کد خبر: 653346
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ۱۶:۳۳:۵۴
| |

روش نصب پنل ال ای دی سقفی 60*60

پنل ال ای دی 60*60، همان مربع‌های نورانی دوست داشتی‌ای هستند که به لطف تکنولوژی ال ای دی با ضخامت بسیار کم و ظاهری مینیمال توانسته‌اند به چراغی محبوب برای نورپردازی فضاهای اداری، بیمارستانی، تجاری و حتی مسکونی تبدیل شوند.

روش نصب پنل ال ای دی سقفی 60*60
کد خبر: 653346
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ۱۶:۳۳:۵۴

مصرف بسیار کم انرژی و نور یکپارچه و یکدست تولید شده در پنل ال ای دی نقش بزرگی در تأمین روشنایی فضاهای بزرگ ایفا می‌کند. پنل ال ای دی 60*60 با مصرف بسیار کم انرژی و نور یکپارچه و یکدست خود تحولی در بحث نورپردازی فضاهای اداری و بیمارستانی ایجاد کرده است. دیفیوزر به کار رفته در پنل‌های ال ای دی 60*60 سبب پخش یکدست نور و کاهش خیرگی می‌شود که این نکته در محیط‌های اداری نقش بسزایی دارد.

شیوه‌ی نصب پنل ال ای دی

به توجه به ساختار سازه سقف و همچنین بنا بر طراحی فضا، می‌توان از پنل ال ای دی 60*60 در سه حالت استفاده کرد.

پنل ال ای دی 60*60 توکار:

متداول ترین حالت نصب پنل ال ای دی به صورت توکار است. نکته‌ای که در این شیوه نصب پنل ال ای دی باید به آن دقت شود ضخامت فضای پشت پنل ال ای دی 60*60 است که باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر تامین فضای کافی برای نصب پنل ال ای دی 60*60 در سازه سقف شما، انتقال حرارت و تبادل دمای پنل ال ای دی به راحتی انجام گیرد.

پنل ال ای دی 60*60 روکار:

اگر ساختار سقف شما به گونه‌ای باشد که فضای لازم برای نصب توکار پنل ال ای دی 60*60 وجود نداشته باشد، می‌توان با استفاده از قاب‌های اختصاصی، پنل ال ای دی 60*60 را به صورت روکار نصب و بهره برداری کنید.

پنل ال ای دی 60*60 آویز:

اگر در فضاهایی که در آن به دلیل ارتفاع زیاد سقف و بنا بر طراحی نورپردازی آن فضا، طراح نیاز داشته باشد منبع نوری را در ارتفاع کمتری قرار دهد، می‌توان پنل ال ای دی 60*60 را صورت آویز نصب کرد. البته باید به این نکته دقت داشت که همه‌ی تولیدکننده‌ها چنین امکانی را در نظر نگرفته‌اند.

نکاتی که هنگام خرید پنل ال ای دی باید به آن دقت کنیم

هنگام خرید پنل ال ای دی علاوه بر مشخصات فنی پنل ال ای دی، باید از وجود چند ویژگی مهم در پنل مورد نظرمان اطمینان حاصل کنیم. اولین ویژگی شاخص نمود رنگ (CRI) بالا است. بالا بودن عدد CRI باعث می‌شود رنگ اجسام تحت نور پنل ال ای دی واقعی‌تر بوده و رنگ‌ها شفاف‌تر دیده شوند.

از ویژگی‌های مهم دیگری که در هنگام خرید پنل ال ای دی 60*60 باید به آن دقت کرد، عدم وجود فلیکر یا چشمک در نور پنل ال ای دی 60*60 است. این موضوع با توجه به اینکه وظیفه پنل ال ای دی تامین نور عمومی یک فضا است اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند.

یک گارانتی معتبر و بدون قید و شرط معیاری خوبی برای بررسی کیفیت پنل ال ای دی 60*60 است. یک ضمانت معتبر باعث می‌شود علاوه بر اینکه خیالتان از کیفیت پنل ال ای دی مورد نظرتان راحت شود، در صورت بروز مشکل نگرانی‌ای از بابت هزینه‌های تعمیرات نداشته باشید.

در این رابطه می‌توان به برند اکووات اشاره کرد زیرا تمامی پنل‌های ال ای دی 60*60 این شرکت شامل 5 سال گارانتی تعویض بدون قید شرط است.

قطعات مختلف تشکیل دهنده پنل ال ای دی 60*60:

برای اینکه درک بهتری نسبت با ساختار و نحوه کارکرد پنل ال ای دی داشته باشیم بیایید نگاهی به درون این چراغ و اجزای تشکیل دهنده پنل ال ای دی 60*60 بیندازیم.

  • چیپ پنل ال ای دی 60*60

  • درایور پنل ال ای دی 60*60 دیفیوزر پنل ال ای دی 60*60

  • بدنه پنل ال ای دی

برای نورپردازی و استفاده مناسب از پنل ال ای دی 60*60 میتوانید با مشاوران اکووات در ارتباط باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها