کد خبر: 248102
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۷ ۱۶:۱۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۷ آذرماه ۱۳۹۷

اوکتاویو دوست دارد جانشین کی‌روش شود/ شفر لیست خرید ندارد؟

اوکتاویو در پاسخ به این سوال که دوست دارد سرمربی تیم ملی ایران باشد و یا اینکه هدایت سرخابی ها را به عهده بگیرد گفته: جانشین کارلوس کی‌روش. البته که این را انتخاب می‌کنم، چون همیشه باید به چیزهای بسیار بزرگ فکر کرد.

حجم ویدیو: 5.70M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44 دانلود ویدیو
کد خبر: 248102
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۷ ۱۶:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از علاقه اش برای جانشینی کی روش در تیم ملی ایران گفته است. اوکتاویو که با تیم ملی ایران توانست قهرمان جام بین قاره ای فوتبال ساحلی شود اعلام کرده که در این رشته ورزشی به همه موفقیت ها دست پیدا کرده و حالا دوست دارد تا به فوتبال بازگردد.

اوکتاویو در پاسخ به این سوال که دوست دارد سرمربی تیم ملی ایران باشد و یا اینکه هدایت سرخابی ها را به عهده بگیرد گفته: جانشین کارلوس کی‌روش. البته که این را انتخاب می‌کنم، چون همیشه باید به چیزهای بسیار بزرگ فکر کرد. من آماده این اتفاق هستم و پیش از این آماده شده‌ام. من 50 سال سابقه در فوتبال دارم و هر روز در مورد فوتبال مطالعه می‌کنم. در واقع اکنون فقط منتظر یک شانس بزرگ هستم و این شانس اکنون در فوتبال و تیم ملی است. من توانایی‌هایم را در ایران ثابت کردم. او البته به این موضوع هم اشاره کرده که خوب می داند گزینه جانشینی کی روش در تیم ملی نیست.

شفر لیست خرید ندارد؟

در روزهای گذشته بحث‌های زیادی در رابطه با خروج تعدادی از بازیکنان استقلال و همچنین اضافه شدن چند گزینه جدید مطرح شده است. این گمانه‌زنی‌ها باعث شده که سرمربی استقلال در واکنش به این مسائل بگوید که شایعات زیاد است و نمی‌تواند در مورد تک تک آنها صحبت کند.

شفر هنوز لیستی به باشگاه استقلال نداده و تأکید کرده که تمام فکر و ذکرش دیدارهای باقیمانده این تیم تا پایان نیم فصل است. مسئولان استقلال یکی دو بار تلویحا از او لیست خواسته‌اند، اما سرمربی استقلال پاسخ منفی داده و گفته پس از پایان دیدارهای تیم در نیم فصل لیست خود را خواهد داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها