کد خبر: 647088
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۴ ۱۲:۳۵:۴۴
| |

معرفی چند سایت حرفه ای برای تعمیر موبایل

پس از خرید گوشی هوشمند کاربران عموما از قاب و گلس استفاده می‌کنند، مخصوصا اگر گوشی خریداری شده گران قیمت باشد. با این وجود گاهی به دلیل ضربه، افتادن، خیس شدن، داغ شدن یا هر دلیل دیگری ممکن است مجبور شوید گوشی خود را تعمیر کنید.

معرفی چند سایت حرفه ای برای تعمیر موبایل
کد خبر: 647088
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۴ ۱۲:۳۵:۴۴

فارغ از بحث هزینه، دغدغه اصلی کاربران در چنین مواقعی اطمینان از تعمیر صحیح گوشی با قطعات اصلی است و ما در ادامه قصد داریم شما را با برخی از بهترین سایت‌های تعمیرات موبایل آشنا کنیم.

تعمیرات گوشی با قطعات اصلی در کسری پارس

کسری پارس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های وارد کننده موبایل به ایران است که خدمات پس از فروش بسیار خوبی را نیز ارائه می‌کند و گوشی‌های این شرکت با گارانتی 18 ماهه کسری پارس به فروش می‌رسند. این شرکت در زمینه تعمیرات موبایل نیز جزء برترین‌ها در ایران به حساب می‌آید و خدماتی کاملا تخصصی را با بهترین قیمت ارائه می‌کند.

این شرکت در شهرهای مختلف ایران نمایندگی دارد و تنها از قطعات اصلی و اورجینال در گوشی‌ها استفاده می‌کند. کسری پارس وارد کننده قطعات اصلی گوشی نیز به حساب می‌آید و این قطعات را به صورت جداگانه نیز به فروش می‌رساند. اگر گوشی شما دارای گارانتی کسری پارس است به راحتی می‌توانید به آن مراجعه کرده و بدون پرداخت هزینه، مشکل را برطرف کنید (البته اگر مشکل جزء شرایط گارانتی باشد).

اگر هم گوشی شما گارانتی کسری پارس را ندارد، باز هم برای تعمیرات تخصصی با قیمتی به صرفه و قطعات اورجینال می‌توانید به این شرکت مراجعه کنید. تمامی تعمیرات موبایل توسط نیروهای ماهر و با تجربه و با وسایل مدرن و جدید انجام می‌شود تا گوشی شما پس از تعمیر بتواند مانند روز اول کار کند.

برای تعمیر گوشی موبایل با قطعات اورجینال در کسری پارس می توانید روی همین لینک کلیک کنید و فرم کوچک مربوط را در سایت این گارانتی قدیمی موبایل پر کنید. پس از آن باید برند گوشی، مدل گوشی و مشکل آن را مشخص کنید تا وارد فرآیند تعمیر شوید. تمامی قطعات تعویض شده دارای گارانتی سه ماهه هستند تا خیال شما از بابت اصالت و کیفیت قطعات آسوده باشد.

جالب است بدانید که شما حتی پس از به اتمام رسیدن مدت زمان گارانتی نیز می‌توانید از کسری پارس گارانتی خریداری کنید تا گوشی شما مجدد برای مدت 6 ماه یا 1 سال گارانتی شود. برای استفاده از این قابلیت لزومی ندارد که گارانتی قبلی شما حتما کسری پارس باشد و می‌توانید در صورت تمام شدن هر نوع گارانتی از این سرویس استفاده کنید.

بهترین سایت تعمیر موبایل

موبایل آباد

موبایل آباد یکی از سایت‌های خوب تعمیرات موبایل است. این سایت خدمات گسترده‌ای دارد و شما باید در آن برند گوشی خود، مدل گوشی، مشکل گوشی و موارد دیگر را وارد کننده تا با شما تماس گرفته شود و برای تحویل گوشی زمانی را هماهنگ کنید. یکی از ایرادات موبایل آباد را می‌توان نبود نمایندگی در برخی از شهرهای بزرگ مانند اصفهان در نظر گرفت.

امداد موبایل

امداد موبایل در زمینه تعمیرات گوشی فعالیت ندارد بلکه قطعات مورد نیاز برای تعمیرات را به صورت گسترده به فروش می‌رساند. فرقی نمی‌کند که باتری آیفون بخواهید یا سامسونگ یا به دنبال پنل گوشی باشید یا حتی درب پشت گوشی، در هر صورت در امداد موبایل می‌توانید قطعه مورد نظر خود را یافت کنید. این سایت حتی تجهیزات لازم برای تعمیرات موبایل را هم به فروش می‌رساند تا تبدیل به پکیجی کامل در این زمینه شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها