت به صنایع مختلف ارائه کند.

مفتول سینا، به واسطه داشتن نیروهای متخصص و با تجربه و همچنین داشتن سابقه بیش از 15 سال در زمینه تولید انواع سیم مفتول به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات مورد نیاز خود را با هر سایز و مدلی از این مجموعه تامین کنید و از حداکثر کیفیت سیم‌های مفتول تولیدی در ایران بهره‌مند شوید.

درباره گروه صنعتی مفتول سینا بیشتر بدانید

لوگو صنیاع مفتولی سینا

گروه صنعتی مفتولی سینا کار خود را در سال 1385 با راه‌اندازی یک کارخانه در قرچک تهران آغاز کرد. از همان ابتدا هدف اصلی این گروه صنعتی، تولید محصولات با کیفیت و ارائه آن‌ها با قیمت مناسب بود؛ همین موضوع باعث شد تا روز به روز به شمار مشتریان این گروه صنعتی افزوده شود. افزایش تقاضای صنایع مختلف برای خرید انواع سیم مفتول با سایزبندی‌های متفاوت باعث شد تا این گروه صنعتی در سال 1400، کارخانه دوم خود را در گرمسار راه‌اندازی کند تا بتواند سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند.

در حال حاضر، گروه صنعتی مفتولی سینا، با داشتن 2 واحد تولیدی امکان تولید انواع سیم مفتول در سایزهای نازک و ضخیم را دارد. به طوری که تمامی مشتریان در هر صنعتی می‌توانند بر اساس نیاز خود، اقدام به خرید انواع سیم مفتول ارائه شده در این کارخانه کنند. اگر می‌خواهید بیشتر با ویژگی‌های این گروه صنعتی آشنا شوید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید یا به صفحه «درباره ما مفتول سینا» مراجعه کنید.

  • کارآفرینی برای پرسنل ایرانی

صنایع مفتولی سینا، با داشتن 2 واحد تولیدی متفاوت توانسته برای بیش از 50 نفر پرسنل متخصص و متعهد کار ایجاد کند. کارآفرینی در این مجموعه یکی از اهداف اصلی است تا مردم سخت‌کوش بتوانند با دریافت حقوق ماهیانه خوب، در این کارخانه کار کنند. البته این گروه صنعتی هنوز هم در تلاش است که با گسترش کار خود، نیروهای کار بیشتری را جذب کند.

  • عرضه کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن

گروه صنعتی مفتولی سینا در کنار اینکه یک تولید کننده متخصص در زمینه تولید انواع مفتول آنیل شده است، عرضه کننده این محصولات نیز هست. راننده اختصاصی برای این کارخانه در نظر گرفته شده است تا بتواند سفارشات مشتریان را به صورت اختصاصی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای آن‌ها ارسال کند. بنابراین، هم مراحل ثبت سفارش در این شرکت با سرعت انجام می‌شود، هم ارسال سفارشات نیز به شهرستان‌های مختلف به‌صورت فوری قابل انجام است.

  • امکان ثبت سفارش و مشاوره با کارشناسان مجرب و متعهد

کارخانه تولید کننده صنایع مفتولی سینا دارای کارشناسان مجرب و متعهدی است که هر روز در دسترس مشتریان این صنعت هستند و بهترین پیشنهادها را به مشتریان ارائه می‌کنند. بنابراین، امکان ثبت سفارش و مشاوره در این کارخانه با کمک کارشناسان مجرب و متعهد وجود دارد. همچنین مشتریان می‌توانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره تخصصی برای خرید بهترین انواع سیم مفتول بر اساس نوع صنعت خودشان، از مشاوره کارشناسان این مجموعه کمک بگیرند.

  • تولید انواع سیم مفتول با سایزهای متفاوت

گروه صنعتی مفتولی سینا، با داشتن دو کارخانه مجزا که هر کدام دارای تجهیزات بروز و آپدیت شده‌اند، توانسته انواع سیم مفتول با سایزهای متفاوت را به بازار ایران ارائه کند. تولیدات این دو کارخانه شامل انواع شاخه و کلاف مفتول سیاه با سایزهای 1.2، 1.5، 2، 2.5، 3 و 4 است که هر کدام برای صنایع مختلفی مفید هستند.

  • تولید انواع شاخه و کلاف مفتول سیاه بر اساس نظر مشتری

با توجه به اینکه ممکن است در هر یک از صنایع نیاز به استفاده از شاخه و کلاف مفتول سیاه با سایزهای متفاوت باشد، این کارخانه تلاش کرده است که امکان سفارشی‌سازی محصولات خود را فراهم کند. به طوری که مشتریان می‌توانند انواع مفتول آنیل شده با تمامی سایزها و وزن بسته بندی سفارشی، سفارش دهند و در محل پروژه و یا کارخانه خود تحویل بگیرند.

مفتول سینا تولید و عرضه انواع مفتول 

مفتول سینا

مجموعه تولیدی مفتول سینا به دلیل تولید کننده بودن با دو کارخانه، توانسته به یکی از بهترین تولید کننده شاخه و کلاف مفتولی تبدیل شود. عرضه مستقیم کالا بدون واسطه در این گروه صنعتی، باعث پایین آوردن هزینه‌های فروش شده است. از طرفی زمان دریافت محصولات مورد نیاز هر یک از مشتریان در گروه صنعتی مفتولی سینا بسیار کاهش پیدا کرده است.

شما عزیزان می‌توانید بهترین کیفیت و قیمت انواع سیم مفتول آنیل شده را از صنایع مفتولی سینا بخواهید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات تولیدی توسط این کارخانه و نیاز به ثبت سفارش و مشاوره، می‌توانید با شماره تلفن « 02155445341 » این گروه صنعتی در ارتباط باشد یا به صحفه ارتباط با ما مفتول سینا مراجعه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها