کد خبر: 164073
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۳ ۱۴:۴۰:۰۰
| |

دانیال اسماعیلی‌فر:

تراکتورسازی هنوز به صعود امیدوار است

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اگر خوشبین باشیم و بتوانیم شش امتیاز باقیمانده را بگیریم، خواهیم توانست صعود کنیم.

تراکتورسازی هنوز به صعود امیدوار است
کد خبر: 164073
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۳ ۱۴:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دانیال اسماعیلی‌فر در نشست خبری پیش از بازی الاهلی عربستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌طور حتم فردا بازی مهمی داریم و شرایط جدول گروه به‌گونه‌ای است که با 8 امتیاز هم می‌توانیم به دور بعدی صعود کنیم. برای اینکه شانس صعود داشته باشیم باید فردا به پیروزی برسیم.

وی افزود: مجبوریم فردا 3 امتیاز را کسب کنیم و نیم‌نگاهی هم به بازی رقبایمان در گروه داریم که با نگاهی خوش‌بینانه می‌توانیم با کسب این 6 امتیاز از 2 بازی به دور بعدی صعود کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی درباره فشار زیادی که روی تیمش وجود دارد، گفت: وقتی بازیکنی حرفه‌ای باشد باید بتواند فشارهای موجود را تحمل کند و این فشارها روی سطح کیفی او تأثیری نداشته باشد. ما بازیکنان حرفه‌ای در تیم‌مان داریم و باید قوی و قدرتمند ظاهر شویم و امتیازات کامل را کسب کنیم.

اسماعیلی فر تأکید کرد: ولی نمی‌توان تأثیر این فشارها را هم انکار کرد. بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا هم وقتی به اواخر فصل می‌رسند ازنظر جسمی مشکلاتی پیدا می‌کنند و بدن آن‌ها تحلیل می‌رود و ما هم از این موضوع مستنثنی نیستیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها