کد خبر: 680502
|
۱۴۰۳/۰۷/۳۰ ۲۱:۳۱:۴۹
| |

لیست صرافی ارز دیجیتال در مشهد ؛ آدرس و شماره تماس

در این مقاله 8 تا از معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در مشهد را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

لیست صرافی ارز دیجیتال در مشهد ؛ آدرس و شماره تماس
کد خبر: 680502
|
۱۴۰۳/۰۷/۳۰ ۲۱:۳۱:۴۹

اگر ساکن شهر مشهد بوده و علاقه‌مند به فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال هستید، شاید برای‌تان سوال باشد که بهترین صرافی ارز دیجیتال مشهد کدام است؟

لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال در مشهد

اگر ساکن شهر مشهد هستید، می‌توانید از صرافی‌های زیر استفاده کرده و به فعالیت آسان و سریع در بازار ارزهای دیجیتال بپردازید. از بهترین صرافی ارز دیجیتال در مشهد، موارد زیر هستند:

صرافی بیدارز

از صرافی‌های معتبر واقع در شهر مشهد، صرافی بیدارز است که انواع خدمات مربوط به بازار ارزهای دیجیتال را به کاربران ارائه می‌دهد. در این صرافی امکان معامله بیش از 80 نوع رمزارز مختلف از جمله بیت‌کوین، اتریوم، تتر، سولانا و… وجود دارد.

این صرافی انواع ابزارهای معاملاتی از جمله تبادل P2P، تبادل OTC، ترید، سواپ، مقایسه ارزها و چارت قیمت لحظه‌ای ارزهای بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین با ذخیره اطلاعات کاربران به صورت آفلاین در دیتاسنترهای مشخص، امنیت این صرافی بسیار بالا به شمار می‌رود.

  • آدرس: مشهد، بلوار جلال آل احمد، بین جلال 3 و 5، پلاک 23
  • شماره تلفن: 05191090233
  • آدرس وبسایت: https://www.bidarz.ir

صرافی اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج جزو بهترین صرافی ارز دیجیتال در مشهد است. این صرافی از سال 1396 فعالیت خود در زمینه خدمت‌رسانی به کاربران علاقه‌مند به بازار ارزهای دیجیتال در ایران را شروع کرده و بیش از 6 سال سابقه فعالیت در این زمینه را دارد. تیم اوکی اکسچنج از متخصصان و نخبگان ایرانی حوزه بلاک چین و رمزارزها تشکیل شده که به کاربران در انجام معاملات خود کمک می‌کنند.

در صرافی اوکی اکسچنج بیش از 700 رمزارز از جمله بیت‌کوین، اتریوم و تتر، و انواع میم‌کوین‌ها و استیبل‌کوین‌ها پشتیبانی می‌شوند. این صرافی همچنین از استیبل‌کوین‌های مختلف و دیگر آلت‌کوین‌ها از جمله کاردانو، ترون، NEAR، تون و.. نیز به صورت کامل پشتیبانی می‌کند و امکان خرید و فروش و معامله این رمزارزها در این صرافی به صورت شبانه‌روزی وجود دارد.

این صرافی بیش از 1 میلیون کاربر فعال ساکن در سراسر ایران دارد و پشتیبانی این تیم شامل بیش از 70 نفر است که به صورت 24 ساعته به کاربران پشتیبانی ارائه می‌کنند. علاوه بر تأییدیه و رضایت کاربران، سایت‌های زیادی نیز از صرافی اوکی اکسچنج به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین صرافی ایران یاد کرده‌اند.

  • آدرس دفتر: مشهد، میدان جانباز
  • شماره تلفن پشتیبانی: 05191001040
  • آدرس وبسایت: ok-ex.io

صرافی کوین کده

صرافی کوین کده در شهر مشهد تأسیس شده و فعالیت دارد. این صرافی به صورت 24 ساعته در تمامی 7 روز هفته و نیز ایام تعطیل خدمات پشتیبانی خود را به صورت تلفنی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این صرافی امکان خرید و فروش و معامله بیش از 800 رمزارز و جفت ارز متنوع وجود دارد. همچنین قابلیت تبدیل و سواپ بیش از 1500 ارز دیجیتال روی شبکه‌های مختلف در این صرافی برای کاربران ممکن است.

رمزارزهای پشتیبانی شده در این صرافی شامل ارزهای بزرگ و شناخته شده بازار از جمله بیت‌کوین، تتر و اتریوم، میم‌کوین‌های معروف از جمله دوج‌کوین و پپه و نات‌کوین، و دیگر آلت‌کوین‌ها از جمله کاردانو، ترون، سولانا، پولکادات و.. است. همچنین این صرافی برای راحتی کار کاربران امکان معامله سریع را نیز در اختیار کاربران قرار داده که در منوی اصلی وبسایت این صرافی  قابل دسترس است.

اپلیکیشن این صرافی برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است و از طریق لینک مستقیم در وبسایت صرافی کوین کده، و پلتفرم‌های پلی استور، کافه بازار و مایکت قابل نصب است. این اپلیکیشن قابلیت‌های بسیاری از جمله مدیریت حساب به صورت دقیق و کامل، امکان احراز هویت به صورت خودکار، ارائه انواع جفت ارزها، ارائه قیمت لحظه‌ای و چارت قیمتی انواع ارزهای دیجیتال و… را به کاربران ارائه می‌دهد.

  • آدرس دفتر: مشهد، بین وکیل آباد 77 و 79، پلاک 71، ساختمان سورنا
  • شماره تلفن: 05191311300
  • آدرس وبسایت: coinkade.com

صرافی کیف پول من

از جمله معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در مشهد صرافی کیف پول من است که به صورت دقیق و شفاف، آمار فعالیت خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. طبق آمار این صرافی، تا به حال بیش از 342 میلیون تراکنش توسط کاربران در کیف پول من انجام شده است.

صرافی کیف پول من میزبان بیش از 43 هزار کاربر فعال است که به صورت روزانه در این صرافی به خرید و فروش رمزارزها مشغول هستند. در صرافی کیف پول من، کاربران می‌توانند بیش از 2000 ارز دیجیتال مختلف را معامله کنند؛ عددی که این صرافی را به یکی از گسترده‌ترین صرافی‌های ایرانی تبدیل کرده است.

این صرافی در وبسایت خود دارای بخش آموزشی و وبلاگ است تا کاربران را بهتر با بازار ارزهای دیجیتال آشنا کند. رسانه‌های زیادی از جمله اقتصاد نیوز، تجارت نیوزف زومجی و زومیت اقدام به بررسی و ارائه نظرات مثبت درباره این صرافی کرده‌اند. همچنین  نظرات کاربران درباره این صرافی نیز در صفحه اصلی در وبسایت کیف پول من قابل مشاهده است.

  • آدرس: مشهد ، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ مشهد
  • شماره تلفن: 2591306781-021
  • آدرس وبسایت: https://kifpool.me

صرافی پارسین

صرافی پارسین با نام تجاری شرکت تضامنی جان نثار به صورت رسمی ثبت شده است و جزو بهترین صرافی ارز دیجیتال در مشهد است. این صرافی به صورت قانونی و زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کند و دارای مجوز رسمی این بانک به شماره 133299 است. صرافی پارسین به صورت حضوری در مشهد خدمات خود را به کاربران ارائه می‌دهد.

در این صرافی امکان معامله ارزهای دیجیتالی از جمله بیت‌کوین، اتریوم، تتر، سولانا، بایننس کوین و… برای کاربران فراهم شده است. علاوه بر ارزهای دیجیتال، این صرافی امکان معامله دارایی‌های دیگری مانند طلا و فلزات، ارزهای فیات مانند یورو و دلار و ارز نیمایی در بانک مرکزی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  • آدرس: مشهد، احمد آباد، نبش عدالت، پلاک 3/150
  • شماره تلفن: 05138447722 و 05138442277
  • آدرس وبسایت: https://parsin-exchange.com

صرافی او ام پی فینکس

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس (OMP Finex) نیز جزو معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در مشهد است که از اولین صرافی‌های ایرانی با قابلیت دمو محسوب می‌شود. این صرافی خدمات خاصی را به کاربران ارائه می‌کند و ابزارهای معاملاتی تخصصی و متنوعی را در اختیار آنان قرار داده است.

در این صرافی امکان خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین، اتریوم، سولانا، تتر و.. برای کاربران فراهم شده است. این صرافی همچنین به صورت کامل از ارزهای مربوط به ایردراپ‌های تلگرامی مانند کتیزن، راکی ربیت، همستر کمبت و… نیز پشتیبانی می‌کند. 

  • آدرس: مشهد، بلوار جانباز، برج مروارید گوهرشاد، طبقه 11
  • شماره تلفن: 05191009111
  • آدرس وبسایت: https://www.ompfinex.com/markets

صرافی ناظران

از جمله باسابقه‌ترین و معتبرترین صرافی‌های مشهد، صرافی ناظران است که فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده است. این  صرافی مجوز رسمی از بانک مرکزی ایران دریافت کرده و دارای دو شعبه فعال به صورت حضوری در شهرهای مشهد و تورنتو در کشور کانادا است.

این صرافی خدمات مختلفی از جمله خرید و فروش ارزها، ارسال حواله‌جات ارزی، خرید و فروش انواع فلزات گران‌بها از جمله طلا و نقره، تبدیل ارزها به نرخ روز و.. را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین امکان خرید و فروش برخی از ارزهای دیجیتال از جمله تتر و بیت‌کوین در این صرافی وجود دارد.

  • آدرس: مشهد، احمدآباد، رضا 2، جنب هتل سی برگ
  • شماره تلفن: 05138410243 – 05138410462
  • آدرس وبسایت: https://www.nazeranexchange.com

صرافی برکچیان

صرافی برکچیان به عنوان یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال در مشهد شناخته شده و به صورت رسمی مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی کسب کرده است. این صرافی به صورت حضوری در شهر مشهد و به صورت مجازی از طریق وبسایت و تلفن پشتیبانی خدمات خود را به کاربران ارائه می‌دهد.

در این صرافی به صورت محدود امکان خرید و فروش برخی ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین و تتر وجود دارد.

  • آدرس: مشهد، خیابان خسروی نو، نبش اندرزگو 14
  • شماره تلفن: 05132250169 – 05132227222
  • آدرس وبسایت: http://www.barakchian-exchange.com

آموزش ارز دیجیتال در مشهد

دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد پارسیان بورس از بهترین فرصت‌ها به شمار می‌رود تا با بازار ارزهای دیجیتال آشنا شوید و بتوانید به صورت مستمر و روزانه درآمد دلاری از این بازار کسب کنید. این دوره به صورت جامع و کلی بوده و برای کاربران با هر سطحی از دانش مناسب است.

در این دوره به صورت کلی و سپس دقیق درباره بازار ارزهای دیجیتال، ابزارهای مورد نیاز و پرکاربرد در این بازار، اصطلاحات رایج در بازار کریپتو و نیز انواع صرافی‌های جهانی آشنا می‌شوید؛ می‌توانید با شرکت در این دوره، با صرافی‌های معتبر جهانی آشنا شده و اگر به عنوان مثال برای‌تان سوال است که BitGet چیست، می‌توانید به راحتی درباره این صرافی در دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد آموزش ببینید.

  • شماره تلفن: 05138481769 – 05138481708 – 09153201374
  • آدرس دفتر: مشهد، خیابان راهنمایی، برج سلمان، طبقه 11، واحد 6

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین صرافی ارز دیجیتال در مشهد پرداخته و 8 تا از بهترین این صرافی‌ها را به شما معرفی کردیم. با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد و استفاده از صرافی‌های معرفی شده برای فعالیت خود در بازار ارزهای دیجیتال، می‌توانید به راحتی از این بازار درآمد دلاری کسب کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها