کد خبر: 671821
|
۱۴۰۳/۰۵/۲۹ ۲۲:۲۷:۳۶
| |

معرفی ادکلن مردانه با خط بوی بالا و قیمت مناسب

اکثر مردان تمایل دارند برای آنکه استایل آن ها کامل باشد، حتما یک ادکلن با رایحه و بوی خوب را به اکسسوری خود اضافه کنند. استفاده از ادکلن خوشبو به ویژه با خط بوی بالا روی اعتماد به نفس و شخصیت آقایان تاثیر بسزایی دارد.

معرفی ادکلن مردانه با خط بوی بالا و قیمت مناسب
کد خبر: 671821
|
۱۴۰۳/۰۵/۲۹ ۲۲:۲۷:۳۶

قیمت عطر و ادکلن به حدی بالا است که شاید برخی از افراد توان خرید آن را نداشته باشند. اگر قصد خرید عطر و ادکن مردانه با ماندگاری بالا را دارید، ما به شما تعدادی ادکلن با خط بوی بالا و قیمت مناسب معرفی می کنیم تا بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید.

ادکلن ورساچه اروس ادو پرفیوم مردانه

ورساچه یکی از برندهای معروف در زمینه مد و پوشاک و عطر و ادکلن محسوب می شود. اکنون برند ورساچه به دلیل تولید عطر و ادکلن های خوش بو از شهرت بیشتری برخوردار است. یکی از ادکلن های محبوب برند ورساچه، ادکلن ورساچه اروس ادو پرفیوم مخصوص آقایان است. پس از مصرف، نت ابتدایی با حس شیرینی ناشی از مرکبات احساس خواهید کرد، سپس نت پایانی آن با مخلوطی از رایحه های چوب صندل، سدر، وانیل و چرم احساس می شود.

  • ادکلن ورساچه، خط بوی مناسب و پخش بوی خیلی خوبی دارد.

  • با رایحه شیرین و معتدل، برای همه فصل ها مناسب است.

  • ماندگاری بالا.

  • مناسب برای جلسات، قرارهای دوستانه، مهمانی رسمی و...

  • مناسب برای آقایان پرشور و پر جنب و جوش

ادکلن کرید اونتوس مردانه

خط بوی ا ادکلن کرید اونتوس مردانه طولانی و پخش بوی آن فوق العاده بالا است. ماندگاری ادکلن کرید اونتوس مردانه طولانی بوده و در درازمدت همچنان بوی آن در محیط باقی می ماند. این ادکلن بین آقایان از محبوبیت بالایی برخوردار است. استفاده از این ادکلن شخصیت فرد را جذاب تر می کند. این ادکلن طبع خنک با رایحه تلخ داشته و شما می توانید فصل بهار و تابستان از بوی خوش آن لذت ببرید.

ادکلن مارتینی میلانو آوانگارد

این ادکلن ساخت کشور ایتالیا است و یکی از ادکلن های معروف برند آوانگارد است. خط بوی ادکلن مارتینی میلانو آونگارد بسیار خوب و قیمت آن نیز نسبت به ادکلن های دیگر مناسب تر است. رایحه ادکلن مارتینی چوبی و شرقی بوده و در میان آقایان بسیار جذاب است. این ادکلن 5 تا 6 ساعت ماندگاری دارد و رایحه تلخ و طبع گرم و پخش بوی بسیار بالایی دارد. برخی از ویژگی های آن شامل موارد زیر می شوند:

  • بخش بوی بسیار بالا

  • رایحه غالب آن بوی چرم

  • احساس جذابیت بخشیدن

  • طبع گرم و رایحه تلخ

  • مناسب برای فصل سرد

ادکلن لالیک مشکی مردانه

یکی از ادکلن های محبوب مردانه با رایحه چوبی شرقی، ادکلن لالیک مشکی است. البته این ادکلن به نام انکر نویز هم معروف است. لالیک در سال 2006 در بازار ادکلن ها وارد شد. ادکلن لالیک رایحه تلخ و طبع بسیار گرمی دارد. این درحالی است که این ادکلن، خط بوی بسیار خوبی داشته و قیمت آن به حدی مناسب است که افراد با بودجه کم هم قادر به خرید آن هستند. استفاده از ادکلن در فصل سرد مناسب تر است. ادکلن لالیک ماندگاری بسیار خوبی دارد و پراکندگی آن در محیط در حد متوسط است.

ادکلن حیاتی لطافه مردانه

ادکلن حیاتی یک ادکلن عربی است که خط بوی طولانی و پخش بوی بسیار عالی دارد. قیمت خرید این ادکلن بسیار مناسب بوده و هر فرد با هر بودجه ای قادر به خرید این ادکلن است. استفاده از این ادکلن در فصل بهار و تابستان یک انتخاب مناسب برای آقایان خوش سلیقه و خوشتیپ است. بوی خوش این ادکلن بیشتر به خاطر گل های میوه ایی، چوبی و عودی است که در ترکیبات این ادکلن به کار رفته است. ادکلن حیاتی لطافه بسیار جذاب و خوش بو با ماندگاری بالا است.

ادکلن دولچه گابانا کی ادو تویلت

این ادکلن با خط بوی بالا و ماندگاری بالا، رایحه تلخ و طبع معتدلی دارد. از رایحه دلپذیر این ادکلن در تمام فصل ها می توان استفاده کرد. نت ابتدایی آن از اسانس لیمو ترش، مرکبات و پرتقال خونی است؛ سپس بوی چوب های معطر پخش می شود. با ویژگی هایی که این ادکلن دارد، باز هم با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد.

عطر پارفومز د مارلی هرود

عطر پارفومز د مارلی یکی از عطرهای جذاب برند هرود است که نام برند به صورت برجسته روی ظرف آن حک شده است. این ادکلن خط بوی بالا و ماندگاری فوق العاده بالایی دارد. طبع گرم و رایحه تند خاصی که این عطر دارد استفاده آن را برای فصل سرد مناسب کرده است. قیمت این عطر به دلیل ویژگی هایی که دارد، کمی بالا است.

ادکلن آمواج اپیک مردانه

یکی از ادکلن های مردانه پرطرفدار، ادکلن آمواج اپیک است. در واقع این ادکلن، از ادکلن های گران و فوق العاده برند آمواج محسوب می شود. این ادکلن با طبع گرم و تلخی که دارد مناسب آقایان است. نت اولیه آن از اسانس زیره، جوز، فلفل صورتی، زعفران، گل جوز، صمغ کندر و هل به وجود آمده است. این ادکلن ساخت کشور عمان بوده و در سال 2008 به بازار عطر فروشان عرضه شد.  زمان مناسب استفاده از این ادکلن، فصل سرد سال و زمستان است.

آزارو لجند، ادکلن مردانه

این ادکلن مردانه، رایحه ای ملایم با خط بوی بالا دارد. زمان مناسب استفاده از این ادکلن فصل بهار، تابستان و پاییز است. قیمت این ادکلن مناسب است. نت ابتدایی این ادکلن از اسانس های مرکباتی با ترکیب سدر، چای، کهربا و مشک آغاز می شود. در ابتدا بوی سیب ترش و سپس اسانس نارنج متصاعد می شود. طبع بسیار خنکی دارد و برای همین در فصل های گرم مناسب است. از این ادکلن در مهمانی های نیمه رسمی، قرارهای دوستانه بیشتر استفاده می شود.

سریس اسپلندور بلک

بوی این ادکلن ناشی از عطرهای مرکباتی مانند ترنج، مگنولیا و فریزیا است. خط بوی بالا، قیمت فوق العاده ارزان این عطر آن را جزء ادکلن های پرفروش قرار داده است. وجود نت چوبی در این ادکلن انرژی بسیار بالایی در مصرف کننده ایجاد می کند. با طبع خنکی که این ادکلن دارد، زمان مناسب استفاده از آن فصل تابستان است.

سخن پایانی

عطر و ادکلن یکی از فاکتورهایی است که بیشتر آقایان تمایل دارند هنگام رفتن به میهمانی و یا قرارهای دوستانه و یا محیط اداری از آن برای خوشبو کردن خود استفاده کنند. ادکلن هایی که در این مطلب معرفی شدند خط بویایی بالایی دارند، به این معنی که با رد شدن فردی که این ادکلن را استفاده کرده است تا مدت ها بوی ادکلن آن در محیط باقی خواهد ماند. قیمت این ادکلن ها بسیار مناسب بوده و هر فرد با هر بودجه ای توان خرید آن را دارد. با توجه به طبع گرم و یا سردی که این ادکلن ها دارند، در فصول مختلف سال کاربرد قابل استفاده هستند. ضمن اینکه ماندگاری این ادکلن ها بالا بوده و هر کدام حداکثر تا 6 ساعت در محیط باقی خواهند ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها