کد خبر: 243214
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۱۴:۳۹:۰۰
| |

دردسرهای بی پایان بلیت فروشی بازی فینال

بلیت‌فروشی فینال لیگ قهرمانان به روز جمعه موکول شد

دردسرهای خرید بلیت اینترنتی دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا تمامی ندارد.

بلیت‌فروشی فینال لیگ قهرمانان به روز جمعه موکول شد
کد خبر: 243214
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۱۴:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| دو تیم فوتبال پرسپولیس و کاشیما ژاپن از ساعت 18:30 روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

مسئولان باشگاه پرسپولیس بارها اعلام کردند بلیت فروشی این مسابقه اینترنتی است و در ورزشگاه آزادی بلیتی فروخته نخواهد شد. بلیت فروشی امروز از ساعت 12 آغاز شد اما با گذشت چند دقیقه، سایت مربوطه از دسترس خارج شد. مدیران بلیت فروشی مدعی شدند مراجعه یک میلیون و 200 هزار نفر به سایت باعث بروز مشکلاتی شده است و برای همین زمان جدیدی برای بلیت فروشی مشخص شد.

طبق اعلام مجری طرح فروش الکترونیک بلیت قرار شد ساعت 15 دوباره بلیت فروشی صورت بگیرد ولی سایت gishe3.com بازهم از دسترس خارج شد تا تماشاگران پرسپولیس همچنان برای خرید بلیت بلاتکلیف باشند. حتی شایعه فروشی بلیت در روز جمعه هم مطرح شده است تا کلاف سردرگمی برای تماشاگرانی ایجاد شود که قصد دارند مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

حالا در سامانه فروش بلیت بازی فینال اعلام شده بلیت‌فروشی دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به ساعت 14 روز جمعه (روز قبل از مسابقه) موکول شده است. با این وجود احتمال رفع مشکل فروش بلیت در سایت یادشده در دقایق آینده وجود دارد.

سامانه فروش بلیت دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها