کد خبر: 654578
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۱۲:۰۷:۱۶
| |

راهنمای خرید کرم ویتامین سی برای محافظت از پوست صورت

پوست صورت به دلیل نازکی و حساس بودن، مراقبتی بیش از سایر اندام‌های بدن احتیاج دارد و در برابر عوامل مخرب مانند آلودگی هوا، نور خورشید، تغذیه ناسالم، استفاده از محصولات بی‌کیفیت، استرس و اضطراب زودتر از خود واکنش نشان داده و ممکن است دچار انواع مشکلات پوستی و التهاب شود. به همین دلیل همه افراد سعی می‌کنند برای حفظ سلامت پوستشان از لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی مرغوب استفاده کنند تا بتوانند همواره آن را شاداب و جوان نگه دارند.

راهنمای خرید کرم ویتامین سی برای محافظت از پوست صورت
کد خبر: 654578
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۱۲:۰۷:۱۶

کمپانی‌های تولید کننده این گونه لوازم نیز سعی می‌کنند روز به روز به کیفیت محصولاتشان بیفزایند و مطابق با سلیقه مشتریان آنها را تولید کنند. ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد راهنمای خرید بهترین کرم ویتامین سی و بهترین نوع ایرانی و خارجی آن، صحبت کرده و نکات خوبی را در اختیارتان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات مفید در این زمینه، لطفاً تا پایان مطلب ما را همراهی کنید..

فواید ویتامین سی برای پوست

ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قوی بوده و می‌تواند با نقش محافظتی خود از سلول‌های پوستی، از پیری زودرس، چین و چروک و مشکلات پوست جلوگیری به عمل آورد. ضمناً این ویتامین برای انواع پوست مناسب است. بعضی از مهمترین فواید ویتامین سی برای پوست شامل موارد زیر هستند:

  • محافظت پوست در برابر رادیکال‌های آزاد: رادیکال‌های آزاد مولکول‌هایی هستند که می‌توانند آسیب‌های زیادی به سلول‌های پوستی برسانند و منجر به ایجاد چین و چروک و از بین بردن رطوبت پوست شوند. ویتامین سی با خاصیت آنتی اکسیدانی خود این مولکول‌ها را خنثی می‌سازد و از این طریق از آسیب پوستی جلوگیری می‌کند.
  • افزایش تولید کلاژن: کلاژن پروتئینی است که خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می‌کند و با افزایش سن، تولید آن کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند و همین امر موجب ایجاد چین و چروک صورت می‌شود. ویتامین سی می‌تواند به افزایش تولید کلاژن پوست کمک کرده و از پیری زودرس آن اجتناب کند.
  • از بین بردن لکه‌های تیره و روشن کردن پوست: ملانین رنگدانه‌ای است که موجب تیرگی پوست می‌شود و ویتامین سی می‌تواند تولید آن را کاهش دهد و از این طریق لکه‌های تیره صورت را از بین برده و موجب شفافیت و روشنی آن شود.
  • بهتر کردن خاصیت ارتجاعی پوست: خاصیت ارتجاعی یعنی توانایی در بازگشت به حالت اولیه خود پس از فشردگی یا کشیده شدن که با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن این خاصیت در پوست صورت کم می‌شود و دریافت ویتامین سی برای پوست می‌تواند این خاصیت را بهبود ببخشد.
  • کاهش التهاب پوست: التهاب در پوست می‌تواند منجر به ایجاد جوش، اگزما و... شود. زمانی که ویتامین سی به پوست صورت نفوذ کند، می‌تواند با کم کردن مولکول‌هایی که منجر به التهاب پوست می‌شوند، صورت را خنک کرده و از این اتفاق پیشگیری نماید.

کرم ویتامین سی چیست؟

کرم ویتامین سی یکی از محبوب‌ترین محصولات مراقبت از پوست بوده و دلیل آن این است که ویتامین سی به خاطر خواصی که دارد می‌تواند در برابر مولکول‌های آسیب رسان و اشعه‌های مضر از پوست محافظت به عمل آورده و از چین و چروک پیری و ایجاد لکه جلوگیری کند. همچنین این کرم تولید کلاژن پوست را بیشتر کرده و از این طریق می‌تواند به خاصیت ارتجاعی پوست کمک شایانی بکند.

بهترین کرم ویتامین سی برای پوست چرب و خشک

کرم ویتامین سی اچ ال مناسب برای انواع پوست چرب و خشک است .این کرم لک و تیرگی های پوست صورت را از بین برده و موجب درخشانی و شادابی آن می شود .دارای خاصیت جوان سازی بوده و سلول های آسیب دیده پوست را احیا می کند.

کرم ضد چروک و روشن کننده ویتامین C اچ ال HL   استحکام پوست را افزایش داده، نشانه های پیری را کاهش داده و از بروز مجدد چین و چروک در آن جلوگیری می کند. همچنین این محصول با به تأخیر انداختن نشانه های پیری پوستی شفاف و درخشانی را برایتان پدید می آورد.

بهترین کرم ویتامین سی ایرانی

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی کرم‌های ایرانی که مطابق با اقلیم کشور است و با نژاد پوستی ایرانی‌ها هماهنگی دارند، بهره بگیرند. در ادامه می‌خواهیم چند مدل از بهترین کرم‌های ویتامین سی ایرانی را برایتان معرفی کنیم:

  • کرم روشن کننده آردن سی فکتور مدل ویتامین سی: یکی از بهترین کرم‌های ویتامین سی در کشورمان است که خاصیت مرطوب کنندگی ضد چروک و روشنی فوق العاده‌ای دارد. این کرم با ترکیبات منحصر به فرد خود، می‌تواند لکه‌های تیره رنگ پوست را از بین برده و رنگ چهره را یکنواخت کند. کرم آردن سی فکتور با داشتن ویتامین سی می‌تواند الاستیسیته پوست را بهبود بخشیده و چروک‌های سطحی آن را صاف کند.
  • کرم روشن کننده سی گل: این کرم ویتامین سی ایرانی است که قابل استفاده برای انواع پوست‌هاست. این محصول حاوی آربوتین است که از ترکیب گیاهی روشن کننده و ضد تیرگی ساخته شده است. کرم سی گول تریاد گیاهی روشن کننده را به عنوان جایگزین هیدروکینون انتخاب کرده است و می‌تواند با محافظت پوست در برابر رادیکال‌های آزاد، در مرطوب کنندگی و جوانی پوست صورت کمک کننده باشد.
  • کرم روشن کننده سینره مدل ویتامین سی: این کرم نیز دارای خواص درخشان کنندگی، مرطوب کنندگی، نرم کنندگی و از بین برندگی تیرگی و لک است. اگر می‌خواهید از محصولی استفاده کنید که در مدت زمان کوتاهی پوست صورت شما را روشن کند، کرم سینره را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 بهترین کرم ویتامین سی خارجی

کاهش کلاژن و رطوبت پوست موجب افزایش سرعت پیری پوست می‌شود. همچنین این روند به تیره شدن پوست و ایجاد لکه‌های پوستی کمک می‌کند. جهت مقابله با این شرایط، استفاده از کرم ضد چروک و روشن کننده اچ ال حاوی ویتامین C که پوست را روشن و جوان می‌کند، پیشنهاد می‌شود. از دیگر فواید کرم ویتامین C اچ ال می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • شفاف کننده قوی و قوام بخش پوست صورت
  • فاقد پارابن، فلزات سنگین و هیدروکینون
  • افزایش فرآیند تولید کلاژن
  • ضد چروک

طرز استفاده از کرم ویتامین سی

بهترین زمان مصرف این کرم صبح‌ها است. ابتدا پوست خود را با پاک کننده‌های ملایم به خوبی شسته و خشک کنید. سپس به اندازه یک نخود از کرم ویتامین سی را روی انگشت خود ریخته و به صورت خود بمالید. ابتدا به صورت ضربه‌ای و بعد از آن به آرامی ماساژ دهید تا کرم به خوبی جذب پوست شود. پس از گذشت ۵ دقیقه که کرم جذب پوست شما شد، می‌توانید از کرم مرطوب کننده و یا کرم ضد آفتاب نیز استفاده کنید. در صورتی که می‌خواهید دو بار در روز از این کرم بهره بگیرید؛ توجه کنید که حتماً پوست شما تمیز و خشک باشد تا نتیجه مطلوبی به دست آورید.

خرید کرم ویتامین سی

جهت خرید کرم ویتامین سی یا باید به صورت حضوری به فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه کنید یا از فروشگاه های اینترنتی خرید خود را انجام دهید. گالری سانته به آدرس gallerysante.com یک فروشگاه اینترنتی معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی است که با مراجعه به وبسایت فروشگاه و مشاهده و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان گالری سانته می توانید بهترین محصول خود را انتخاب و تهیه کنید.

سخن آخر

ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قوی مهم بوده که می‌تواند فواید زیادی برای پوست داشته باشد. به همین دلیل کرم‌هایی که حاوی این ویتامین هستند، بسیار محبوب بوده و یکی از محصولات مراقبتی پوست به شمار می‌روند. جهت انتخاب بهترین کرم ویتامین سی ابتدا باید به نوع پوست، نیاز آن و بودجه‌تان توجه کنید و متناسب با این معیارها، از بین انواع و اقسام مارک‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما کاربردی بوده باشد. در پایان از توجه شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

سوالات متداول

۱_از چگونه موادی می‌توان ویتامین سی را دریافت کرد؟

این ویتامین را می‌توان از محصولات مراقبت از پوست که حاوی ویتامین سی هستند و منابع غذایی مانند مرکبات، توت فرنگی، سبزیجات برگ‌دار سبز و فلفل دلمه‌ای دریافت کرد. توجه داشته باشید افرادی که سنگ کلیه و یا بیماری کبد دارند، به این ویتامین حساسیت دارند چرا که به طور منظم داروهای رقیق کننده خون مصرف می‌کنند. همچنین بانوانی که در دوران بارداری یا شیردهی به سر می‌برند، مصرف ویتامین سی برایشان ممنوع است و باید طبق نظر پزشک باشد.

۲_کرم ویتامین سی چه فرقی با سرم ویتامین سی دارد؟

کرم ویتامین سی معمولاً غلظت پایین‌تری نسبت به سرم این ویتامین دارد؛ بنابراین ‌سرم‌ها با سرعت بیشتری جذب پوست می‌شوند. ضمناً کرم‌های ویتامین سی از مواد فعال، روغن‌ها و آنتی اکسیدان‌ها تشکیل شده است؛ در صورتی که سرم ویتامین سی معمولاً حاوی ویتامین سی است. کرم این ویتامین می‌تواند به نرمی و صافی پوست کمک کند و چین و چروک‌ها را کاهش دهد؛ ولی سرم ویتامین سی در روشن شدن پوست، بهبود خاصیت ارتجاعی و کاهش لکه‌های تیره نقش دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها