کد خبر: 631811
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۱۷:۳۸:۳۲
| |

معرفی 4 تا از بهترین شرکت‌ های حمل اثاث منزل اصفهان

اسباب‌کشی یکی از مراحل سخت و پراسترس زندگی هر کسی است که نیاز به برنامه‌ریزی و آمادگی زیادی دارد. اما انتخاب یک شرکت اسباب کشی خوب برای شما می‌تواند در واقع به معنای تفاوت میان یک موقعیت پراسترس و یک تجربه لذت بخش باشد.

معرفی 4 تا از بهترین شرکت‌ های حمل اثاث منزل اصفهان
کد خبر: 631811
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۱۷:۳۸:۳۲

حتی بهترین شرکتهای اسباب کشی هم نمی‌توانند به طور کامل نگرانی‌ها و دغدغه‌های شما را برطرف کنند. اما برخی شرکت‌ها و مجموعه‌ها هستند که در سطح بالاتری نسبت به بقیه فعالیت می‌کنند و تاثیر بسیاری در پیشبرد بهتر کارها دارند.   

لیست ۴ شرکت اسباب کشی معتبر در اصفهان

۱.شرکت حمل اثاثیه منزل باربر۲۴

باربر ۲۴ یکی از بهترین و معدود شرکت‌های اسباب کشی در اصفهان است که در همه ساعات شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است. به این ترتیب شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و از تجربه و مهارت کارکنان آن بهره ببرید.

مراحل ثبت سفارش سرویس اثاث کشی در این مجموعه به راحتی است. به طوری که شما تنها پس از تماس با اوپراتور شرکت می‌توانید برای روز موردنظرتان سرویس اسباب کشی این مجموعه را رزرو کنید. از جمله خدمات و مزایای این مجموعه عبارتند از موارد زیر:

  • در دسترس بودن در تمامی ساعات شبانه روز

  • حمل و بسته‌بندی اثاث و لوازم سنگین مانند پیانو

  • ارائه قیمت مناسب با توجه به خدمات ارائه شده

  • ارائه خدمات بسته‌بندی

  • ثبت سفارش آسان

سابقه فعالیت و اطلاعات بیشتر راجع به این شرکت را می‌توانید در سایت باربر۲۴ بدست آورید.

۲.شرکت باربری ظریف بار

ظریف بار هم یکی از بهترین شرکت‌های حمل اثاثیه منزل است که در ابتدا تنها در تهران فعالیت داشت، اخیرا در اصفهان هم خدمات مختلفی در زمینه اسباب کشی ارائه می‌دهد. این مجموعه دارای کارگران ماهر و متخصص برای حمل اثاثیه است.

۳.شرکت حمل اثاثیه باریکو

اتوبار باریکو با سامانه آنلاین باربری اثاثیه خود، یکی از شرکتهای حمل اثاث منزل در اصفهان است که توانایی ارائه خدمات در اصفهان و سایر شهرستان‌های استان اصفهان را دارد. این مجموعه با کارگران ماهر و با تجربه و قیمتی منصفانه ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. 

۴.شرکت باربری نوبار

نوبار، استارتاپ آنلاین باربری است که پیش از این تنها آمادگی ارائه خدمات در تهران و البرز را داشت. اما چندی پیش حوزه فعالیت خود را گسترش داده است. به طوری که قابلیت ارائه خدمات در اصفهان را هم دارد. این مجموعه از حرفه‌ای‌ترین شرکتهای باربری است که حمل اثاثیه منزل از جمله آنها است.

بهترین شرکت اسباب کشی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

حال بعد از معرفی لیست بهترین شرکت‌ها، لازم است توضیح مختصری راجع به معیارها و فاکتورهایی که در تهیه این لیست در نظر گرفته‌ایم، بیان کنم. تا در صورتی که در شهر و یا استان دیگری هم ساکن هستید، از نحوه انتخاب بهترین شرکت اثاث کشی آگاه باشید.

به این ترتیب ویژگی‌های یک شرکت باربری خوب به شرح زیر است:

1.خدمات جامعی ارائه دهد: در واقع تمام نیازهای شما را برطرف کند. زیرا شرکتهای مختلف خدمات متفاوتی ارائه می‌دهند. بنابراین شما باید بهترین شرکت را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

2.مهارت و سابقه فعالیت شرکت و کارکنان آن: مهم‌ترین فاکتور در انتخاب شرکت اثاث کشی خوب، مهارت و تجربه کارگران آن است. چرا که در این حالت دیگه جای هیچ نگرانی بابت آسیب دیدن وسایل نمی‌ماند.

3.مجهز بودن به خودروهای مناسب: یک شرکت اثاث کشی خوب باید مجهز به خودروهای سالم و مناسب حمل اثاثیه باشد. زیرا در این صورت احتمال آسیب دیدن وسایل تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

4.در دسترس بودن: به این مفهوم که یک شرکت اثاث کشی خوب باید در روزها و ساعات مختلف توانایی ارائه خدمات را داشته باشد. چرا که معمولا اغلب افراد برنامه اسباب کشی خود را برای روزهای تعطیل برنامه‌ریزی می‌کنند.

5.خوش قول و متعهد بودن: نظم و هماهنگی و از همه مهم‌تر متعهد بودن برای هر مجموعه‌ای الزامی است. چرا که یک شرکت اسباب کشی با بی مسئولیتی خود هم تمامی برنامه‌های شما را به هم می‌زند و هم ممکن است به اثاثیه شما آسیب برساند.

درآخر هم ارائه قیمت مناسب و مصوب یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت حمل اثاث خوب است. به این ترتیب بهتر است هنگام تصمیم گیری به این نکات دقت داشته باشید.

هزینه اسباب کشی در باربر۲۴

هزینه سرویس اسباب کشی در باربر۲۴ به صورت ثابت و با توجه به قیمت مصوب اتحادیه اثاث کشی براساس نوع خدمات ارائه شده تعیین می‌شود و هیچ‌گونه هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی‌شود. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی صفرتا صد مراحل اسباب کشی خود را از بسته‌بندی تا حمل اثاثیه به کارگران حرفه‌ای و با تجربه این مجموعه بسپارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • رسول قجاوند ارسالی در
    دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲

    من ازشون سرویس گرفتم
    عالی بودند
    ممنون بابات معرفی

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها