کد خبر: 642838
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۹ ۱۳:۲۸:۰۱
| |

لیست ایردراپ های رایگان که نباید از آن‌ها غافل شوید!

تابه‌حال به دریافت رایگان کوین‌ها فکر کرده‌اید؟ ایردراپ ارزهای دیجیتال، دقیقا اشاره به همین موضوع دارد و به معنای دریافت رایگان ارزهای دیجیتال است.

لیست ایردراپ های رایگان که نباید از آن‌ها غافل شوید!
کد خبر: 642838
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۹ ۱۳:۲۸:۰۱

 کمپانی‌های توسعه‌دهنده و سازنده رمزارزها برای شناخته شدن و افزایش شهرت از ایردراپ ارز استفاده می‌کنند. به‌زبانی ساده‌تر یعنی ارز بومی خود را به‌صورت رایگان اهدا می‌کنند؛ البته شرایط خاصی دارند،‌ برای مثال شما باید یک توییت منتشر کنید یا سقف تراکنش موردنظر در طول یک ماه را داشته باشید. بااین‌حال افراد بسیاری برای دریافت ایردراپ روزشماری می‌کنند؛ زیرا مقدار بالایی کوین بدون هزینه دریافت خواهند کرد. 

اگر قصد دارید جزء معدود افرادی باشید که در بزرگ‌ترین ایردراپ‌های تاریخ شرکت می‌کنید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. علاوه‌بر این، در انتهای مقاله یک پیشنهاد شگفت‌انگیز و خارق‌العاده برای شما در نظر گرفته‌ایم که نظیر آن را ندیده‌اید!

ایردراپ احتمالی Layerzero؛ پرسودترین ایردراپ در تاریخ کریپتو!

پروژه  Layerzero، برای انتقال امن و مقرون‌به‌صرفه پیام، بین شبکه‌های مختلف، یک راهکار جدید را خلق کرده‌اند که موردتوجه فعالان دنیای کریپتو قرار گرفته است. این راه‌حل که (Ultra light Node (ULN نام دارد، بلاک هدرها را برحسب تقاضا ارسال و اعتبارسنجی می‌کند. این راهکار دو ویژگی‌ بسیار مهم کاهش هزینه‌ها و افزایش امنیت را دارد. شرکت لیرزیرو با ارائه این راهکار سرمایه خوبی کسب کرد، به‌همین‌خاطر گفته می‌شود باید منتظر ایردراپ این کمپانی باشیم. 

ایردراپ احتمالی Layerzero را با لقب یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌های تاریخ کریپتو می‌شناسند. هرچندکه تاریخ دقیق این ایردراپ اعلام نشده است، اما باتوجه‌به پیش‌بینی‌ها قطعا این ایردراپ ارزش صبر را دارد! در داکیومنت‌های این پروژه، زمزمه‌هایی از عرضه توکن Zero شنیده می‌شود. زمانی که این توکن عرضه شود، ایردراپی بزرگ و پرسود را شاهد خواهیم بود. در داکیومنت‌ها تاریخ دقیق از عرضه این توکن وجود ندارد، اما کارشناسان می‌گویند باید در سال 2024 منتظر یکی از جدیدترین ایردراپ های ارز دیجیتال باشیم. 

احتمال‌ دارد ایردراپ این ارز، شبیه به ایردراپ ارز فانتوم باشد، یعنی برای به‌مدت چند روز فعال باشد و کاربران با هزینه‌ای بسیار کم مقدار قابل‌توجهی کوین زیرو دریافت کنند. 

Zksync؛ پروژه‌ای برای بهبود مقیاس پذیری با ایردراپ‌های هیجان‌انگیز

در اردیبهشت 1402 بود که اخباری با عنوان ایردراپ پروژه Zksync شنیده شد. این خبر همزمان با راه‌اندازی ورژن دوم زدکی‌سینک به نام Era منتشر شد و  این هیجان بالا فضا را برای کلاهبرداران مهیا کرد. لینک‌های نامعتبر برای شرکت در ایردراپ بزرگ و هیجان‌انگیز Zksync در سراسر اینترنت، کاربران را ترغیب به کلیک می‌کردند. در همین زمان تیم توسعه‌دهنده برای جلوگیری از این اتفاقات، تاریخ ایردراپ و دریافت ارز دیجیتال رایگان را معرفی کرد.

تیم این پروژه می‌گوید پس از اتمام فاز تمرکز‌زدایی، توکن رسمی Zksync عرضه خواهد شد. ایردراپی که همزمان با عرضه این توکن انجام می‌شود، بسیار پرسود و جذاب خواهد بود؛ زیرا این شرکت سرمایه بسیار خوبی جذب کرده است. طبق اطلاعات کرانچ‌ بیس، این شرکت تا امروز طی ۴ مرحله ۲۵۸ میلیون دلار سرمایه جذب کرده که قرار است بخشی از آن صرف ایردراپ شود. طبق شایعات و اخبار موجود در فضای وب، این ایردراپ با طرح رفرال انجام می‌شود، اما نمی‌توان مطمئن بود؛ زیرا کمپانی اخبار رسمی را اعلام نکرده است. 

ایردراپ احتمالی آربیتروم؛ با خرید توکن در ARB در پامپ روز ایردراپ شرکت کنید

آربیتروم (Arbitrum) که راه‌حل لایه 2 مقیاس‌پذیری اتریوم محسوب می‌شود، تا پیش از خبر اعلام ایردراپ توکن ARB رمزارز بومی در شبکه خود نداشت. بنیاد توسعه اربیتروم به‌نام Arbitrum Foundation اواخر اسفند 1401 اعلام کرد که ارز دیجیتال بومی جدید این شبکه در روز 23 مارس (3 فروردین 1402) برای کاربران جامعه این اکوسیستم، ایر دراپ خواهد شد. این ایردراپ در تاریخ خود انجام شد، اما چالش‌هایی را به همراه داشت. در‌هرصورت این ایردراپ در حال انجام است و کاربران واجد شرایط می‌توانند تا 6 فوریه 2024 نسبت به دریافت کوین ARB اقدام کنند. شرایطی که برای دریافت ایردراپ نیاز دارید به شرح زیر است:

  • بریج زدن توکن به پلتفرم آربیتروم وان

  • انجام معاملات در طول دو ماه مجزا

  • انجام بیش از 4 تراکنش یا تعامل با بیش از 4 قرارداد هوشمند مختلف

  • ارزش تراکنش‌های انجام شده در مجموع بیش از 10000 دلار باشند

  • بیش از 50000 دلار نقدینگی به آربیتروم اختصاص داده باشد

  • بیش از سه تراکنش در پلتفرم Arbitrum Nova انجام شده باشد

شرایط این ایردراپ کمی سخت است؛ زیرا نیاز به سرمایه‌ دلاری هنگفتی دارد. اما شما می‌توانید با خرید و ترید توکن آربیتروم، در پامپ آینده این شبکه شرکت کنید. 

ایردراپ متامسک؛ محبوب‌ترین کیف پول کریپتو چه برنامه‌ای دارد؟

متامسک‌ به‌عنوان محبوب‌ترین کیف پول دنیای کریپتو، تصمیم به اجرای ایردراپ برای کاربران خود گرفته است. از اوایل سال 2021، شایعاتی در مورد ایردراپ متامسک شنیده می‌شد، اما این اخبار در 2023 قدرت بیشتری گرفت و در نهایت شاهد انتشار اطلاعاتی در مورد اسنپ‌شات این کیف پول بودیم. ICODrops  که به‌عنوان یکی از سایت‌های معتبر برای اعلام تاریخ ایردراپ‌ها شناخته می‌شود، صفحه‌ای برای اطلاعات ایردراپ متامسک ساخته و منتظر انجام این ایردراپ است. 

تیم توسعه‌دهنده طی جلسه‌ای که با کاربران داشت، اعلام کرد درصورتی تصمیم به عرضه توکن می‌گیرد که راه‌حلی برای خارج شدن از حالت توکن حاکمیتی پیدا کند. علاوه‌بر این، نگرانی خود در مورد پامپ و دامپ این ارز را اعلام کرد. باتوجه‌به این موارد، شاید متامسک برنامه کوتاه‌مدتی برای عرضه توکن و ایردراپ نداشته باشد، اما حتما در آینده‌ای نه‌چندان‌دور باید منتظر این اتفاق باشیم. 

OpenSea؛ ایردراپ احتمالی بزرگ‌ترین مارکت پلیس NFT

پلتفرم theopenDAO به منظور قدردانی از خالقان توکن‌های NFT، مجموعه‌داران و بازارهای مختلف در پرورش و توسعه این اکوسیستم، به کاربران پلتفرم اوپن سی (OpenSea) توکن SOS را ایردراپ می‌کند. هدف این ایردراپ قدردانی و تشکر از کاربران و خالقان NFTها بود؛ درنتیجه شرایط خاصی برای این ایردراپ در نظر گرفته نشد. توزیع توکن SOS بر اساس تعداد تراکنش‌ها (۳۰٪) و حجم معاملات ETH, DAI, USDC (۷۰٪) محاسبه شد و هر کاربری که در اوپن سی فعالیت داشت، باتوجه‌به این شرایط توکن رایگان دریافت کرد.

این ایردراپ تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۹ تیر ۱۴۰۱) ادامه داشت و در‌حال‌حاضر دیگر فعال نیست. اما اخباری شنیده می‌شود که این کمپانی قرار است دوباره ایردراپ برگزار کند و این بار با شرایطی خاص. البته اوپن‌سی واکنشی به این خبرها نشان نداده و باید تا زمان تایید یا تکذیب این خبر منتظر بود.

ایردراپ نوبیتکس با ساده‌ترین شرایط؛ همانی که دنبالش هستید!

در این مقاله به بررسی جدید‌ترین ایردراپ‌های تاریخ پرداختیم تا شما مخاطبان به‌راحتی کوین‌های رایگان دریافت کنید. اما یک پیشنهاد ویژه برای شما در نظر گرفته‌ایم که از ایردراپ‌های گفته‌شده در این مقاله نیز جذاب‌تر خواهد بود. صرافی معتبر و شناخته‌شده نوبیتکس، قصد دارد ایردراپی بزرگ با شرایط بسیار ساده برگزار کند تا تمام کاربران قادر به شرکت در آن باشند! برای شرکت در یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌های صرافی‌های ایرانی، فقط کافی است در صرافی نوبیتکس ثبت نام کنید و آشنایان خود را به ثبت نام در این صرافی دعوت کنید. 

به این ترتیب در لیست افراد ایردراپ قرار خواهید گرفت. کوینی که در این ایردراپ عرضه می‌شود، بیت کوین است! یعنی شما می‌توانید به‌راحتی و فقط با ثبت نام کردن، بیت کوین هدیه بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم این فرصت تکرارنشدنی را از دست ندهید و همین حالا نام «نوبیتکس» را جستجو کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها