کد خبر: 166892
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۶ ۱۲:۳۷:۰۰
| |

عصبانیت رونالدو در رختکن؛ دخه آ را به مادرید بیاورید!

براساس گزارش‌های منتشر شده از اسپانیا، کریس رونالدو از عملکرد کیلور ناواس روی گل باواریایی‌ها در دیدار دیشب عصبانی شده و از مدیران تیمش خواسته، داوید دخه آ را به برنابئو بیاورند.

عصبانیت رونالدو در رختکن؛ دخه آ را به مادرید بیاورید!
کد خبر: 166892
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۶ ۱۲:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مدت هاست که مدیران باشگاه رئال‌مادرید به دنبال جذب داوید دخه آ دروازه‌بان منچستریونایتد هستند و در سال 2015 هم به این بازیکن بسیار نزدیک بودند که دیر فرستاده شدن یک فکس از این انتقال جلوگیری کرد. باشگاه رئال مادرید در آستانه یک تغییر و تحول گسترده در تابستان پیش رو است؛ در حالی که کیلور ناواس از خروجی‌های اصلی تیم اسپانیایی خواهد بود.

فلورنتینو پرز که اهمیت داشتن یک دروازه‌بان کارآمد برای رقابت در لالیگا می‌داند، داوید دخه آ و تیبو کورتوآ را در لیست بازیکنان مدنظر خود قرار داده، این در حالی است که گفته می‌شود کریس رونالدو بین دو نیمه دیدار دیشب خشم خود را از عملکرد ناواس در دروازه رئال‌مادرید نشان داده است.

گل باواریایی‌ها در این مسابقه روی اشتباه مسلم کیلور ناواس به ثمر رسید. در این صحنه جوشوآ کیمیچ از زاویه بسته به تیر اول دروازه نواس نزدیک شد در حالی که ناواس فکر می‌کرد او قصد دارد توپ را روی دروازه سانتر کند، کیمیچ از اشتباه دروازه‌بان رئال مادرید استفاده کرد و توپ را از پشت سر او به تور دروازه آویخت.»

منبع: ای اسپورت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها