کد خبر: 673430
|
۱۴۰۳/۰۶/۱۵ ۱۱:۳۳:۰۹
| |

کالا مارکت معتبر است؟ کالامارکت خدمتی دیگر از مجموعه سفرمارکت

کالا مارکت یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش انواع لوازم برقی خانگی و کالاهای دیجیتال است که به واسطه ارائه طرح خرید اقساطی به تازگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کالا مارکت معتبر است؟ کالامارکت خدمتی دیگر از مجموعه سفرمارکت
کد خبر: 673430
|
۱۴۰۳/۰۶/۱۵ ۱۱:۳۳:۰۹

از آنجا که تنها چند سال از زمان شروع فعالیت این فروشگاه گذشته است این سؤال برای عده‌ای از کاربران که هنوز تجربه‌ای در خرید از این فروشگاه نداشته‌اند مطرح شده است که آیا فروشگاه کالا مارکت قابل اعتماد است؟ مطلب حاضر بر محور پاسخ به این سؤال نوشته شده است. ما با بررسی ساز و کار این فروشگاه آن را منبعی قابل اعتماد برای خرید ارزیابی کردیم و قصد داریم در ادامه دلایل قابل اعتماد بودن کالامارکت را برای شما هم توضیح دهیم.

سال‌ها اعتبار در حوزه خدمات سفر

اگر جزو از علاقه‌مندان سفر کردن هستید یا مرتباً به سفر می‌روید؛ پس حتماً با پلتفرم سفرمارکت هم آشنایی دارید. پلتفرم معتبری که جمع زیادی از کاربران خدمات آن ازجمله بلیط وسایل نقلیه، رزرو هتل و اقامتگاه، اخذ ویزا و خدمات دیگر سفر را از آن دریافت کرده‌اند. فروشگاه کالا مارکت نیز اعتبار خود را مدیون مجموعه سفرمارکت است. زیرا این فروشگاه در واقع خدمتی دیگر از مجموعه سفرمارکت است که پس از سال‌ها فعالیت در حوزه سفر خدماتش را به حوزه ارائه پلتفرمی برای خرید انواع کالاها از فروشندگان گسترش داده است. با این اوصاف در همین ابتدای مطلب از پشتوانه اعتباری قوی و قابل اعتماد این فروشگاه باخبر شدید.

همکاری با شرکت‌های معتبر و شناخته‌شده

یکی از ویژگی‌های متمایز کالا مارکت در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر تمرکز بر ارائه خدمات اقساطی به خریداران کالا است. در این راستا کالا مارکت علاوه بر همکاری با فروشندگان گوناگون از برندهای مختلف، با پلتفرم‌های متعددی هم همکاری دارد. این پلتفرم‌ها همان تأمین‌کنندگان وام کالا هستند که کاربر به واسطه دریافت وام از آنها امکان خرید اقساطی با کالامارکت را پیدا می‌کند. اگر نگاهی به لیست پلتفرم‌هایی که با کالا مارکت همکاری دارند بیندازید نام پلتفرم‌های مطرح و معتبری نظیر دیجی پی، مانیسا، بالون و تارا را می‌بینید. طبیعتا این پلتفرم‌های معتبر با مجموعه‌‌ای که قابل اعتماد نباشد همکاری نمی‌کنند. بنابراین همکاری با شرکت‌هایی که معتبرترین پلتفرم‌های فضای مجازی را دارند را هم می‌توان دلیل دیگری برای معتبر بودن کالامارکت دانست.

کارنامه قابل قبول در طول فعالیت

تا اینجای مطلب اعتبار کالامارکت را به عنوان یک فروشگاه تازه کار مورد بررسی قرار دادیم اما نباید از این موضوع غافل شد که این فروشگاه چند سالی است که مشغول به فعالیت شده است. بنابراین بررسی رویه همین مدت زمان هم برای اثبات معتبر بودن آن کافی است و می‌توان کارنامه چند ساله فعالیت آن را قابل قبول توصیف کرد. به‌طوری که طی همین چند سال کاربران زیادی به جمع مشتریان این فروشگاه اضافه شده‌اند و بارها از آن خرید کرده‌اند. نه تنها نارضایتی و شکایتی از سوی این کاربران اظهار نشده است بلکه برعکس بازخوردهای خوبی درباره آن بازنشر کرده‌اند. بعلاوه سازوکار و عملکرد این فروشگاه کاملاً شفاف و بر اساس رویه‌ای منطقی است که از نشانه‌های اعتبار یک منبع فروشگاهی آنلاین است.

دارا بودن نشان اعتماد الکترونیک

همه آنهایی که اهل خریدهای آنلاین هستند و حسابی در این زمینه خبره شده‌اند، می‌دانند که اولین نشانه معتبر بودن یک فروشگاه یا خدمات‌دهنده اینترنتی دارا بودن نشان اعتماد الکترونیک یا نشان اعتماد است. این نشان که به طور اختصاری به آن اینماد می‌گویند در واقع نوعی گواهینامه رسمی است که از طرف سازمان توسعه تجارت الکترونیک به کسب و کارهای آنلاین اعطا می‌کند. البته فقط کسب و کارهایی که دارای مجوز رسمی هستند و از فیلترهای اعتبارسنجی این سازمان عبور کرده باشند قادر هستند تا این نشان را دریافت کنند. اگر وارد وب سایت فروشگاه کالا مارکت شوید در همان صفحه اول می‌توانید نشان الکترونیک یا اینماد آن را پیدا کنید. تا همین جا هم دلایل کافی برای معتبر بودن کالامارکت دارید اما اگر همچنان می‌خواهید دلایل دیگری برای آن پیدا کنید ادامه مطلب را بخوانید.

پشتیبانی فعال در همه روزهای هفته

هرچند وجود تیم پشتیبانی در فروشگاه اینترنتی به تنهایی دلیلی بر معتبر بودن آن نیست اما به هر حال درنظر گرفتن آن در کنار عوامل دیگر می‌تواند ملاک خوبی برای سنجش اعتبار یک فروشگاه آنلاین باشد. از این منظر کالا مارکت با داشتن یک تیم پشتیبانی قوی و فعال که در همه روزهای هفته مشغول به خدمات‌رسانی است می‌تواند در زمره فروشگاه‌های معتبر قرار بگیرید. به شما هم توصیه می‌کنیم برای آنکه با خیال از این فروشگاه یا هر فروشگاه دیگری خرید کنید حتماً چند باری با تیم پشتیبانی آن تماس بگیرید و نحوه پاسخ‌گویی و مشاوره یا پیگیری درخواست‌ها را مورد سنجش قرار دهید.

کلام آخر

فروشگاه کالا مارکت چند سالی است در حوزه فروش اقساطی کالا فعالیت دارد اما عده‌ای از کاربران در معتبر بودن این فروشگاه تردید دارند و هنوز خرید از آن را شروع نکرده‌اند. در این مطلب برای پاسخ به این سؤال که آیا کالا مارکت معتبر است؟ به ارتباط میان کالامارکت و یکی از معتبرترین پلتفرم‌های خدمات سفر یعنی سفرمارکت اشاره کردیم. هرچند همین موضوع به خودی خود دلیل محکمی برای اعتبار کالامارکت است اما در کنار آن دلایل دیگری را هم ذکر کردیم که نشانگر معتبر بودن این فروشگاه است بنابراین می‌توانید نام این فروشگاه را در لیست فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد برای خرید بگذارید و از طرح خرید اقساطی آن بهره‌مند شوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها