کد خبر: 223034
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۹ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

اعتمادآنلاین از وضعیت هیأت مدیره استقلال گزارش می‌دهد

وقتی آقای سرپرست شروط وزارت ورزش را عملی کرد/ حکم مدیرعاملی فتحی به‌زودی صادر می‌شود

از آنجایی که شرط مدیران وزارت ورزش برای صدور حکم مدیرعاملی فتحی این بود که او بتواند مشکلات باشگاه را برطرف و آرامش را در استقلال حکمفرما کند،‌ حالا به نظر می‌رسد با عملی کردن این شرط به زودی امیر حسین فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی شود.

وقتی آقای سرپرست شروط وزارت ورزش را عملی کرد/ حکم مدیرعاملی فتحی به‌زودی صادر می‌شود
کد خبر: 223034
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۹ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| امیرحسین فتحی، سرپرست استقلال با اینکه مدت زمان کمی است اداره این باشگاه را بر عهده گرفته‌، اما توانسته بسیاری از مشکلات را از پیش رو بردارد و حالا با جلب رضایت مقامات وزارت ورزش و جوانان شنیده می‌شود در آینده ای نزدیک حکم مدیرعاملی او در استقلال هم از سوی وزیر ورزش صادر خواهد شد.


در روزهایی که هواداران استقلال به‌شدت از عملکرد مدیریت باشگاه در نقل و انتقالات شاکی بودند،‌ فتحی توانست درآمدی 600 هزار دلاری از انتقال سیدمجید حسینی به حساب باشگاه استقلال واریز کند و برای این کار نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه را به ایران کشاند. او از طرفی دیگر شکایت استقلال از مامه بابا تیام را به فیفا ارسال کرده و تاکید دارد اجازه نمی‌دهد این مهاجم سنگالی به استقلال ضربه بزند. از راهروهای باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران باشگاه تنها در شرایطی با عقد قرارداد تیام با یک باشگاه دیگر به شکل رسمی موافقت خواهند کرد که حداقل 400 تا 500 هزار دلار از سوی این بازیکن به حساب باشگاه برای صدور رضایت‌نامه واریز شود.


فتحی همچنین تغییراتی اساسی در مدیریت باشگاه استقلال به وجود آورده و یک مدیر حقوقی و یک مدیر مالی را مامور بررسی مسائل اقتصادی و حقوقی کرده است. او علی خطیر را هم جایگزین پندار توفیقی کرد که هواداران از عملکردش رضایت نداشتند و در ادامه اصغر حاجیلو را هم جانشین نصرالله عبداللهی کرد.


همچنین شنیده می‌شود که احتمال تغییر روابط عمومی و مدیررسانه‌ای استقلال هم وجود دارد. از طرفی دیگر با حضور این مدیر مقدمات حضور مرتضی تبریزی در استقلال فراهم شد و این باشگاه در آستانه جذب دو بازیکن خارجی هم هست تا مشکلات فنی تیم از نظر بازیکن برطرف شود.


از آنجایی که شرط مدیران وزارت ورزش برای صدور حکم مدیرعاملی فتحی این بود که این مدیر بتواند مشکلات باشگاه را برطرف و آرامش را در استقلال حکمفرما کند،‌ حالا به نظر می‌رسد که با عملی کردن این کار به‌زودی امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی شود.


البته در شرایط کنونی مراحل مربوط به استعلام وضعیت فتحی در حال انجام است و اگر ابهام و مشکلی در مدیریت‌‌های قبلی او وجود نداشته باشد و برای تصدی این سمت احراز صلاحیت شود،‌ رسما مدیرعامل خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها