کد خبر: 235474
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۸ ۰۹:۲۳:۰۰
| |

برانکو:

مسلمان نتوانست شرایط را تحمل کند و رفت

برانکو ایوانکوویچ بار دیگر توانست همراه با پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. تیمی که پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال در دربی پایتخت به مصاف السد قطر در دوحه می رود.

مسلمان نتوانست شرایط را تحمل کند و رفت
کد خبر: 235474
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۸ ۰۹:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن مسلمان وضعیت مشخصی در ذوب‌آهن ندارد و شرایط هر روز برای او سخت تر از گذشته می‌شود. خبرهایی هم از اردوی سبزپوشان اصفهانی به گوش می‌رسد که مسلمان از اردوی این تیم اخراج شده است.

برانکو سرمربی پرسپولیس و مربی پیشین محسن مسلمان درخصوص شرایط این بازیکن در پرسپولیس و دلیل نیمکت نشینی‌اش در نیم فصل دوم لیگ هفدهم صحبت‌های جالبی انجام داده است.

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این سئوال که آیا مسلمان را برای جلوگیری از حاشیه های احتمالی از پرسپولیس کنار گذاشتید تا امثال آدام همتی به عنوان ذخیره طلایی خودنمایی کنند؟ تصریح کرد: بله، همین طور است. اینجا پرسپولیس است و بازیکن باید هر روز بهتر از دیروز باشد. محسن مسلمان در یک برهه زمانی تلاش بسیار زیادی کرد و زحمات فراوانی کشید. از مسلمان بابت تمام روزهایی که برای پرسپولیس تلاش کرده بود تشکر می کنم. همان موقع گفتم اولویتم برای ترکیب اصلی پرسپولیس، بشار رسن است. چون تشخیصم این بود که مسلمان نیمکت نشین شود و بشار بازی کند. البته به هیچ وجه قصدم این نبود که مسلمان را همیشه نیمکت نشین کنم. او هم نتوانست این شرایط را تحمل کند به همین خاطر به ذوب آهن رفت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها