کد خبر: 675017
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۹ ۱۵:۳۰:۵۸
| |

باتوم کوهنوردی چی بخرم؟ | معرفی مارک خوب

باتوم یا عصای کوهنوردی به یک عضو ضروری برای هر کوهنوردی تبدیل شده است که می‌خواهد راحت‌تر و سریع‌تر به بالای کوه صعود کند یا پایین بیاید.

باتوم کوهنوردی چی بخرم؟ | معرفی مارک خوب
کد خبر: 675017
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۹ ۱۵:۳۰:۵۸

با خرید بهترین باتوم کوهنوردی می‌توانید در هنگام بالا رفتن از تپه‌ها، بالا تنه خود را در مسیر سربالایی قرار دهید یا زمانی که می‌خواهید از کوه‌ها پایین بیایید، فشار کمتری به زانوهای خود وارد کنید.

 بدون آن‌که شرایط سنی متفاوت هر فردی را در نظر بگیریم، جالب است بدانید که با این ابزار می‌توانید تا 40 درصد از فشار روی زانوهای خود در هنگام کوهنوردی بکاهید و انرژی کمتری صرف کنید. مزایای استفاده از عصای کوهنوردی بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ به همین خاطر است که در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین باتوم کوهنوردی، معرفی مارک خوب بپردازیم.

معرفی برندهای خوب باتوم های کوهنوردی

عصای کوهنوردی یکی از ابزارهای اساسی برای هر کوهنورد و صعودکننده است که به منظور کمک به تعادل، حرکت و استراحت استفاده می‌شود. این عصا معمولا به کوهنوردان کمک می‌کند تا بار بیشتری حمل کنند، از بدنشان در هنگام کوهنوردی حمایت کنند و در مسیرهای دشوار تعادل خود را حفظ کنند. بدون‌شک، در بازار مارک‌های متنوعی از عصای کوهنوردی وجود دارد که هر یک دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند. این موضوع ممکن است انتخاب مناسب‌ترین قیمت باتوم کوهنوردی و خرید بهترین آن را کمی دشوار کند.

در بین مدل‌های موجود در بازار، برخی از بهترین‌ها برای افرادی که قصد خرید باتوم کوهنوردی باکیفیت دارند، شامل موارد زیر است:

عصای کوهنوردی پوموکا (Pomoca)

یکی از برندهای معتبر که در لیست معرفی بهترین باتوم کوهنوردی جای دارد، پوموکا است. این برند عصاهای مناسب و باکیفیتی را برای پیمایش مسافت‌های طولانی تولید می‌کند. عصاهای این برند دارای دسته‌های ضد لغزش و یک بخش فولادی برای جذب ضربه هستند که این ویژگی‌ها آ‌ن‌ها را برای استفاده در شرایط مختلف بسیار مناسب می‌سازد.

عصای کوهنوردی کله گاوی یا پکینیو

اگر قصد خرید معرفی بهترین باتوم کوهنوردی از برندهای ایرانی را دارید، مارک کله گاوی از شرکت امداد کوه نیل که توسط یک کارآفرین ایرانی تاسیس شده است را به‌شدت پیشنهاد می‌کنیم. این برند در زمینه تولید انواع تجهیزات کوهنوردی، اعم از عصای کوهنوردی فعالیت دارد. حدود قیمت باتوم کوهنوردی کله گاوی باکیفیت نیز ۶۸۰,۰۰۰ تومان است.

عصای کوهنوردی اسنوهاک (Snow Hawk)

برند اسنوهاک از سال ۱۳۸۹ در زمینه تولید محصولات مرتبط با کوهنوردی، طبیعت‌گردی، گردشگری و ... فعالیت می‌کند. تجهیزات کوهنوردی اسنوهاک در کشور چین تولید می‌شوند. یکی از تجهیزات تولید شده توسط اسنوهاک، عصای کوهنوردی است که به‌دلیل کیفیت بالای خود، بسیار مورد توجه کوهنوردان قرار گرفته است. قیمت بهترین باتوم کوهنوردی نیز بسیار متغیر است؛ اما می‌توانید باتوم کوهنوردی اسنوهاک مدل ۳۰۶ که 3 عددی است را حدود ۱,۵۴۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

عصای کوهنوردی اکسپوننت Exponent

در هنگام معرفی بهترین مارک باتوم کوهنوردی، نمی‌توان از برند اکسپوننت غافل شد. این برند به کیفیت بالای ساخت محصولات و همچنین، بادوام و قابل اعتماد بودن معروف است. تمام تمرکز محصولات کوهنوردی اکسپوننت بر کمک به ماجراجویان در سرتاسر دنیاست تا بتوانند سفری راحت و بی‌نظیر را در کوه‌ها تجربه کنند. عصای کوهنوردی اکسپوننت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به‌علاوه، استراتژی قیمت‌گذاری متفاوت‌تری هم نسبت‌به سایر برندها دارد و با وجود کیفیت بالا، همچنان قیمت بسیار به‌صرفه‌ای دارد.

عصای کوهنوردی آل نیکو (ALLNEEKO)

آل نیکو یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید محصولات کوهنوردی و کمپینگ است که همواره به تولید محصولات با کیفیت بالا معروف بوده است. باتوم‌های کوهنوردی این برند در انواع مختلف و از جنس‌های گوناگون ساخته شده‌اند که هر کدام دارای ویژگی‌ها و کاربردهای منحصربه‌فردی هستند. حدود قیمت معرفی بهترین باتوم کوهنوردی از برند آل نیکو، ۳۴۱,۰۰۰ تومان به بالاست.

عصای کوهنوردی پتزل (Petzl)

برای معرفی بهترین باتوم کوهنوردی، از پتزل نباید غافل شد! این برند مجموعه گسترده‌ای از تجهیزات کوهنوردی، ازجمله انواع مختلف عصای کوهنوردی ارائه می‌دهد. محصولات این برند برای انواع گوناگون تجهیزات کوهنوردی و فعالیت‌های فضای باز مناسب هستند.

 نکاتی برای خرید باتوم کوهنوردی

همانند خرید هر کالای تخصصی دیگری، لازم است تا به یکسری نکات و جزئیات توجه داشته باشید. معرفی بهترین مارک باتوم کوهنوردی قطعا کمک زیادی به انتخاب راحت‌تر و مطمئن‌تر شما خواهد کرد؛ اما کافی نیست!

توجه به نکات زیر را در هنگام خرید عصای کوهنوردی مناسب خود فراموش نکنید:

  • اندازه گل باتوم کوهنوردی: گل باتوم وسیله‌ای است که از فرو رفتن کامل آن در زمین‌های شنی و برفی جلوگیری می‌کند. عصای کوهنوردی که گل بزرگ‌تری دارد، برای کوهنوردی در برف و اسکی مناسب‌تر است؛ درحالی‌که عصاهایی با گل کوچک‌تر، انتخاب مناسب‌تری برای پیاده‌روی در مسیرهای خاکی و خشک هستند.

  • گیره‌ها یا قفل‌های عصا: وجود قفل اهرمی روی باتوم‌های کوهنوردی جدید باعث سهولت در استفاده و افزایش ایمنی کوهنوردان شده است. توجه داشته باشید، برخی از این باتوم‌ها که قفل اهرمی پلاستیکی دارند، احتمال شکسته شدن آن‌ها در صورت ضربه خوردن بیشتر است.

  • وزن عصای کوهنوردی: خیلی از خریداران به وزن این تجهیزات در هنگام خرید بهترین مارک باتوم کوهنوردی دقت نمی‌کنند؛ درحالی‌که در هنگام انجام فعالیت‌های طولانی، وزن تجهیزات می‌تواند برای شما بسیار مهم باشد. معمولا به آن دسته از کوهنوردانی که قصد پیمودن مسافت‌های طولانی یا صعود به بالای کوهستان‌های دشوار دارند، پیشنهاد می‌شود از نمونه‌های سبک‌تر استفاده کنند.

  • نوع دسته باتوم کوهنوردی: به نظر می‌رسد هر تولیدکننده‌ای برای دسته‌ عصا طراحی منحصربه‌فردی را انتخاب می‌کند؛ به این معنا که برخی از آن‌ها بهتر از دیگر مدل‌ها با ماهیچه‌های دست هماهنگ می‌شوند. مدل‌های گران‌تر معمولا ارگونومی بهتری دارند و از نظر ارزش خرید، اولویت بالاتری دارند. در واقع، هنگام یک سفر طولانی، راحتی دست بسیار مهم‌تر از آن چیزی است که ممکن است تصور کنید.

با معرفی بهترین باتوم کوهنوردی و توجه به طراحی و وزن هر کدام از بهترین مدل‌های موجود در بازار، می‌توانید مناسب‌ترین عصای کوهنوردی را برای خود از سایت ایمالز انتخاب و خریداری کنید.

کلام آخر

در نهایت باید یادآوری کنیم که علاوه‌بر معرفی بهترین باتوم کوهنوردی که به شما در خرید راحت‌تر کمک می‌کند، باید ویژگی‌ها، طراحی و ارگونومی هر یک از مدل‌ها را به‌دقت مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید مناسب‌ترین آن‌ها را برای ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز خود انتخاب کنید. برای خرید باتوم کوهنوردی از بهترین برندهای داخلی و خارجی، می‌توانید به‌صورت آنلاین نیز اقدام کنید.

درحال‌حاضر، فروشگاه‌های معتبر بسیاری در سایت ایمالز در حال فعالیت هستند که انواع عصای کوهنوردی در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف را ارائه می‌دهند. شما عزیزان می‌توانید با مقایسه قیمت بهترین باتوم کوهنوردی توسط فروشندگان مختلف، همانی را که می‌خواهید به‌راحتی انتخاب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بخرید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها