کد خبر: 243819
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۸ ۱۲:۲۹:۰۰
| |

شوجی:

در آزادی بازی سختی برابر پرسپولیس خواهیم داشت

شوجی مدافع ملی پوش تیم فوتبال کاشیما آنتلرز دیدار برگشت تیمش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را سخت توصیف کرد.

در آزادی بازی سختی برابر پرسپولیس خواهیم داشت
کد خبر: 243819
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۸ ۱۲:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| در آستانه دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا، که روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، ژن شوجی مدافع ملی پوش کاشیما در گفتگو با سایت فیفا بازی کردن برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را سخت توصیف کرد.


این مدافع 25 ساله که در جام جهانی 2018 روسیه عضو تیم ملی ژاپن بود، با توجه به برتری 2-0 کاشیما در بازی رفت، در آستانه حضور در مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها فیفا است که ماه آینده در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

شوجی به سایت فیفا گفت:" اگر ما برای اولین بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم واقعا این می‌تواند گام بزرگی برای باشگاه ما باشد


من قطعا می‌خواهم تمام تلاشم را بکنم و قهرمانی آسیا را کسب کنم. این یک مبارزه بزرگ برای ما خواهد بود. "

با وجود برتری دو گله کاشیما در بازی رفت، شوجی از توانایی‌های پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران اطلاع دارد، جایی که این تیم در این دوره از رقابت‌ها با پنج پیروزی و یک تساوی بدون شکست باقی مانده است.

شوجی ادامه داد: " بازی کردن در برابر تیمی مانند پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دشوار خواهد بود. این یک مسابقه بزرگ خواهد بود و من واقعا بی صبرانه منتظر آن هستم.

"اما ما کسب به پیروزی در آنجا اطمینان داریم. ما همیشه می‌توانیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم مادامی که کنترل امور را در دست داشته باشیم، حتی اگر گاهی اوقات عملکرد ما پایین‌تر از حد انتظارباشد. من فکر می‌کنم این نقطه قدرتی است که می‌تواند ما را به پیش ببرد. "

شوجی که محصول آکادمی یوناگو کیتا است و از سال 2011 به کاشیما پیوسته افزود: "پیوستن به کاشیما نقطه عطفی در زندگی حرفه‌ای من بود. بازیکنان خوبی در باشگاه حضور دارند و برخی از آن‌ها مدافعان سطح بالا هستند که من از آن‌ها چیز‌های زیادی یاد گرفته ام. این اولین سال حضور مربی ما «گو اویوا» در تیم است. من می‌خواهم تمام تلاشم را برای قهرمانی تیم خود انجام دهم. "

دو سال پیش شوجی به همراه کاشیما به عنوان قهرمان ژاپن در جام جهانی باشگاه‌ها در ژاپن 2016 شرکت داشت اکنون، او بار دیگر با کاشیما در آستانه بازگشت به این رقابت‌ها امارات متحده عربی است.

"این یک رقابت مجدد برای من و تیمم خواهد بود. آخرین بار ما به خاطر قهرمانی در جی لیگ، به عنوان نماینده کشور میزبان در این رقابت‌ها شرکت کردیم، بنابراین من می‌خواهم این بار به عنوان قهرمان آسیا در این رقابت‌ها شرکت کنم. "

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها