کد خبر: 652289
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۱ ۲۱:۴۴:۵۲
| |

راهنمای انتخاب اردوی مطالعاتی نوروز برای کسب بهترین نتایج

هرساله با نزدیک شدن به ایام عید، دانش‌آموزان کنکوری به فکر برنامه ریزی برای عید خود هستند و می‌خواهند تمام استفاده خود از ایام نوروز را، با دور بودن از فضای مهمانی این ایام ببرند.

راهنمای انتخاب اردوی مطالعاتی نوروز برای کسب بهترین نتایج
کد خبر: 652289
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۱ ۲۱:۴۴:۵۲

 در همین راستا بر آن شدیم که با معرفی بهترین اردوی مطالعاتی نوروز برای برنامه‌ریزی و انتخاب بهتر به شما کمک کنیم.

مدارس، موسسات و آموزشگاه‌های مختلفی در عید نوروز اقدام به برگزاری اردوی نوروزی می‌کنند که با توجه رضایت دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها و همچنین نتیجه‌هایی که گرفته‌اند در اردوی نوروزی، لیستی از بهترین‌ها برای انتخاب راحت‌تر خدمت مخاطبین ارائه می‌شود.

  • اردوی نوروزی مدرسه علامه حلی 1

  • اردوی نوروزی مدرسه انرژی اتمی

  • اردوی نوروزی موسسه یاوران دانش

  • اردوی مطالعاتی نوروز مدرسه ماندگار البرز

1- اردوی نوروزی مدرسه علامه حلی 1

مدرسه علامه حلی 1 (سمپاد) جزء بهترین مدرسه‌های تهران است و هر ساله برای دانش‌آموزان سال دوازدهم خود اقدام به برگزاری اردوی نوروزی میکند. برنامه‌های اردوی علامه حلی 1 بدین شکل است که دانش‌آموزان از ابتدای صبح تا غروب در مدرسه و زیر نظر یک مشاور به مطالعه می‌پردازند. از جایی که علامه حلی دارای دانش آموزانی قوی و سطح بالا است، جو اردو بسیار مناسب مطالعه و مفید است که همین نکته باعث ایجاد جو رقابتی و پیشرفت دانش‌آموزان در اردو می‌شود و نتایج خوبی نیز داشته است.

این اردو در ساعات بین 7:15 تا 20:30 در دو دوره پنج روزه برگزار می‌شود و دارای جلسات مشاوره گروهی برای دانش‌آموزان و خانواده آن‌ها است. در هر کلاس دو ناظر وجود دارد که کیفیت مطالعه مناسب برای همه‌ی دانش‌آموزان را تضمین می‌کند.

با توجه به کیفیت بالای اردو تقریبا تمام دانش‌آموزان مدرسه در آن شرکت می‌کنند تا ایام طلایی عید را از دست ندهند.

2- اردوی عید مدرسه انرژی اتمی

مدارس انرژی اتمی نیز جزء مدارس برتر و خوب شهر تهران و کل کشور هستند که با توجه به نتایج به دست آورده در سال‌های گذشته می‌توان اردوی نوروزی این مدارس را جزء بهترین‌ها دانست، چرا که دانش‌آموزان بسیاری را روانه‌ی دانشگاه‌های معتبر دولتی می‌کند و همچنین در المپیادهای مختلف توانسته مقامات بسیاری به دست بیاورند.

دانش‌آموزان مدارس انرژی اتمی از برترین نفرات کشور انتخاب می‌شوند و رقابت بین آنان بسیاراست، که این جو رقابتی کمک بزرگی به تلاش بیشتر و در نهایت گرفتن نتیجه مطلوب میکند.

مدارس انرژی اتمی در شهر تهران، اصفهان، کاشان، کرج ، بوشهر، مشهد و قزوین واحدهای دخترانه و پسرانه‌ای دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

3- اردوی نوروزی موسسه یاوران دانش

موسسه یاوران دانش جزء اولین گروه‌های برگزارکننده اردوی نوروزی در کشور است که یاوری، ابداع کننده طرح اولیه برگزاری اردوی نوروزی، مشاور ارشد این مجموعه است که توانسته‌ با تجربه‌ بالا و دست یافتن به نتایج مطلوب، رضایت دانش‌آموزان و خانواده‌ها را کسب کند. اردوی مطالعاتی نوروز یاوران دانش در یادگیری روش های مطالعاتی صحیح و همچنین جمع‌بندی بسیار موثر عمل کرده و باعث پیشرفت دانش‌آموزان در این برهه زمانی شده است. لازم به ذکر است که اردوی نوروزی این مجموعه حضوری است ولی اردوی نوروزی غیرحضوری و آنلاین نیز دارند.

اردوی عید یاوران دانش توانسته است با ایجاد یک فضای مطلوب و شاد و همچنین ایجاد یک تعادل بین مطالعه و تفریح به نتایج درخشانی برسد. یکی از اقدامات مفیدی که این مجموعه انجام میدهد مشارکت خانواده در امور اردوی نوروزی است که حس بسیار خوبی در دانش‌آموزان و خانواده آن‌ها ایجاد میکند.

اردوی نوروزی یاوران دانش در مراکز مختلف، هم برای دختران و هم برای پسران برگزار می‌شود.

4-اردو مطالعاتی عید مدرسه ماندگار البرز

مدرسه البرز یکی از قدیمی‌ترین و به نام‌ترین مدارس کشور است که در طول تمامی این سال‌ها انسان‌های فرهیخته‌ی بسیاری را به جامعه معرفی کرده است و توانسته در آموزش کشور نقش پرنگ و مثبتی داشته باشد. این مدرسه با داشتن فضاهای آموزشی، تفریحی و ورزشی مناسب، برای اجرای اردوی نوروزی یکی از بهترین‌هاست چرا که در اردوی نوروز داشتن فضای مناسب می‌تواند باعث افزایش سطح انرژی دانش‌آموزان شود.

این اردو از 27 اسفند ماه آغاز می‌شود و تا 12 فروردین ادامه می‌یابد و هر روز از 7 صبح تا غروب آفتاب است و در طول این زمان در کنار مطالعه، همایش‌هایی نیز برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

تذکر:

دو موردی که در ادامه مقاله عنوان شده است، اردوهایی هستند که اغلب دانش‌آموزان و خانواده‌ها با آن‌ها آشنایی دارند و لازم دانستیم که توضیحاتی کوتاه در مورد آن‌ها ذکر کنیم.

اردوی نوروزی کانون قلمچی

کانون قلمچی با توجه به امکان برگزاری اردو در سراسر کشور و همچنین در دسترس بودن برای همه دانش‌آموزان یکی از گزینه‌های اصلی است. 

 برنامه‌ی اعلامی کانون برای نوروز یک برنامه جامع و عمومی است که برای تمامی دانش‌آموزان طرح‌ریزی شده است.

اردوهای نوروزی دانشگاه‌های دولتی معروف

هر ساله اردوهای نوروزی مختلفی در دانشگاه های معتبر دولتی معروفی همانند دانشگاه صنعتی شریف، شهید بهشتی، تهران، امیرکبیر و ... برگزار می‌شود. این اردوها توسط یک یا چند گروه‌ آموزشی با عقد قرارداد با این مراکز برگزار می شود و طبق این قرارداد این گروه ها از فضای آموزشی و تفریحی این دانشگاه‌ها استفاده می‌کنند پس بهتر است سوابق گروه برگزارکننده معیار انتخاب اردو باشد نه نام دانشگاه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها