کد خبر: 161069
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۹ ۰۸:۰۵:۰۰
| |

عصبانیت گتوسو به خطار بارش برف در رُم

سرمربی میلان در آستانه بازی نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا به تمجید از رقیب تیمش پرداخت و از بارش برف در شهر رم ابراز ناراحتی کرد.

عصبانیت گتوسو به خطار بارش برف در رُم
کد خبر: 161069
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۹ ۰۸:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| جنارو گتوسو در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت تیمش در خانه لاتزیو در نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا به تمجید از رقیب پرداخت و از شرایط جوی گله کرد.

او گفت: عصبانی هستم چون پس از سال‌ها در رم برف آمد و مجبور شدیم به جای زمین چمن در سالن تمرین کنیم! باید انرژی خودمان را بازیابیم و به بازی‌های بعد فکر کنیم. در بیش‌تر مقاطع ادامه فصل هر 3 روز یکبار بازی می‌کنیم. موظف هستیم آمادگی خودمان را حفظ کنیم و از حد انرژی فعلی فراتر برویم چون با تیم‌هایی مواجه خواهیم شد که به لحاظ دارا بودن بازیکنان تکنیکی در شرایط خوب هستند.باید اتحادی که در 2 ماه اخیر داشتیم را باز هم نشان دهیم.

سرمربی میلان در ادامه افزود: لاتزیو تیم بسیار خوبی است و متوقف کردن آنها بسیار سخت به نظر می‌رسد. رقیب ما بسیار خوب بازیسازی می‌کند. به بازیکنانم توصیه می‌کنم مواظب باشند و بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند. مهمترین نکته، بازیابی انرژی و درک تاکتیکی بالاست زیرا با تیم‌های مهم و دارای یک سبک بازی مشخص، مواجه خواهیم شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها