کد خبر: 665237
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ ۱۸:۵۲:۳۷
| |

سفر به سواحل فیروزه ترکیه در تابستان

اگر تصمیم دارید چند روزی با هیاهو و رخوت زندگی ماشینی امروز خداحافظی کنید و به دامان طبیعت و دریا پناه ببرید، تور فتحیه ترکیه هیجان‌انگیزترین پیشنهاد ما به شما خواهد بود.

سفر به سواحل فیروزه ترکیه در تابستان
کد خبر: 665237
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ ۱۸:۵۲:۳۷

فتحیه گوهری پنهان و نهفته در دل ترکیه است که چند سالی می‌شود از پشت ابر گمنامی بیرون آمده و پرده از تمام زیبایی‌ها و شگفتی‌های خود برداشته است. جاذبه‌های این شهر که حالا نام آن از زبان هر گردشگری شنیده می‌شود، موضوع نگارش ما در این نوشتار خواهد بود. توصیه می‌کنیم قبل از سفر با تور استانبول یا دیگر تورهای ترکیه، با فتحیه نیز آشنا شوید.

فتحیه؛ مقصد لاکچری تعطیلات آخر هفته

شاید اولین‌بار این ترک‌ها بودند که از مقصد رویایی و ناشناخته فتحیه در ترکیه رونمایی کردند. ماسه‌های طلایی، سواحل فیروزه‌ای، کوه‌های جنگلی و آب‌وهوای خنک و مطبوع این شهر، بسیاری از شهروندان ترکیه را برای خرید ملک و سفر گردشگری با تور فتحیه در این منطقه وسوسه می‌کند.

حالا دیگر خیلی وقت است که با فرارسیدن آخر هفته، پولداران و ثروتمندان ترکیه تمام مشغله‌ها و گرفتاری‌ها را در چمدانی کوچک می‌بندند و راهی فتحیه، بهشتی‌ترین نقطه روی زمین می‌شوند. طبیعت بکر و واقعی این شهر خستگی و حال بد را از وجود گردشگران پاک می‌کند و به آن‌ها نوید تعطیلاتی دلچسب و تکرارنشدنی می‌دهد.

جاذبه‌های طبیعی فتحیه تنها دلیلی نیست که مردم محلی این منطقه را مجذوب و شیفته خود می‌کند. این شهر برای ماجراجویان نیز برنامه‌های بسیار مهیج و جذابی دارد. میکرولایت، پاراگلایدر، دوچرخه‌سواری، سافاری و شیرجه‌زدن در دریا از جمله فعالیت‌های نابی است که شاید تنها در فتحیه بتوان شکل واقعی آن را تجربه کرد.

جذابیت تور فتحیه برای گردشگران بین المللی

تور فتحیه نه فقط برای محلی‌ها که برای گردشگران خارجی از جمله بریتانیایی‌ها نیز محبوب و دوست‌داشتنی است. این محبوبیت را از 5000 مهاجر بریتانیایی که فتحیه را تبدیل به خانه دوم خود کرده‌اند، کاملا می‌توان فهمید.

آنچه پای گردشگران خارجی و به ویژه انگلیسی‌ها را به منطقه فتحیه باز می‌کند، طبع دوستانه و خونگرم مردم آن، طبیعت دست‌نخورده و زیبا، آب‌وهوای معتدل و خرابه‌های باستانی پررمزوراز است. از نظر گردشگران بریتانیایی، فتحیه برای هر نوع سلیقه‌ای می‌تواند مقصدی جذاب باشد. اگر به دنبال آرامش باشید، خلیج‌ها و سواحل چشم‌نواز آن، پناهگاه امن شما می‌شوند. اگر جای خالی شور و هیجان در زندگی‌تان کم است، پیاده‌روی ماجراجویانه در تنگه ساکلیکنت شما را به وجد خواهد آورد. اگر به تاریخ علاقه‌مندید، موزه‌ها و شهرهای باستانی در انتظارتان است و خلاصه اگر تصمیم دارید تسلیم طبیعت و شگفتی‌های آن شوید، فتحیه با قابی تماشایی از جنگل‌های سرسبز و وسیع به سراغتان خواهد آمد.

تور استانبول یا فتحیه؟ کدام برای ایرانیان جذاب‌تر است؟

وقتی از خرید تور ترکیه صحبت می‌کنیم، ذهن‌ها همه به سمت استانبول می‌رود. این شهر که خیلی وقت است به پاتوق ما ایرانی‌ها تبدیل شده است، به عنوان قطب مهم فرهنگی و اقتصادی ترکیه محسوب می‌شود. استانبول تنها شهری است که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد و با یک تنگه باریک به دو نیم تقسیم می‌شود. همین موقعیت استراتژیکی خاص هم سبب شده است تا در این شهر با مجموعه‌ای غنی از فرهنگ‌ها و آیین‌های متنوع ملاقات کنیم. فروشگاه‌های مجلل، رستوران‌های شیک و مدرن و مساجد و کلیساهای بی‌شمار همگی به ما جایگاه مهم اقتصادی، فرهنگی و تاریخی استانبول در ترکیه را یادآوری می‌کنند.

تور فتحیه نیز جذابیتی کمتر از استانبول ندارد. این شهر علی‌رغم وسعت بسیار کوچکش منطقه‌ای دلربا برای کاوش‌های گردشگری شما خواهد بود. وسعت کم این شهر، ضمن دسترسی راحت گردشگران به وسایل حمل‌ونقل، امکان گردشگری را نیز برای آن‌ها سهولت می‌بخشد. این شهر اگرچه به اندازه استانبول، پاساژهای مجلل و مراکز خرید لوکس ندارد، اما در عوض با یک تور قایق کروز تمام کمبودهای تجاری خود را جبران می‌کند.

در یک کلام استانبول شما را به دنیایی از شگفتی‌های تاریخی و جلوه‌های فرهنگی مدرن دعوت می‌کند. در مقابل فتحیه با آغوشی از طبیعت زیبا و چشم‌نواز به استقبال شما می‌آید. جالب است بدانید که این دو مقصد کاملا متفاوت، از نظر اقتصادی نیز هزینه‌هایی یکسان برای گردشگران رقم می‌زند. به عبارتی هم فتحیه و هم استانبول جزء مقاصد لاکچری و گران ترکیه محسوب می‌شوند.

تور استانبول؛ پرطرفدارترین تور ترکیه

جذابیت‌های طبیعی و دیدنی‌های فتحیه

 تور شهر فتحیه ترکیه می‌تواند به یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای شما تبدیل شود. البته مشروط بر اینکه قبل از سفر فهرستی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی این شهر را تهیه کرده باشید. ما در ادامه کار شما را راحت کرده‌ایم. پس با ما باشید تا با بهترین جاذبه‌های دیدنی این شهر آشنا شوید.

اولدنیز

از سواحل تور فتحیه تابستان که می‌گوییم، اولدنیز با تمام قوا در صف سواحل برتر این منطقه حاضر می‌شود. این ساحل که رتبه زیباترین ساحل جهان را از آن خود کرده است، در محاصره درختان بلندقامت، کوه‌های سرسبز، ماسه‌های سفید و دریای نیلگون قرار دارد.

دره پروانه

بکرترین نقطه‌ای که در تور فتحیه تابستان از آن دیدن خواهید کرد، دره پروانه است. این جاذبه هم فضایی جذاب برای ملاقات با گونه‌های متنوع پروانه‌ها و هم فرصتی طلایی برای تجربه ناب چتربازی محسوب می‌شود.

محوطه باستانی لتون

لتون ویرانه‌ای به‌جامانده از یک صومعه، آمفی‌تئاتر و چندین معبد بزرگ است. بازدید از یان جاذبه برای اهالی تاریخ‌دوست جذابیت خاصی به همراه دارد.

پارک ملی ساکلیکنت

ساکلیکنت سومین تنگ‌دره شگفت‌انگیز در اروپاست که با صخره‌های پرشیب، پوشش گیاهی مسحورکننده و چشمه‌های خروشان خود گردشگران را شگفت‌زده می‌کند. اگر اهل ماجراجویی باشید، می‌توانید در این پارک حیرت‌انگیز، لذت انجام فعالیت‌هایی همچون رفتینگ، دره‌نوردی، بانجی جامپینگ و صخره‌نوردی را تجربه کنید.

کوه باباداغ

از رویایی‌ترین مناظر فتحیه که شاید تصویر آن را فقط در کارت‌پستال دیده باشید، کوه باباداغ است. کوهپیمایی، کوهنوردی، پاراگلایدر و کمپ از جمله برنامه‌های مفرحی است که در تور فتحیه نوروز، در این منطقه توسط گردشگران تجربه می‌شود.

موزه فتحیه

تاریخ پرفرازونشیب و عجیب‌وغریب فتحیه را تنها می‌توان در موزه آن مرور کرد. در موزه فتحیه مجسمه‌ها، ظروف سفالی، سنگ قبرها و جواهرات، راویان داستان‌های تاریخی بی‌شماری برای گردشگران خواهند بود.

کایاکوی

کایاکوی همان شهر معروف ارواح یونانی است که خرابه‌های به‌جامانده در آن حوادثی از جنگ جهانی اول را یادآوری می‌کند. برای بازدید از این جاذبه باید رنج کمی کوهپیمایی را به جان بخرید.

جزایر فتحیه

در تور شهر فتحیه ترکیه نباید بازدید از جزایر آن را از قلم انداخت. در این شهر، 12 جزیره خیره‌کننده با چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا وجود دارد. گشت‌وگذار میان این جزایر با قایق‌های کوچک و بزرگی که موسیقی را چاشنی لحظات گردشگران می‌کنند، لطف دیگری دارد.

سفر به فتحیه؛ مقصد لوکس گردشگران تور ترکیه

رزرو تور فتحیه برای سفری لاکچری به ترکیه

این بار که قصد تجربه سفری لاکچری را داشتید، به جای رزرو تور استانبول پیشنهاد می‌کنیم به قلب فتحیه سفر کنید. یقینا جذابیت‌های این شهر اگر از استانبول بیشتر نباشد، کمتر نیست. اولین قدم هم برای شروع این سفر هیجان‌انگیز، رزرو تور فتحیه از آژانس گردشگری تریپ خواهد بود. تریپ با داشتن کادری مجرب و کاربلد، پکیج‌های متنوع و بی‌نظیری برای سفر به فتحیه دارد. نگران قیمت تور فتحیه هم نباشید؛ در وبسایت www.trip.ir با مشاهده آفرهای جذاب و متنوع می‌توانید در مدیریت هزینه‌های سفر خود بهینه عمل کنید. منتظر دیدار شما در مقصد لوکس ترکیه هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها