کد خبر: 653863
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۶ ۱۸:۳۵:۳۹
| |

پیندو؛ فروشگاه اینترنتی موبایل و کالای دیجیتال

در گذشته بسیاری از افراد ترجیح می‌دادند که کالای مورد نیاز خود را به‌صورت حضوری خریداری کنند. اما به مرور زمان و به دلیل سبک زندگی جدید، خرید حضوری نمی‌تواند انتخاب خوبی باشد. به همین علت اغلب افراد ترجیح می‌دهند خرید و دریافت سایر خدمات را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهند.

پیندو؛ فروشگاه اینترنتی موبایل و کالای دیجیتال
کد خبر: 653863
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۶ ۱۸:۳۵:۳۹

 پیندو بر همین اساس فعالیت خود را آغاز کرده است؛ فروشگاه اینترنتی بسیار معتبر و وسیعی که انواع کالای دیجیتال مانند موبایل و کنسول‌های بازی، محصولات مربوط به خانه و آشپزخانه، ابزارهای مراقبتی و بهداشتی و... را موجود دارد و با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. البته این پلتفرم خرید و فروش بدون واسطه انجام می‌دهد؛ به این‌صورت که شما به عنوان خریدار با فروشنده‌های مختلف در ارتباط هستید و می‌توانید کالای مورد نظر خود را از این طریق خریداری کنید. درواقع پیندو هیچ‌گونه کارمزدی را از طرفین دریافت نمی‌کند تا محصولات با قیمتی مناسب به فروش برسند.

در ادامه مطلب به بررسی ویژگی‌های پیندو و مزایای آن نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی دیگر می‌پردازیم تا شما هم هرچه سریع‌تر اپ پیندو را روی گوشی خود نصب کنید.

خدمات موجود در پیندو چیست؟  

سایت پیندو با هدف جلب رضایت مشتریان تاسیس شده و از این لحاظ توانسته است در بازار رقابتی بسیار موفق عمل کند؛ به‌طوری‌که در حال حاضر سهم بزرگی از فروش بازار را در اختیار دارد. خدمات این مجموعه مورد رضایت مشتریان هستند و روز به روز نیز به آمار علاقه‌مندان و کاربران آن افزوده می‌شود.

در ادامه بیشتر با مزایای خرید از پیندو آشنا می‌شویم:

ارائه کالاهای متنوع

در پیندو کالاهای بسیار متنوعی برای فروش وجود دارند. درواقع شما در هر زمینه‌ای می‌توانید محصولی برای انتخاب داشته باشید. این موضوع به فروشندگان نیز بسیار کمک می‌کند تا بتوانند در هر زمینه‌ای که فعالیت دارند، کالای خود را به فروش برسانند. برای خرید موبایل و کالای دیجیتال نیز انتخاب‌های زیادی پیش‌روی شما قرار دارد و برای هر سلیقه محصولی ارائه شده است.

جلب اعتماد مشتریان

در پیندو فرقی ندارد که شما فروشنده هستید یا خریدار؛ برای استفاده از خدمات این مجموعه باید پیش از هر چیز اطلاعات کامل خود را ثبت کنید. با این کار اگر مشکلی از سمت فروشنده یا مشتری ایجاد شود، پرسنل می‌توانند اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهند. از طرفی تا زمانی که خریدار تحویل و رضایت از محصول را تایید نکند، هیچ مبلغی به فروشنده پرداخت نخواهد شد.

پشتیبانی سریع

سایت پیندو خدمات پشتیبانی 24 ساعته دارد؛ بنابراین می‌توانید از طریق ایمیل، تماس تلفنی یا چت با پرسنل این مجموعه در ارتباط باشید. هرگونه عدم رضایت از کالا، نحوه ارسال، زمان تحویل و... از سوی این افراد پیگیری و به سرعت پاسخ داده می‌شود.

امکان مقایسه کالاهای مختلف

یکی از مزیت‌های پیندو امکان مقایسه قیمت یک کالا در فروشگاه‌های مختلف است. زمانی که به صفحه اصلی محصول وارد می‌شوید، قسمتی به نام «فروشگاه‌های دیگر» وجود دارد که در آن می‌توانید لیست فروشگاه‌هایی را ببینید که همان محصول را با قیمت متفاوت به فروش می‌رسانند. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید.

استفاده از تخفیفات ویژه

پیندو برای تعامل بیشتر با کاربران و اثبات وفاداری خود به آن‌ها، جایزه‌های ویژه‌ای را درنظر می‌گیرد. این جوایز در غالب کد تخفیف، کوپن، امتیاز و حتی بازگشت نقدی مبلغ است. درواقع هرقدر که شما از این پلتفرم بیشتر استفاده کنید، تخفیفات بیشتری نیز به شما تعلق می‌گیرد.

امکان نصب اپلیکیشن

اپ پیندو روی تمام سیستم‌های هوشمند قابل اجراست؛ بنابراین می‌توانید بر اساس نوع سیستم‌عامل گوشی خود، نسخه مربوطه را نصب کنید. با عضویت در اپلیکیشن یا سایر شبکه‌های اجتماعی مربوط به این فروشگاه، به سرعت می‌توانید از اخبار، اطلاعات و حتی تخفیف‌های مختلف مطلع شوید.

ارائه بهترین مجله تکنولوژی

مجله اینترنتی تکنولوژی پیندو یا همان وبلاگ این مجموعه، حاوی اخبار و اطلاعات بسیار مفید و به‌روز است؛ به‌طوری‌که با مطالعه آن می‌توانید در هنگام خرید انواع کالای دیجیتال، از جمله موبایل، انتخاب درستی انجام دهید؛ بدون آنکه موبایل یا کالای دیجیتال مورد نظر خود را از نزدیک دیده باشید. البته اطلاعات و تصاویری نیز که فروشنده از هر محصول روی سایت قرار می‌دهد، می‌تواند در خرید و انتخاب درست این محصولات موثر باشد.

سخن پایانی

همان‌طور که در این مطلب گفتیم، سایت پیندو مانند مرکز خرید بسیار بزرگی طراحی شده است که می‌تواند خریداران و فروشندگان را از هر نقطه‌ کشور به یکدیگر وصل کند. در این فروشگاه هر نوع محصولی که احتیاج داشته باشید، از سوی فروشندگان مختلف ارائه شده است؛ به‌ویژه در حوزه موبایل و کالای دیجیتال، این مجموعه بسیار قوی عمل کرده و محصولات متنوع و باکیفیتی را در دسترس کاربران قرار داده است.

برای خرید و فروش در این فروشگاه می‌توانید اپ پیندو  pindo.ir/app را روی گوشی خود نصب کنید تا راحت‌تر بتوانید به خدمات این مجموعه دسترسی داشته باشید. در هر صورت برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این سامانه و خدماتی که ارائه می‌دهد، می‌توانید به بلاگ این فروشگاه مراجعه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها