کد خبر: 629787
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۱۳:۱۷:۰۴
| |

راهکارهای افزایش ایمنی خانه با در آکاردئونی

با افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ و مخصوصا افزایش جمعیت شهر نشینی، یکی از دغدغه افراد افزایش امنیت خانه و محل زندگی خود است. راهکارهای زیادی برای افزایش ایمنی محل زندگی وجود دارد که در این مقاله به مهم ترین آنها اشاره میکنیم.

راهکارهای افزایش ایمنی خانه با در آکاردئونی
کد خبر: 629787
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۱۳:۱۷:۰۴

از سده های گذشته و با افزایش جمعیت شهرنشینی در کشور، ایجاد امینت در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. طی سالیان متمادی برای افزایش امنیت خانه ها از روش های مختلفی استفاده شده است.

استفاده از نگهبان محله یکی از روش های قدیمی برای افزایش امنیت محل زندگی به شما میرود. در این حالت علاوه بر هزینه بر بودن، در طولانی مدت نیز کاهش امینت را در پی خواهد داشت.

یکی از روش های مهم افزایش امنیت محل زندگی استفاده از ابزارهایی است که حداکثر بازدارندگی را برای سارقان داشته باشد. طبق گفته پلیس و اعتراف سارقان معمولا خانه هایی که از ابزارهای ایمنی مثل در آکاردئونی استفاده کرده اند، حداقل سرقت را داشته است. در ادامه این نوشته روش های افزایش ایمنی محل زندگی با استفاده از در آکاردئونی را برای شما شرح خواهیم داد ولی ابتدا لازم است شما با این محصول مهم و انواع آن آشنا شوید.

در آکاردئونی چیست؟

یک نوع در ریلی است که از مدل ها و جنس های مختلفی ساخته میشود. قالب در آکاردئونی از آهن ساخته شده و در ورودی منزل مسکونی و یا محل کار نصب میشود. به این طریق میتوانید تا حدود زیادی امنیت محل زندگی خود را افزایش دهید.

قبل از ورودی خانه محیط پیرامونی را امن کنید

یکی از روشهای امن کردن محیط ساختمان های مسکونی استفاده از انواع حفاظ دیواری است. رایج ترین نوع حفاظ دیوار، حفاظ شاخ گوزنی است. این نوع حفاظ در ارتفاع و تراکم های مختلف ساخته میشود. به همین دلیل دارای کاربردهای مختلف است و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. نوع جوشکاری و رنگ حفاظ شاخ گوزنی باعث شده است تا از عمر طولانی و دوام بالایی برخوردار باشد.

راهنمای تهیه در آکاردئونی

برای تهیه در آکاردئونی ابتدا باید مدل ها و کاربردهای هرکدام از در های آکاردئونی را بشناسید. در ادامه انواع این محصول را برای شما معرفی میکنیم :

۱-در حفاظ آکاردئونی ۳ گل.

۲-حفاظ آکاردئونی ۴ گل.

۳-در  حفاظ آپارتمان پیچی.

۴-حفاظ اکاردئونی ایتالیایی.

۵-در آکاردئون پرچ مخفی دوبل.

۶-حفاظ آکاردئونی قفل مخفی.

هرکدام از این مدل ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند.

البته توضیح این نکته ضروری است که در های آکاردئونی چوبی و همچنین UPVC نیز در بازار تولید میشود که کاربرد ایمنی منزل مسکونی نداشته و کاربردهای دیگری دارند.

چه مورادی در خرید در آکاردئونی لازم است مد نظر قرار گیرد؟

  • ضخامت تسمه به کار رفته در تولید محصول
  • نوع رنگ محصول
  • تعداد پرچ های اتصال بدنه
  • اندازه در آکاردئونی

در آکاردئونی را از کجا بخریم؟

اگه در شهر تهران زندگی میکنید، اولین جایی که برای خرید این محصول به ذهنتان میرسد، انبار بزرگ آهن شادآباد است که همه نوع محصولی در این منطقه تولید میشود و به راحتی میتوان با چند جستجو ساده، در آکاردئونی مناسب خود از نظر جنس و ارتفاع و اندازه پیدا کرده و خریداری کنید.

اگر جزء آن دسته افراد هستید که خرید اینترنتی را بر خرید حضوری ترجیح میدهید و محصول خود را در گوگل جستجو و خریداری میکنید، سایت های زیادی وجود دارد که محصول را با واسطه با قیمت ها و جنس های مختلف در اختیار شما قرار میدهند.

اما روش دیگری برای تهیه در آکاردئونی وجود دارد که بازدید از سایت و خرید تلفنی است. از آنجایی که نوع و مدل در آکاردئونی، بسیار به محلی که شما استفاده میکنید، بستگی دارد. لذا بهتر است قبل از خرید هر نوع محصول با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.

ما به شما توصیه میکنیم از مشاوران خبره گروه تولیدی حفاظ اکبری برای خرید در آکاردئونی و یا حفاظ شاخ گوزنی مشورت کنید. مشاوره رایگان و در تمام ساعات شبانه روز جزء خدمات این گروه تولیدی است. 

سخن پایانی در خصوص افزایش امنیت منازل مسکونی با در آکاردئونی

در ابتدای این نوشته شما را با اهمیت افزایش ایمنی منازل مسکونی آشنا کردیم. در ادامه تلاش کردیم تا توضیحات لازم در خصوص انواع مدل‌های در آکاردئونی و کاربرد هر کدام را برای شما شرح بدهیم. سپس روش های خرید این محصول را برای شما شرح دادیم و یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصول مهم را به شما معرفی کردیم. در پایان اگر سوال و یا پرسشی در خصوص موضوع گفته شما برای شما مطرح شده میتوانید برای مشاوره رایگان با شماره 09126040744 ( گروه تولیدی اکبری) تماس بگیرید و پاسخ پرسش های خود را دریافت کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها