کد خبر: 674459
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۴ ۲۰:۵۰:۱۹
| |

صفر تا صد ابزار و لوازم خیاطی

ابزار و لوازم خیاطی مجموعه ای از وسایل ضروری و جانبی است که برای راه اندازی کسب و کار به آن نیاز خواهید داشت. این اقلام شامل انواع چرخ خیاطی، قیچی، اتو و وسایل ریزی مانند متر، سوزن، نخ و ... هستند که هر یک دارای عملکرد متفاوت هستند. در تولید هر یک از وسایل مذکور از قابلیت و امکانات متفاوتی استفاده شده که تاثیر بسزایی در قیمت آنها خواهد داشت.

صفر تا صد  ابزار و لوازم خیاطی
کد خبر: 674459
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۴ ۲۰:۵۰:۱۹

خرید برخی اقلام مانند قیچی برقی و اتو مخزن دار بزرگ برای شروع خیاطی خانگی الزامی نیست و به این ترتیب می توانید تنها لوازم ضروری را خریداری کنید. در ادامه به بررسی لوازم ضروری برای خیاطی و اقلام مورد نیاز برای حرفه ای ها خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

لوازم ضروری برای شروع خیاطی

اگر جزء آن دسته از افراد هستید که کم و بیش با هنر خیاطی آشنایی دارید و قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارید، برای صرفه جویی در هزینه ها بهتر است با لوازم ضروری مورد نیاز آشنا شوید. افراد مبتدی که تجربه انجام خیاطی ابتدایی را دارند می توانند با خرید چرخ خیاطی خانگی و اتو بخار خانگی کار خود را پیش ببرند. همچنین برخی متریال دیگر نیز جز اقلام ضروری هستند که حتما باید خریداری شوند. این اقلام عبارتند از:

  • نخ
  • متر
  • قیچی
  • سوزن
  • بشکاف
  • سرنخ زن
  • کاغذ الگو
  • کاتر چرخشی
  • سنجاق ته گرد
  • صابون خیاطی
  • خط کش خیاطی

موارد مذکور اقلام ضروری برای شروع خیاطی مبتدی و ساده است. به خاطر داشته باشید که برای راه اندازی یک خیاطی حرفه ای داشتن برخی اقلام دیگر ضرور است و حتما باید از وسیله هایی استفاده کنید که توان و قدرت عملکردی بالایی داشته باشند.

چرخ مادگی از مهم ترین وسایل کاربردی در شغل خیاطی است که به کمک آن می توان عملیات مربوط به دکمه و جادکمه زنی را انجام داد. برخی از این تجهیزات قابلیت گلدوزی و دوخت های تزئینی بسیاری را نیز دارند که به شما امکان اجرای دوخت های متفاوت را می دهد.

لوازم حرفه ای برای خیاطی

افرادی که به صورت حرفه ای کار خیاطی را انجام می دهند نیاز به تجهیزات حرفه ای بیشتری دارند. کارگاه های بزرگ با تیراژ بالای کاری یا مزون های حرفه ای که در زمینه دوخت پوشاک مجلسی و رسمی فعالیت دارند از مهم ترین کسب و کارهای حرفه ای هستند. از مهم ترین تجهیزات حرفه ای برای خیاطی می توان موارد زیر را نام برد:

انواع چرخ خیاطی صنعتی

این تجهیزات توان و قدرت بالایی در دوخت ودوز با تیراژ بالا دارند و همین امر سبب شده تا در کارگاه های حرفه ای با تولید انبوه و تیراژ بالا مورد استفاده قرار بگیرند. انواع چرخ های خیاطی صنعتی راسته دوز، میاندوز و سردوز که هر یک قابلیت و امکانات متنوع و مخصوص به خود را دارند.

در کنار ماشین های دوخت صنعتی، برخی تجهیزات دیگر نیز هستند که وجود آن ها برای اجرای دوخت و دوز حرفه ای الزامی است. انواع چرخ های خیاطی گلدوزی، مادگی، چرم دوزی و ... که هر یک در بخش های مختلف و گاهی برای اجرای دوخت های زینتی کاربرد دارند.

قیچی برقی

در کارگاه های بزرگ که روزانه حجم انبوهی از دوخت و دوز را تولید و به بازار عرضه می کنند، وجود یک قیچی برقی با کیفیت الزامی است. عملکرد این وسیله به گونه ای است که به کمک آن می توان چندین لایه متعدد از پارچه را به سادگی برش زد.

در کارگاه های بزرگ پس از قواره کردن پارچه و الگو کشی اولیه بر روی آن، با کمک قیچی برقی خطوط ایجاد شده را برش می زنند. قیچی برقی تیغه بسیار تیز با ارتفاع متفاوت است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بیش از ده لایه پارچه را برش بزنید.

اتو بخار و مخزن دار

از دیگر تجهیزات و لوازم حرفه ای مورد نیاز برای خیاطی می توان به انواع اتو مخزن دار و بخار اشاره کرد که در مدل های مختلف طراحی و تولید می شود. استفاده از انواع اتو های مخزن دار در کارگاه های بزرگ الزامی است زیرا این تجهیزات مجهز به تنظیم دما و بخار با شدت بالا هستند که منجر به اتوکشی ساده و راحت می شوند.

برند های زیادی در سراسر دنیا در زمینه طراحی و تولید انواع اتو مخزن دار فعالیت دارند که هر یک امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند. برای خرید این تجهیزات می توانید به فروشگاه های فیزیکی یا آنلاین مراجعه کرده و پس از بررسی مشخصات هر محصول و قیمت آن ها محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

 از مهم ترین مزایای خرید این تجهیزات می توان به سرعت اتوکشی بالا، قابلیت اتو کشی عمودی، برطرف کننده چروک های عمیق، حاوی مخزن آب برای استفاده طولانی تر اشاره کرد. برند های متفاوت مخزن این اتو ها را با حجم مختلف تولید می کنند که تاثیر بسزایی در قیمت نهایی محصول خواهد داشت.

از کجا بخریم؟

با توجه به موارد عنوان شده و ابزار و لوازم مناسب تاثیر بسزایی در کیفیت خیاطی و دوخت و دوز شما خواهند داشت از این رو توصیه می شود پیش از خرید حتما از کیفیت و عملکرد هر کالا اطمینان حاصل کنید. یکی از مهم ترین راهکار های خرید محصولات با کیفیت، مراجعه به مجموعه های معتبر است.

فروشگاه آنلاین زاگسون یکی از حرفه ای ترین مجموعه های عرضه کننده کالای خیاطی است و با مراجعه به این مجموعه می توانید از مزیت خرید کالای با کیفیت بهره مند شوید. قابلیت فروش آنلاین در این مجموعه شرایطی را فراهم کرده تا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز وارد سایت شوید و محصولات مورد نظر خود را از نظر عملکرد و قیمت با هم مقایسه نمایید.

در این مجموعه پرسنل و کارشناسان حرفه ای در واحد پشتیبانی و فروش حضور دارند که با صبر و شکیبایی به کلیه سوالات شما پاسخ خواهند داد. از دیگر مزایای خرید از این مجموعه می توان به اطمینان از کیفیت کالا اشاره کرد، همچنین می توانید از خدمات پس از فروش این مجموعه و آموزش استفاده از هر مدل چرخ خیاطی بهره مند شوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها