کد خبر: 635924
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۱ ۱۲:۴۱:۳۰
| |

معلم خصوصی زبان انگلیسی و آموزش سریع زبان

اگر هدف شما یادگیری سریع و در زمان کم مکالمه زبان انگلیسی و گرامر زبان است، پسشنهاد می شود یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و فوق العاده را در کنار خودتان داشته باشید.

معلم خصوصی زبان انگلیسی و آموزش سریع زبان
کد خبر: 635924
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۱ ۱۲:۴۱:۳۰

اگر در جستجوی یک راهکار عالی و فوق العاده برای آموزش و یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی هستید و می خواهید مکالمه و گرامر زبان را در کمترین زمان یاد بگیرید، همراهی یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و مجرب را پیشنهاد می کنیم.

در حال حاضر زبان انگلیسی برای تمام افراد جامعه مورد نیاز است. یک دانش آموز برای موفقیت در امتحانات و کنکور لازم است زبان انگلیسی را بلد باشد. اکثر منابع مطالعاتی دانشجویان به زبان انگلیسی است و دانشجویان مقطع ارشد و دکتری برای انجام کارهای تحقیقاتی لازم است مقالات علمی که اکثرا به زبان انگلیسی نوشته شده است را مطالعه کنند. افراد دیگر هم برای سفرهای کاری خارج از کشور و ... هم لازم است بر مکالمه زبان تا حد خوبی مسلط باشند. بنابراین در حال حاضر تسلط بر زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی از حالت نیاز خارج شده و به یک ضرورت تبدیل شده است.

استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان و آموزش سریع انگلیسی

یکی از بهترین راهکارها برای آموزش سریع تر و بهتر مکالمه و گرامر زبان انگلیسی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است. کلاس های تدریس خصوصی به نسبت کلاس های گروهی بازدهی و تاثیرگذاری بیشتری دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای زبان آموز وقت بیشتری در نظر گرفته می شود. در نتیجه، در صورتیکه خود زبان آموز علاقه نشان دهد و در زمانهای بین جلسات تدریس خصوصی زبان، مطالعه کرده و مطالب آموزش داده شده را مرور کند، یادگیری و آموزش زبان می تواند سریعتر اتفاق بیافتد.

به عنوان مثال، در یک کلاس 15 نفره آموزشگاه زبان، به هر زبان آموز یک پانزدهم وقت برای صحبت کردن اختصاص داده می شود ولی در کلاس های تدریس خصوصی کل زمان کلاس در اختیار زبان آموز است و مسلما پیشرفت و یادگیری بهتر و سریعتر اتفاق می افتد. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی به نسبت شهریه شرکت در کلاس های گروهی آموزشگاهها بالاتر است اما مسلما بازدهی کلاس های خصوصی هم بسیار بیشتر است. برای یادگیری سریع تر زبان، کتاب های Basic Grammar in Use و  Learn English Through Stories هم مفید است. توجه کنید که پارامترهای مختلفی بر نرخ کلاس های تدریس خصوصی اثر می گذارد. به عنوان مثال اساتیدی که به صورت تضمینی کار تدریس خصوصی را انجام می دهند و یا از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند و سابقه تدریس بالایی دارند نرخ بیشتری برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس درخواست می کنند. اگر تعداد جلسه بالایی لازم دارید، از استاد خصوصی تقاضای تخفیف کنید.

کلاس های خصوصی زبان انگلیسی می تواند به صورت حضوری در منزل و یا اینترنتی و آنلاین برگزار شود. به صورت کلی بازدهی کلاس های حضوری بیشتر است اما کلاس آنلاین و اینترنتی ارزان تر است و انعطاف بیشتری دارد. به عنوان مثال شما می توانید در کلاس آنلاین از هر جای دنیا استاد داشته باشید و در هر زمانی از شبانه روز هم کلاس برگزار کنید. در کنار استفاده از کلاس های خصوصی زبان می توانید از بهترین کتاب های آموزش زبان مانند کتاب های زیر برای یادگیری سریعتر استفاده کنید:

- کتاب Practical English Usage بهترین خودآموز زبان انگلیسی برای آموزش گرامر انگلیسی در خانه

- کتاب Vocabulary In Use بهترین کتاب خودآموز زبان انگلیسی برای آموزش لغت

- کتاب Tactics for listening بهترین کتاب خودآموز زبان انگلیسی برای listening

- کتاب Speakout بهترین کتاب برای مکالمه انگلیسی به‌صورت خودآموز

همچنین کتاب های Top Notch، Interchange، American English File، Headway، SolutionsFour Corners، Passages و ... هم برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی می توانند بسیار مفید باشند.

نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری سریع زبان

در این بخش در رابطه با اینکه چگونه با یک معلم خصوصی زبان خوب و فوق العاده کلاس داشته باشید و در رابطه با نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری سریع زبان توضیح داده می شود. سایت https://learnenglish.britishcouncil.org/ هم برای آموزش زبان انگلیسی بسیار مفید است. برای انتخاب یک استاد عالی به صورت زیر عمل کنید:

1- مراجعه به سایت و مرجع انتخاب معلم خصوصی ایران مدرس www.iranmodares.com

2- وارد کردن عبارت زبان انگلیسی در بخش جستجو در بالای صفحه اصلی سایت ایران مدرس

3- کلیک بر روی علامت جستجو و مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی، رزومه کاری و سوابق تدریس و قیمت درخواستی وی 

4- بررسی نظرات شاگردهای قبلی اساتید و فیلم نمونه تدریس معلم های خصوصی زبان انگلیسی

5- انتخاب 5 استاد و مدرس مجرب زبان انگلیسی با توجه به رزومه کاری ایشان و بدون توجه به قیمت

6- تماس با یکی از 5 استاد انتخابی که بهترین قیمت را پیشنهاد داده است

راهکارهایی عالی برای آموزش زبان انگلیسی در زمان کم

در کنار استفاده از کلاس های تدریس خصوصی می توانید روش های دیگری را هم مد نظر داشته باشید تا زبان انگلیسی شما تقویت شود. در این زمینه نکات زیر را در نظر بگیرید.

1- زبان انگلیسی را به صورت مداوم بخوانید و یادگیری آن را قطع نکنید. دو ماه با مداومت و پشت سر هم زبان را بخوانید از یک سال مطالعه پراکنده بهتر است.

2- تا جایی که می توانید به اخبار و داستانهای انگلیسی گوش دهید و فیلم انگلیسی ببینید.

3- جوی را برای خودتان فراهم کنید که همه چیز به زبان انگلیسی باشد. در ماشین هم به مطالب آموزشی انگلیسی گوش دهید.

4- در کلاسهای زبان انگلیسی و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنید.

5- در گفتگو با همکلاسی هایتان کاملا به زبان انگلیسی حرف بزنید. سعی کنید از لغات جدیدی که یاد گرفته اید استفاده کنید.

6- به زبان انگلیسی نامه بنویسید. خاطرات روزانه اتان را هم می توانید به زبان انگلیسی بنویسید. لیست خرید روزانه، برنامه ریزی روز بعد و .... را هم به انگلیسی بنویسید.

7- گوش دادن، مادر یادگیری یک زبان جدید است. تا می توانید به اخبار، فیلم، داستان و ... انگلیسی گوش کنید.

8- اگر در شهرهای بزرگ زندگی می کنید، هر جا که فرصت شد با توریست هایی که به شهرتان می آیند به زبان انگلیسی حرف بزنید.

9- گرامر خودتان را تقویت کنید.

راهکارهایی برای آموزش سریعتر و بهتر گرامر و قواعد زبان انگلیسی

در ادامه روش های برای یادگیری بهتر گرامر و قواعد زبان انگلیسی در زمان کمتر ارائه می شود. از مهمترین مباحث گرامر زبان انگلیسی که باید تلاش کنید خوب یاد بگیرید می توان به ضمیرها در زبان انگلیسی، بیان کمیت در زبان انگلیسی Some, any، بیان کمیت در زبان انگلیسی،  استفاده بنیانی از حروف تعریف (a, an, the)، اسم های قابل شمارش و غیر قابل شمارش،  اسم مالکیت در زبان انگلیسی (possessive noun)، اسم جمع در زبان انگلیسی، کاربرد، تلفظ و املای – s پایانی در کلمات زبان ، عبارت قیدی زمان (جمله واره های قیدی زمان) و .... اشاره داشت.  برای آموزش بهتر گرامر و قواعد زبان انگلیسی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

- در ابتدای کار گرامر و قاعده جدید را با دقت بخوانید. سعی کنید به صورت خلاصه جزوه ای از آن بردارید.

- مثالهایی که برای آموزش قواعد جدید ارائه شده است را با دقت بررسی کنید.

- برای یادگیری قاعده جدید چند تمرین از مبحث مربوطه حل کنید و سعی کنید قاعده جدید را به کار ببرید.

- در متن هایی که در ادامه می خوانید تلاش کنید تا نحوه استفاده از قاعده و گرامر جدید را تشخیص دهید.

- خودتان یکی دو جمله به زبان خودتان بنویسید و گرامر جدید را در آن به کار ببرید.

- دفترچه یادداشت کوچکی داشته باشید و هر قاعده جدید زبان انگلیسی ای که یاد می گیرید را همراه یکی دو مثال یادداشت کرده تا در فرصت های مناسب مرور کنید.

مزیت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی به نسبت سایر روش ها برای یادگیری سریع زبان

استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان به نسبت سایر انواع روشها مزیتهای فراوانی دارد. شما وقتی در درس زبان انگلیسی اشکال دارید، اگر بخواهید با استفاده از کتابهای کمک آموزشی؛ فیلم های اموزشی و یا هر روش دیگری این اشکال را برطرف کنید، برای رفع اشکال باید کل کتاب یا فیلم را بررسی کنید و در نهایت ممکن است باز هم جواب درست را نتوانید پیدا کنید. ولی وقتی در کلاسهای خصوصی شرکت می کنید، هر سوالی را از مدرس خودتان می توانید بپرسید. در ضمن، برای یادگیری سریعتر زبان می توانید به سایت های عالی آموزش زبان رایگان مانند Duolingo، British Council، English Central، cambridgeenglish.org، Daily Grammar و ... مراجعه کنید. با جستجوی اسم این سایت ها در گوگل به راحتی می توانید از خدمات آنها استفاده کنید.

اگر می خواهید مکالمه زبان را یاد بگیرید. وقتی در کلاسهای خصوصی شرکت می کنید کل زمان کلاس برای شما است. بدون نگرانی از کمبود زمان راحت می توانید حرف بزنید و تلاش کنید منظور خودتان را برسانید. 

منبع: ایران مدرس IranModares.com

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها