کد خبر: 166765
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۵ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

واکنش بوفون به شایعه درگیری‌اش با بن‌عطیه

سنگربان تیم فوتبال یوونتوس شایعه اختلاف پیدا کردنش با هم‌تیمی مراکشی‌ خود را تکذیب و آن را توطئه رقبا برای از بین بردن روحیه بیانکونری دانست.

واکنش بوفون به شایعه درگیری‌اش با بن‌عطیه
کد خبر: 166765
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۵ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مدتی است که رسانه‌های ایتالیایی اقدام به انتشار اخبار و گزارش‌هایی در انتقاد از مهدی بن‌عطیه می‌کنند و او را مقصر باز شدن دروازه یوونتوس در مصاف خانگی حساس این تیم برابر ناپولی دانسته‌اند. این ماجرا تنها چند پس از معرفی شدن این مدافع مراکشی به عنوان مسبب گل خوردن یوونتوس در مصاف با رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا (به خاطر ارتکاب خطای پنالتی روی لوکاس واسکز) و حذف این تیم، به وقوع پیوست و متعاقب آن شایعاتی منتشر شد مبنی براینکه جان لوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس با بن‌عطیه درگیری لفظی پیدا کرده است.

بوفون به شبکه تلویزیونی باشگاه یوونتوس گفت: این جور شایعات که با قصد و غرض ساخته می‌شوند، بعد از باخت تیم‌هایی مانند یوونتوس شکل می‌گیرند که پاشنه آشیلی ندارند. آنهایی که این شایعات را می‌سازند سعی دارند که یوونتوس را متزلزل کنند و اتحاد و قاطعیتی که در این تیم وجود دارد را از بین ببرند.

حداقل در 17 سال حضورم در یوونتوس، هیچ کسی اینجا اجازه نداشته است که به خاطر شکست تیم، انگشت اتهام را به سمت شخص خاصی بگیرد و او را مقصر جلوه دهد. علاوه بر این، تا زمانی که من کاپیتان این تیم باشم، به هیچ کسی اجازه چنین کاری را نخواهم داد و هرگز چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. مایلم به این نکته هم اشاره کنم که مهدی بازیکنی بی‌نهایت محترم است که شرایط کار در یک گروهی استثنایی را درک کرده است.

بوفون ادامه داد: متأسفم که باید به این موضوع اشاره کنم اما مجبورم، چون در مواجهه با اخباری که اگر افتراآمیز نباشند حداقل کذب هستند، شفاف‌سازی را لازم می‌بینم تا از هم‌‌تیمی‌‌هایم و مهدی که یک بازیکن فوق‌العاده است دفاع کنم.

یوونتوس با وجود شکست خانگی‌اش برابر ناپولی هنوز با یک امتیاز اختلاف صدرنشین است و بوفون معتقد است همین یک امتیاز برتری می‌تواند منجر به قهرمانی تیمش شود.

او تأکید کرد: ما در روزهای اخیر 5 امتیاز مهم را از دست داده‌ایم اما هنوز هم با اختلافی کم صدرنشین هستیم. 20 روز دیگر تا پایان فصل مانده است که در آن ما باید به زمین بازی برگردیم و با اقتدار، اتحاد و بی‌رحمی ورزشی پا به میدان بگذاریم. بازی روز شنبه با اینتر بازی سرنوشت‌سازی است، همینطور بازی‌های‌مان برابر بولونیا، رم و هلاس ورونا و جام حذفی ایتالیا. نباید تسلیم رقبا و آنهایی شویم که در اندک مواقع دشواری ما در طول فصل، با اهدافی بیمارگونه همیشه سعی در مشکل‌سازی برای ما داشته‌اند و هرگز هم موفق نشده‌اند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها