کد خبر: 654800
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ۱۶:۱۵:۳۷
| |

سوءاستفاده از نام و اعتبار فلای تودی توسط یک سایت متخلف!

در پی انتشار خبری مبنی بر مسدود شدن 8 سایت فروش بلیط هواپیما و سوءاستفاده سایتی متخلف با نام flytooday . ir از نام و اعتبار برند شناخته‌شده فلای‌تودی (flytoday.ir)، این شرکت با قاطعیت اعلام کرد که هیچگونه ارتباطی با این سایت ندارد.

سوءاستفاده از نام و اعتبار فلای تودی توسط یک سایت متخلف!
کد خبر: 654800
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ۱۶:۱۵:۳۷

عصر ایران نوشت:‌ به دنبال انتشار خبر مسدود شدن تعدادی از سایت‌های متخلف فروش بلیط هواپیما، شرکت فلای‌تودی به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند:

1- شرکت آبنوس گشت تهران مالک برند فلای‌تودی به آدرس flytoday.ir هیچ‌گونه وابستگی و ارتباطی با سایت متخلف flytooday.ir نداشته و این سایت از نام برند معتبر فلای‌تودی سوءاستفاده کرده است.

2- تشابه اسمی سایت فلای‌تودی با سایت متخلف flytooday . ir باعث ایجاد سوءتفاهم برای مشتریان و خدشه‌دار شدن اعتبار برند این شرکت شده است.

3- فعالیت فلای‌تودی در زمینه ارائه خدمات گردشگری و فروش بلیط هواپیما کاملا قانونی و با مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح انجام می‌شود.

4- سابقه فعالیت فلای‌تودی در صنعت گردشگری و رضایت مشتریان، گواه بر تعهد و پایبندی این شرکت به ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان است.

5- از مسئولان و مراجع ذیصلاح تقاضا داریم تا در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل و جلوگیری از فعالیت سایت‌های متخلف با نام‌های مشابه اقدام کنند.

6- فلای‌تودی حق خود را برای پیگیری قانونی موضوع و برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از نام و اعتبار شرکت محفوظ می‌دارد.

7- خواهشمند است جهت جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده، اخبار و اطلاعات مربوط به فلای‌تودی را فقط از طریق مراجع رسمی و معتبر این شرکت دنبال کنید.

با احترام

فلای‌تودی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها