کد خبر: 664831
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۶ ۱۱:۴۴:۳۹
| |

معرفی هدست‌ها و هدفون‌های مطرح گیمینگ در بازار

می‌خواهید یکی از بهترین هدست های گیمینگ بازار را بخرید؟ پیشنهاد ما خرید محصولاتی از برندهای ریزر، ایسوس، ام اس آی و تسکو است. این محصولات در تکنولایف با بهترین قیمت عرضه می‌شوند.

معرفی  هدست‌ها و هدفون‌های مطرح گیمینگ در بازار
کد خبر: 664831
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۶ ۱۱:۴۴:۳۹

باید گفت که بهترین هدست های گیمینگ محصولاتی هستند که می‌توانند شما را برای امور مختلف گیم و تماشای فیلم کمک کنند. در واقع هدست‌های گیمینگ دستگاه‌هایی به‌حساب می‌آیند که نسبت به هدفون‌های معمولی متفاوت بوده و قابلیت‌های بیشتری را به شما ارائه می‌دهند.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در این محصولات وجود دارد کیفیت فوق‌العاده در تفکیک صدا و تأخیر فوق‌العاده پایین است. البته نباید از وجود میکروفن‌های حرفه‌ای در آن‌ها غافل شویم. برای آشنایی بیشتر با این محصولات و خرید مدل‌های مناسب آن‌ها می‌توانید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. در ادامه بهترین هدست گیمینگ را به شما معرفی می‌کنیم.

هدست گیمینگ چه تفاوتی نسبت به هدفون‌های معمولی دارد؟

سوال بسیار مهمی که باید در همین بخش به شما ارائه کنیم این است که چه تفاوتی میان بهترین هدست های گیمینگ و هدفون‌های معمولی وجود دارد. باید گفت که هدفون معمولی محصولی است که تنها دارای اسپیکر بوده و علیرغم نداشتن میکروفن، کیفیت صدای آن برای گوش ‌دادن به موسیقی خوب است.

اما هدست بهترین هدفون گیمینگ است که علاوه بر داشتن میکروفن باکیفیت، قابلیت‌های بسیار زیادی مانند تأخیر پایین، جزئیات بالا در تفکیک صدا، شارژدهی عالی باتری و ارگونومی بسیار راحت برای گوش‌ها و کف سر را دارد.

بهترین برندهای هدست گیمینگ در بازار

قبل از اینکه به فروشگاه‌های مختلف رفته و نسبت به بررسی قیمت هدفون گیمینگ اقدام کنید، باید با بهترین برندهایی که برای این محصولات وجود دارند آشنایی کامل داشته باشید. بهترین هدست های گیمینگ توسط برندهای بسیار زیادی تولید می‌شوند. برندهایی که می‌توانند بهترین هدفون های گیمینگ بازار را تولید کنند شامل این موارد هستند:

  • برند ریزر
  • برند ایسوس راگ
  • برند ایسوس تاف
  • برند ام اس آی
  • برند لاجیتک
  • برند کورسیر
  • برند تسکو
  • برند سونی
  • برند استیل سیریز
  • برند بوز
  • برند ایکس‌باکس

برترین مدل‌های هدفون گیمینگ بازار

باید این موضوع را بگوییم که مدل‌های بسیار زیادی از بهترین هدست های گیمینگ در بازار وجود دارند. شما باید آن‌ها را از نظر مشخصات فنی، قابلیت‌ها و امکانات دیگر بررسی کنید تا ببینید که کدام یک انتخاب بهتری به‌حساب می‌آیند. این مدل‌ها را در این بخش معرفی می‌کنیم.

هدفون بی‌سیم گیمینگ ریزر Barracuda

اولین محصولی که می‌خواهیم به‌عنوان بهترین هدفون های گیمینگ برای موبایل  و سایر پلتفرم‌هایی که با آن بازی می‌کنید به شما معرفی کنیم، هدفون باراکودا از برند ریزر است. باید این محصول را یکی از بهترین هدفون گیمینگ ارزان دانست. طراحی آن فوق‌العاده بوده و از ارگونومی خاصی برخوردار است.

استفاده از سیستم نویز کنسلینگ به این محصول کمک کرده تا بتواند نویزها و صداهای اضافی اطراف شما را از بین ببرد. درایورهای 50 میلی‌متری آن می‌توانند صدای پایین، میانی و بالا را با بهترین شفافیت به شما ارائه کنند. البته نباید از شارژدهی 40 ساعتی این محصولات غافل شوید.

هدفون گیمینگ وایرلس ایسوس ROG Delta S

محصول دیگری که می‌توان آن را یکی از بهترین هدست های گیمینگ در بازار دانست، هدفون گیمینگ وایرلس از برند ایسوس است. این محصول راگ دلتا 5 نام داشته و برای هر محصولی قابل ‌استفاده است. این یعنی می‌توانید برای موبایل، لپ‌تاپ، کامپیوتر و حتی کنسول‌های بازی از آن کمک بگیرید.

نکته مهمی که باید برای آن در نظر داشته باشید، استفاده از نورهای RGB جذاب و بدنه سبک و باکیفیت است. دانگل بلوتوثی 2.4 این محصول سرعت بالایی در انتقال صدا داشته و علاوه بر داشتن گواهی IPX4، در برابر پاشش آب مقاومت می‌کند. بیس این محصول قوی بوده و شفافیت آن نیز برای گیم‌های شوتینگ فوق‌العاده است.

هدفون سیمی گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 HyperSense

اگر به‌دنبال این هستید که یک محصول باکیفیت، سبک‌وزن و خاص خریداری کنید، قطعا برند ریزر انتخابی عالی خواهد بود. بهترین هدست های گیمینگ که توسط این برند تولید شده‌اند شامل هدفون کرکن هایپر سنس می‌شوند.

شما می‌توانید پس از بررسی قیمت ایکس باکس سری اس و خرید آن، این هدست را نیز تهیه کرده و از کیفیت بالای صدای آن لذت ببرید. در راهنمای خرید هدفون گیمینگ باید به این موضوع اشاره کنیم که این دستگاه از نورهای RGB و میکروفنی باکیفیت برخوردار است. البته بالشتک‌های آن نیز نرمی خوبی را روی گوش قرار می‌دهند.

هدفون بی‌سیم گیمینگ سونی PULSE 3D

چنانچه به دنبال خرید بهترین هدست های گیمینگ هستید، قطعا باید بدانید که شرکت سونی نیز در این زمینه شهرت خاص خود را دارد. سونی یکی از برندهای برتر در زمینه سیستم‌های صوتی و گیمینگ شناخته می‌شود.

به همین دلیل است که هدفون پالس سه‌بعدی آن می‌تواند بهترین شفافیت صدا را برای شما داشته باشد. این محصول از تکنولوژی صدای فراگیر بهره برده و برای گوش ‌دادن به موسیقی نیز خوب است. اتصال این دستگاه به‌صورت وایرلس بوده و شارژدهی خوبی را ارائه می‌کند.

هدست بی‌سیم گیمینگ فاکس ایکس ری FXR-HAB-07

شاید کمتر نام برند فاکس ایکس ری را شنیده باشید. این شرکت در سال 1993 در تایوان آغاز به کار کرده و توانسته محصولات خاصی را وارد بازار کند. این مدل را باید یکی از بهترین هدست های گیمینگ بازار دانست. استفاده از بلوتوث نسل 5 و وزن 266 گرمی قابلیت‌های این محصول است.

همچنین ارگونومی آن عالی بوده و علاوه بر قرارگیری راحت روی سر، می‌توانید آن را به سمت داخل جمع کنید. بدین صورت می‌توانید به‌راحتی آن را در کیف، کوله یا حتی کنار سیستم گیمینگ خود جای دهید.

هدست گیمینگ تسکو TH 5124

به دنبال خرید بهترین هدفون گیمینگ ارزان قیمت هستید؟ پیشنهاد ما خرید محصولات تسکو است. این برند ایرانی توانسته در بازه‌های قیمتی ارزان محصولات قابل‌قبولی را به شما ارائه دهد. مدلی که در این بخش بررسی می‌کنیم به‌عنوان یکی از بهترین هدست های گیمینگ شناخته می‌شود زیرا از جک 3.5میلی‌متری پشتیبانی کرده و میکروفن آن صدا را به خوبی انتقال می‌دهد. سیم این محصول 2.2متر طول داشته و در طراحی آن از چرم مصنوعی بهره برده اند. به همین دلیل درصورت استفاده طولانی مدت برای گوش‌های شما خستگی ایجاد نمی‌کند. البته باید این را هم گفت که درایورهای 50میلی‌متری آن به‌طور کامل روی گوش نشسته و صدای محیط بیرون را مسدود می‌کنند.

خرید آنلاین بهترین هدفون گیمینگ

اگر به‌دنبال راحت‌ترین روش برای خرید محصولات گیمینگ هستید، پیشنهاد می‌کنیم که بهترین هدست های گیمینگ را از تکنولایف بخرید. این فروشگاه اینترنتی قیمت‌های فوق‌العاده‌ای را برای این محصولات و دیگر کالاهای دیجیتال به شما ارائه کرده که باعث شده خرید برای شما راحت‌تر شود. برای استعلام قیمت، تنها کافی است وارد وبسایت شده و پس از یافتن کالای مورد نظر خرید خود را نهایی کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها