کد خبر: 229260
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۵:۵۳:۰۰
| |

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

پرسپولیس می‌تواند در بازی برگشت از الدحیل امتیاز بگیرد/ هواداران نقطه قوت پرسپولیس هستند/ هافبک‌های پرسپولیس باید موقعیت‌های بیشتری خلق کنند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی شب گذشته این تیم برابر الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا و نتیجه‌ای که به دست آمد گفت: خوشبختانه شاهد بازی خوبی از پرسپولیس در خانه الدحیل بودیم و می‌توانیم امیدوار باشیم که در بازی برگشت بتواند این باخت را جبران کند.

پرسپولیس می‌تواند در بازی برگشت از الدحیل امتیاز بگیرد/ هواداران نقطه قوت پرسپولیس هستند/ هافبک‌های پرسپولیس باید موقعیت‌های بیشتری خلق کنند
کد خبر: 229260
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۵:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید درخشان کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت: شاگردان برانکو نتیجه بدی در زمین حریف کسب نکردند. همین‌که در زمین حریف بازی را با اختلاف یک گل واگذار کردند نتیجه بدی نیست. خوشبختانه پرسپولیس در بازی برگشتت میزبان است و می‌تواند با یک بازی حساب‌شده و منطقی این تیم را شکست دهد.

مربی پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس شب گذشته توانست چند موقعیت گل روی دروازه حریف خلق کند که با بدشانسی به گل تبدیل نشد. فکر می‌کنم بازیکنان پرسپولیس در بازی برگشت باید تمرکز خودشان را بیشتر کنند و موقعیت‌های خودشان را به‌راحتی از دست ندهند. هواداران پرسپولیس نقطه قوت ما در بازی برگشت هستند و باخت یک بر صفر هم نتیجه‌ای نیست که نشود آن را جبران کرد. ضمن اینکه برانکو و بازیکنان پرسپولیس با نحوه بازی الدحیل آشنا شده‌اند. امیدوارم که در بازی برگشت بتوانیم از این موضوع استفاده کنیم و به آنچه می‌خواهیم برسیم.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در خصوص مشکل گلزنی پرسپولیس و استفاده نکردن بازیکنان این تیم از موقعیت‌ها گفت: محرومیت از نقل و انتقالات دلیل اصلی این موضوع است. اگر پرسپولیس محروم نبود می‌توانست با خرید یک مهاجم ضعف گلزنی خودش را برطرف کند. البته پرسپولیس یک مشکل دیگر هم دارد؛ خط هافبک پرسپولیس باید سازندگی و خلاقیت بیشتری داشته باشد و بتواند موقعیت گلزنی برای مهاجمان پرسپولیس فراهم کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها