کد خبر: 222015
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۵ ۱۲:۰۱:۰۰
| |

دارنده برنزجهان:

به بازی های آسیایی می رسم

حسین نوری فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم ایران که در جایزه بزرگ گرجستان از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود، گفت: مشکلی برای حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا ندارد و به این مسابقات می رسد.

به بازی های آسیایی می رسم
کد خبر: 222015
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۵ ۱۲:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین نوری فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم ایران گفت: مصدومیت مچ پایم از دو سال پیش به وجود آمد و با کاهش فشار تمرین ها، گاهی اذیت می شوم.


وی اظهار داشت: چند روز قبل از اعزام به رقابت های بین المللی جایزه بزرگ گرجستان در حین تمرین و به دلیل خیس بودن تشک، پایم دچار پیچ خوردگی شد و با نظر کادر فنی و پزشک تیم، پایم پنج روز در گچ بود و نتوانستم در این تورنمنت به روی تشک بروم.


دارنده مدال برنز رقابت های کشتی فرنگی سال 2018 پاریس گفت: اکنون شرایط خوبی دارم و به بازی های آسیایی می رسم. درد و مصدومیت از ناحیه کتف، زانو و مچ جزیی از کشتی است.


نوری ادامه داد: تا آغاز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا دو اردوی دیگر پیش رو داریم و امیدوارم که بتوانم تمرینات را بدون ضرب خوردگی و مشکل خاصی پشت سر بگذارم.


این فرنگی کار زنجانی تیم ملی گفت: در جایزه بزرگ گرجستان، تقریباً حریفان درجه دوم وزن 87 کیلوگرم حضور داشتند و حتی کشتی گیر گرجستانی که طلای اروپا را در کارنامه دارد، نیز حضور نداشت.


وی همچنین گفت: بازی های آسیایی نیز به دلیل برگزاری هر چهار سال یک مرتبه از اهمیت زیادی برخوردار است و ورزشکاران سعی می کنند که با آمادگی بالا در آن حضور یابند. با حریفان آسیایی خود طی چند سال گذشته مبارزه های زیادی داشتم و امیدوارم که تیم ملی کشتی فرنگی نتایج درخشانی را کسب کند.


نوری در خصوص عنوان پنجمی تیم کشتی فرنگی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا که اسفند سال 96 در قرقیزستان برگزار شد، یادآور شد:
تیم ملی بعد از پشت سر گذاشتن دوره تمرینی فشرده و با 50 تا 60 درصد آمادگی وارد مسابقات در قرقیزستان شد و برای ملی پوشان به نوعی دوره تمرینی بود.


دارنده مدال طلای آسیا گفت: بعد از سال ها حضور در تیم ملی اکنون با حضور در میادین بین المللی فقط به کسب مدال طلا می اندیشم. پله اول تیم ملی امسال، بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و میدان خوبی است که خود را برای پیکارهای قهرمانی جهان آماده کنیم.


تیم منتخب کشتی فرنگی روزهای دوم و سوم تیر در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ مجارستان و روزهای 12 تا 15 تیر در تورنمنت گرجستان حضور یافت و نتایج ملی پوشان در این دو تورنمنت، در انتخاب آنها برای حضور در بازی های آسیایی، تاثیر خواهد داشت.


همچنین برای رفع ابهام در برخی وزن های دیگر، تعدادی دیگر از ملی پوشان در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره (29 تا 31 تیر) در شهر استانبول ترکیه حضور یافتند.


مسابقات کشتی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا روزهای 28 تا 31 مرداد در کشور اندونزی برگزار می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها